News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Flames of war Italiener.

Started by valten, 17 October, 2011, 22:06:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

valten

Da vi jo skal have en Turnering i viborg i 2012 som kommer til at forgå i Middelhavs området har jeg valgt at lave 2 nye Armys hvis jeg kan nå dette.

Jeg har valgt at prøve at lave 2 forskellige Italiener lister, jeg er ved at finde ud af hvad den anden Army er jeg skal lave, kan dog sige det bliver enten Australier eller Tyske DAK tropper, jeg skal dog inden jeg ligger mig fast have fundet ud af om Bogen Burning Empires kan bruges sammen med Hell Fire and back bogen inden jeg ligger mig helt fast på de 2 forskellige Hære.

Men her er fotos af det jeg har nået ved mine Italiener.

Male hånd tilbydes inden for FOW, LOTR, Star-Wars, ACW, AWI, SAGA. Tabeltop.

Hjemsiden

valten

Så er jeg kommet lidt videre med mine Italiener, skulle gerne være færdig inden lille manden kommer i slut November :)..

Hjemsiden

valten

Så er jeg kommet videre med mine italiener til Flames of War.

Jeg mangler at give wash på mit Inf og deres weapons platoons + de skal have delings mærker.

Mine kampvogne mangeler wash på metal dele + Mig blak smoke på MG og main gun for til sidst at slutte af med støv brush og divisons mærker.

Hjemsiden

Tordenkuglen

ser lækre ud min ven, glæder mig satme til at tæve livet ud af dem til sommer ;)
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

valten

Med fare for at jinkse mig selv så har jeg spillet 2 slag med dem og vundet dem begge 6-1 mod Jesperh (Ausier FV) og Jan Haurm (Briter CV). ;D..

Så du skal da være velkommend min ven :).

Hjemsiden