News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Untote Guild - Endnu et nyt projekt!

Started by zKoTTe, 17 July, 2011, 14:11:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Jaja i know... Jeg har alt for mange bolde i luften :)

Og jeg har været dygtig i lang tid til at begrænse mig (læs: stand-by) Men nu er der kommet dette lille nifty sæt:

Og det skal jeg jo selvfølgelig have :), jeg har tænkt mig at lave en dobbelt faktion hvor Ressurectionist og Guild danser rundt i smuk harmoni.

Jeg har tænkt mig at converte Guild om til undead for at være helt præcis, og jeg vil ligge ud med at lave min egen Jack Daw.

Han skal have en sæk af greenstuff over hovedet og et reb lavet af ståltråd rundt om halsen.

En anden ide er at jeg vil lave en Leviticus/Lucius = Lucicus? conversion hvor masken er taget af og der gemmer sig en zombie bag.

Generelt kommer jeg til at bruge mange zombie hoveder :), er der nogle af jer 'fistere der kender nogle gode og detaljerede zombie dele til løskøb?

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Bent Ejaas

Måske ikke så god en idé at offentliggøre koder fra din nem ID men nye dukkeprojekter er jo altid en god idé.

zKoTTe

Hov for søren!

Tak fordi du opdagede det :)

Nogle der ved hvordan man kan lave en god Hangmans knot?
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så har jeg fået lavet mine første indkøb:

Kommer til at være conversion dele, og så vil jeg lave 10 Zombies, 10 Steam punk Abominations og så 5 specialized zombies ca

Så har jeg købt Lucius

Sonny skal converte ham, så han kommer til at flashe sit zombie fjæs og holde sin maske i hånden. Han skal agere som Nicodemus/Leveticus

Og så har jeg investeret i en Executioner, for han er badass!

Han skal have et stort hul i maven og jeg giver ham et nyt fjæs med maske

Jeg glæder mig til at komme igang :)

Det næste jeg køber bliver Dead Justice sættet, samt en Grotesque og en Talos fra GW

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard