News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Flames of War Russer

Started by valten, 18 August, 2011, 10:09:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

valten

Hey alle.

Så blev jeg site trackt fra mine Briter.

Jeg har en body der godt vil spille lidt Flames of War med mig, han har dog igen figur selv, men dem kunne han jo så låne af mig, det lyder som en god deal, han valgt så at slutte af med denne bemærkning..

JEG VIL SPILLE RUSSER, Hmmmm ::) dem har jeg så ikke nogen af tænkte jeg, men da det er det han vil, så laver jeg da bare en Russer hær til samlingen.

De bliver lavet så de kan bruges til Early og Midt War, ud over de synligt samlede modeler er der følgende, 8 Heavy Morter's, 8 Medium Morter's og 8 baser med Flammekaster gutter.
Male hånd tilbydes inden for FOW, LOTR, Star-Wars, ACW, AWI, SAGA. Tabeltop.

Hjemsiden

valten

Så kom jeg videre med mine Russer.

Har samlet de sidste baser = Medium og heavy morter og nogle flammekaster gutter.

Mine kampvogne er nået til stadige 3 af 8 :)..mangler wash, highlight mærker, detaljer og battle damge.

Mine inf mangler at få malet sølv på rfler, highligt af uniform og basis og til sidst selve basen...

Enjoy.

Hjemsiden

valten

Så er mine Russer ved at være halvejs færdige .

Hjemsiden

Wolfboy

Jeg synes det er nogle fede snebaser du har fået lavet der :)

Tordenkuglen

Ja enig med ulve drengen, de burde næste have en chance for at møde mine finnere i en battlereport.
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

valten

Takker jer begge, jammen det gør vi da bare i det nye år når babarossa er kommet kuglen

Hjemsiden

valten

Så er jeg mere eller mindre i mål med mine Russer.

Jeg har dog opdaget at jeg mangler at lave 2 baser med SMG folk, 1 base med Rifle mænder og til sidst et command team, ud over dette skal der lige noget mudder på bælterne, men ellers kan de betegnes for færdig for nu..

Kommentar er meget velkommen.

Hjemsiden