=I= Chaos Space Marines =I= "Legion For We Are Many!" (gået videre til familie)

Started by Inquisitor13, 15 November, 2011, 21:14:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

Jeg startede min CSM i ca 2000, siden har har den stødt vokset. Jeg valgte Black Legion (fordi de var sorte, jah lam grund, i know), og ville i starten ikke have noget daemon/ mutation i den, lidt tamt, ved ikke hvad jeg tænkte på. Men,-  det har så ændret sig i løbet af de sidste par år, så lur mig om der ikke kommer nogle daemons osv i flokken .

Jeg købte ikke 5th ed. codex, da jeg simpelthen syntes det var for dårligt, og det var lidt skyld i at jeg kom væk fra hobbyen i et par år, men med forhåbningrne oppe om et nyt godt codex (med mere kolorit) er jeg jeg klar til at omfavne "the ruinous powers" igen

her er der lidt af hvad jeg har samlet indtil videre:

1 Daemon Prince, Abbadon, 2 Rhinos, 1 Predator, 1 LandRaider, 6 Bikes, 8 Raptors (de gamle), 6 Terminators, 3 Oblitorators,, 1 Sorceror, 2 Dreadnaughts, 34 Space Marines og 23 Khorne Beserkers
+ en custom Warhound Titan og en dreadnaught
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

#1
her er der lidt billeder (kæmper stadig med lyset på dem, kan sgu ikke helt hitte det ud, det skidt)

først min Oblitorator Cult:



Min Daemon Prince:



Abbadon:

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

#2
Et par køretøjer:

Rhino 1:



Rhino 2:



Predator:



The Mighty Land Raider:



=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

#3
Et par Raptors :



Et par Terminators:



Og nogle af min Khorne Berzerkers:







Og en Heavy Unit :

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

#4
Lidt blandede tropper :



=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Konstantin the Apostate

Johan, står der " Empire, Schmempire"  på det banner ?!?!?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!11 :) :) :)
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Inquisitor13

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

ZombieDK

Syndes sgu at det ser godt ud.

Men hvis jeg må komme med 2 bemærkninger. De ser meget skinnende ud som om du har givet dem lak. Kan self. Være kamera der gør det. Hvis ikke vil jeg anbefale purity seal spray den fjerner skinne effekten men beholder lakken.

Og så more bases making :-)

Men ser sgu godt ud. Ser frem til at se flere dukker

Tyrrea

#8
Er også vild med det banner hehe, super humor!

- det er lige før jeg syntes selv at det er lidt for fjollet, meen... ;-)

Eller lækkert paintjob. Ang. belysning til billeder, så har jeg selv lavet en flamingo "halvkasse" altså bund og en ende og en side, som jeg stiller under et lysstofrør, og så tage billeder uden blitz, virker nogenlunde syntes jeg, og omkostningerne er nærmest latterlige lave jo ;)

-ah, tak x2 det vil jeg lige se på, jeg bruger selv en halogen lampe, men den giver ikke nok, så nogen gange bliver jeg nødt til at hamre noget blitz på også

Sidenote: Dine rhinos mangler da nogle flere spikes?? (vild med dem hehe)

-haha jah, de sidder fast i alt muligt, er i sær vild med strik trøjer :-D
Søger WM/H spillere på vestsjælland!
Glory to the Skorne Empire!

Inquisitor13

#9
Quote from: ZombieDK on 21 November, 2011, 07:21:03
Syndes sgu at det ser godt ud.

Men hvis jeg må komme med 2 bemærkninger. De ser meget skinnende ud som om du har givet dem lak. Kan self. Være kamera der gør det. Hvis ikke vil jeg anbefale purity seal spray den fjerner skinne effekten men beholder lakken.

Og så more bases making :-)

Men ser sgu godt ud. Ser frem til at se flere dukker

ah ok, så purity seal er en mat lak?, hmmm, det må jeg lige se på :-), men IRL skinner de slet ikke så meget, det er nok lyset der også gør det lidt

og jah for dulan!!! mine baser skal der fame gøres noget ved, og jeg VED det, jeg syntes bare det er så nederern, at det som regel ender med brun sand, bone drybrush, og måske lidt flock ;-)

men tak for tips med lakken, og de pæne ord :-)
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Cazino

ER det normale raptor jumppacks? ( spiller ikke selv chaos). De ser ret fede ud.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

Inquisitor13

Ja,- det er de gamle raptors, af en eller anden sær grund lavede de dem om da 4 ed af codexet kom, og jeg syntes bare at de nye var alt for "eldar" agtige, kan godt lide det lidt "bat" agtige der er over disse
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

=I= WIP =I= DREADS!!!

her der så en Chaos Dreadnaught, som stadig mangler en del, men jeg tror i vil kunne få en ide om hvad jeg vil med den.


(sorry for kvaliteten,- billede er taget med telefonen :-/)

Jeg ved godt at dreadnaughten er meget KAOS at have med, og der mange der syntes den er spild at have med, da der er 1/3 del chance for at den bare spasser ud, men jeg syntes det er sjovt og det giver sgu en del (chaos) kolorit til spillet som jeg godt kan lide og faktisk ikke vil undvære nu , jeg har altid haft en dread i min hær..
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=