News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Space Hulk

Started by Sadomator, 22 July, 2011, 21:46:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sadomator

Der sker jo ikke så meget, så her er lidt WIP til mit Space Hulk project.

Belial

Der er nu et eller andet lækkert og nostalgisk over de gamle drenge. :)

Ser godt ud.

MVH

Belial

Master Ciaphas

Lækkert! Ser generelt for lidt Space Hulk på dette forum! :-)

Sadomator

Jeg tror ikke det er fordi folk ikke spiller, jeg tror bare de glemmer at tage billeder.

Selv venter jeg med at tage flere billeder indtil marinerne er færdige og jeg er ikke nået længere siden sidst.

Pt er jeg lige i gang med at flytte, men når vi er kommet på plads, så bliver de her terminators noget af det første jeg skal have malet færdigt. Og så skal jeg vel i gang med en squad mere.

Sean

Ser sgi´ godt ud Sadomator  :)

Sadomator

1st edition Space Hulk, grundspillets mission 2.

Objektiv Mariner: Overleve længe nok til at slå 30 Genestealers ihjel.

Objektiv Stealers: Slå Marinerne ihjel inden de slår 30 Genestealers ihjel.

Marinerne går i position...

De første genestealers viser sig...

Det ser sort ud for denne terminator, hans bolter jammer og en hel stribe genestealers er på vej op ad gangen...

Kan marineren stadig reddes? Han flygter ned ad sidegangen, men har ikke point nok til at fikse storm bolteren...

Lige før billedet her går sergenten til side og lader heavy flamer marineren skyde ild ned i rummet... Det køber lidt tid for deres kammerat i den anden gang...

.
Dog ikke nok, der går ikke længe før at genestealers alligevel når frem... RIP...

I den anden flanke lider de også tab... RIP...

De 3 overlevende terminators samler sig i et enkelt rum, imens genestealerne nærmer sig...

Et flammekaster skyd i den lille korridor. Ender det på genestealer count, 30stk? NEJ! Den ene overlever...

Den overlevende genestealer stormer ud af ilden (den har åbenbart skiftet farve af det) og angriber flamer marineren (som også er løbet tør for ild)...  Men, mod alle odds vinder terminatoren og så er body count oppe på 30 stealers!

Marine Victory!!!

VSH

Rogue Trader IRL - Nicolai Arvedsen
Medlem af WarZone Horsens
blog

GuitaRasmus

Årh, hvor er det fedt at se de gode gamle metalterminators - dem savner jeg lidt engang i mellem. :)

Sadomator

De første er de bedste, selvom de virker ret små, sammenlignet med de nyere modeller... Men så passer de jo meget godt med resten af mine Blood Angels....

Næste punkt på dagsordenen, må være at male et squad mere. Men jeg tror de bliver Dark Angels, så de to squads bliver nemmere, spil mæssigt, at kende fra hinanden. Så kan vi spille videre efter bane 2.

Jeg skal også have malet lidt flere stealers færdige. Jeg har 12 som er malede og basede, men denne gang var vi oppe og bruge næsten 20 på en gang, da det gik hedt for sig.

Så coming up:
Dark Angels terminator squad
Genestealer Brood (12)

Derefter må jeg få malet nogle terminators med andre forskellige våben; assault cannon, lightning claws, thunderhammer og storm shield, cyclone missile launcher, librarian med force weapons og en captain med hvad der nu lige følger med.