News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Horisont III + special figur!

Started by Taoregorn, 01 July, 2011, 08:14:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

LOL!

Jeg lover at der kommer et sæt MEGET stramme og lige til regler der skal udviske en hver tvivl om hvordan vi afgør de "100 første"! :D ;D

FatherNurgle

Hahaha ... de sure gamle mænd slår til igen  :-*

Spicker

EDIT:
Efter konference med Thorbjørn "Fisherman's Friend" Nielsen har jeg slettet oprindelig post og erstattet med nedenstående statement:

De første 100 ind ad døren får en figur udleveret!*

*Bare rolig, har en snigende fornemmelse at alle nok skal blive glade igen alligevel

FatherNurgle

Okay, tak for svaret. Det var ikke for at virke mopset og på tværs, det var udelukkende fordi jeg kom til at tænke på vores forfærdelige forsinkelse sidste år, og så var det bare rart at være afklaret med hvad vi kunne regne med. En forventningsafstemning om man vil :)

Jeg glæder mig uanset, det skal nok blive spas.

Sp0n

Jeg er på øl istedet for ketogan i år...
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

FatherNurgle

Jaja, lad os nu se. Der er jo længe til. Du kan nå at falde gennem mange tage inden vi skal til Esbjerg ;D
Hvordan forresten med indkvartering? Bliver det ala sidste år med særtilbud nede i byen, og gulvplads for resten?

Spicker

Der er gulvplads for størstedelen. Vi har flyttet arrangementet ud af byen (mest grundet vi ikke kan få Rørkjær Skole, som lå ved hallen). Der ligger en Bed & Breakfast + Guldager Hotel ganske få kilometer derfra, men bil er nok stadig nødvendig. Jeg forsøger at få en "special price" forhandlet med dem.

Til gengæld er skolen der ligger ved siden af, noget mere velegnet til overnatning. Der er ingen vej der skal krydses og overnatning er delt ud på flere klasseværelser.
EDIT: Hvis folk er interesserede, overvejer foreningen at investere i en stak liggemadrasser (sådan nogle oppustelige nogen), som blive til låns - skal lige have afklaret nærmere med bestyrelsen. (se længere ende)

Wolfboy

Har i en oversigt over tilmeldte?

Spicker

Øhh, bumdibum... ja.

Men den må desværre vente til vi (forhåbentligt) får vores lille sub-fora. Kan dog opsummere i min post længere oppe.

Player1

Quote from: Spicker on 28 July, 2011, 23:11:37Hvis folk er interesserede, overvejer foreningen at investere i en stak liggemadrasser (sådan nogle oppustelige nogen), som blive til låns - skal lige have afklaret nærmere med bestyrelsen.
Det lyder som en go' idé. :)

Jesperh

Quote from: Spicker on 28 July, 2011, 23:11:37
Der er gulvplads for størstedelen. Vi har flyttet arrangementet ud af byen (mest grundet vi ikke kan få Rørkjær Skole, som lå ved hallen). Der ligger en Bed & Breakfast + Guldager Hotel ganske få kilometer derfra, men bil er nok stadig nødvendig. Jeg forsøger at få en "special price" forhandlet med dem.

Til gengæld er skolen der ligger ved siden af, noget mere velegnet til overnatning. Der er ingen vej der skal krydses og overnatning er delt ud på flere klasseværelser.
Hvis folk er interesserede, overvejer foreningen at investere i en stak liggemadrasser (sådan nogle oppustelige nogen), som blive til låns - skal lige have afklaret nærmere med bestyrelsen.

Ellers kan i da høre beredskabet i Esbjerg om de ikke har madrasser i kn låne vi låner bla. Vores ud i viborg.
Jesper H, Viborg,

Trader feedback: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=22479.0

Spicker

Supert tip, dem vil jeg da straks prøve at komme i kontakt med :D

OPFØLGNING:
Så er der talt med beredskabet i Esbjerg. Der kan lejes madrasser (10 cm skum) for ca. kr 40,- inklusiv moms hos dem.... ville folk være vilige til at give det ekstra for den yderligere luksus? - Horisont vil selvfølgeligt ikke tage noget oven i Beredskabets pris, så der vil være tale om rent udgiftsdækning - til gengæld henter og bringer vi madrasserne, så de ligger klar på skolen.

Player1

Quote from: Spicker on 31 July, 2011, 21:37:43Der kan lejes madrasser (10 cm skum) for ca. kr 40,- inklusiv moms hos dem.... ville folk være vilige til at give det ekstra for den yderligere luksus?
Ja. Jeg er træt af at sove på skråpuder ;)

Torben Kastbjerg

Heps! Jeg vil gerne smide 40kr oven i for at få sådan en ægte beredskabsmadras!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

salun

Ditto - det er det der lige p.t. får mig til at overveje at jeg ikke helt har lyst til at komme derover i år, foruden tid og arbejde (krydser fingre) og kæreste og hund og kat og alt muligt...
Det var aldeles ikke særligt behageligt at at vågne radbrækket hver morgen, så når nu jeg lige straks for meldt mig til alligevel, så betaler jeg gerne de 40,- jyske $$ mere, hvis jeg kan være sikker på at sove ordentligt ;)

Frede

Der var vel ingen som forbød jeg selv at tage en ordentlig luftmadras med, var der?

- F -

Spicker

Tja, herfra er problemstillingen jo ikke så stor... men nu bor man jo også kun 15 minutter væk fra stedet i cykelrute (20 minutter i bil). Det letter logistikken en del

Når man til gengæld skal fragte sig fra den ene ende/side af landet (eller midten i nogle tilfælde) til den anden, godt pakket med små legetøjssoldater, terræn, delikat fremstillede borde, soveposer og diverse andet happengut (x3), så er det forståeligt at pladsen bliver en smule trang i en lille Citroen (eller hvad nørder kører rundt i nu til dags). Med offentligt transport bliver problemstillingen endnu større*. Det var såmænd også derfor vi har prøvet at finde på alternativer - desværre er alternativerne ikke altid så lette at finde eller til overkommelige priser.

Så medmindre der er nogen, som har de rette kontakter ved beredskabet / forsvaret / hjemmeværnet / andre instanser, så er madrasserne desværre det bedste vi kan tilbyde pt.

*Hvilket minder mig om: Vi tilbyder selvfølgeligt at hente folk ved banegården og busstationen. Vi vil dog koordinere det, så vi ikke skal køre 14 ture med én ad gangen - ventetid kan derfor opleves (selvfølgeligt minimerer vi den så vidt muligt.

Player1

Quote from: Spicker on 02 August, 2011, 15:28:38Så medmindre der er nogen, som har de rette kontakter ved beredskabet / forsvaret / hjemmeværnet / andre instanser, så er madrasserne desværre det bedste vi kan tilbyde pt.
-og det lyder perfekt!

clam

Det var en sød figur i har fået lavet der. Stod der Ramshackle Games, der på bagsiden? Det gør nok sculptøren til Curtis Fell, ik? - men hvem har så malet den for jer? Det rust der er super godt lavet.

Taoregorn

Den er malet af en tysker der går under navnet vikotnik herinde og på LAM.

Håber på at se dig på konventet.