News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

ETC kval 2012 - Århus

Started by Kaltenberg, 02 September, 2011, 08:53:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tun

Quote from: Stephan on 25 October, 2011, 16:06:39
Der er endnu ingen der har ringet til mig, kunne ellers meget gerne tænke mig at der var en :)

Jeg kan da godt ringe til dig hvis det er. Noget bestemt du vil snakke om? :D

Stephan

Uh ha, dig kunne jeg snakke med meget om:

1) Vi skal have fundet en dag hvor jeg skal have revanche
2) Jeg skal spørge dig om hvordan I kommer til EoT
3) Hører om dig, Michael, Poul og Bo ikke laver et hold til ETC kval
4) Hvorfor der er malekrav til ETC kval ;)
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Tun

Har ikke snakket med Polle i lang tid nu og kan se han spiller Warmachine for tiden, så tror han er ude. Bo skal til 40 års fødselsdag lige i den weekend ETC kval finder sted.. så vi er kun min bror og jeg tilbage :( Håber vi kan finde et par gutter at spille med, eller overtalt mindst Bo til at ditche hans familie, og hvis vi har Bo så kan vi arbejde på Polle! :D

Har lige svaret i din EoT tråd, og du skal være velkommen til at køre med.

Skal ud og spille mod Bo i aften, spiller i FROB/DL torsdage.. men jeg kan da godt spille enten onsdag eller fredag hvis det er? :)

easyrider

Er det muligt at få den første post i denne tråd opdateret så man ikke skal lede mange sider igennem for relevant information og evt. Et link til missionerne?

Jimmy
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Kaltenberg

Det er meningen vi opdatere det hele snarest med links, missioner, praktiske informationer osv.
Troede vi havde fået vores eget sub-turnering forum nu her, det er det jeg sidder og venter på.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Belial

Ja, ja. Jeg skal da lige komme hjem fra arbejde.  :)

Så er boardet oppe.

MVH

Belial

Kaltenberg

Thanks you Belial!
Info kommer senere i dag, gca når børne er lagt i seng, hvis altså stephan ikke er hurtigere end mig. :D
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.