News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

ETC kval 2012 - Århus

Started by Kaltenberg, 02 September, 2011, 08:53:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kaltenberg

Lige kort information om det vigtigste på nuværende tidspunkt.

Dato: 28-29 Januar 2012
Spil: 6
Format: Hold af 4 spillere hver, matcup ala ETC
Antal: Forventet 10 hold.
Relger: følger ETC 2011 link kommer senere
Missioner: ETC 2011 link kommer senere

Sted: Nyringen 1A 8240 Risskov
Pakaring: Ja gratis
Overnatning: Ja i begrænset omfang mere info senere.
Forplejning: Ja, mere info senere
Pris: kommer, forventer det bliver i den lave ende.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Belial

Jeg beklager at jeg fik smidt boardet op (for så at tage det ned igen), men reglerne siger max. 3 måneder før turneringen. Jeg havde blot glemt at kontrolere datoen. Boardet er pt. flyttet og klar til at flytte tilbage når tiden er.

MVH

Belial

Stephan

Det er bare i orden, du giver en øl i lufthavnen :P  :-*
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

gertinc

Hey, sejt! Er den dato 100% fast?

Mvh

Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

Kaltenberg

Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Omalley69

Hvorfor Århus? Hvorfor ikke mødes på midten og sige odense?

Jeg ved med 100% sikkerhed at flere fra københavn ikke vils tille op hvis de skal smide en weekend af til at tage til jylland for at spille kval.
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Kaltenberg

Det håber jeg sandelig ikke er rigtig Omalley :D
Du er den første jeg høre klage over lokationen. Sidste år var københavnerne nemlig rigtig flinke til at komme over og deltage i Århus (ros til dem) hvorimod århusianerne mf. aldrig rigtig kom til københavn.

Vores plan skulle gøre det endnu bedre end sidst, med flere deltagere, bedre faciliteter, (inklusiv mulighed for overnatning) mad og for en (regner vi med) lav pris.

Dernæste kan jeg kun sige at Mig og Stehpan gerne vil afholde turneringen, og der ikke rigtig har været andre som har budt ind.
Da vi er bosat i Århus, så er det naturligt for os at arrangere den her.

Det kunne være rigtig fedt hvis de personer som synes det er langt at tage til Århus kunne byde ind med hvad de synes en sådan turnering skulle indeholde for at trække dem herover.
Ikke at vi kan opfylde alting, men jeg synes vi har et rigtig fedt koncept som bør kunne tiltrække folk.

Belial

mcpolle

det er rigtig typisk af Kbh folk, det samme i fantasy,.  det er meget svært til at få dem afsted, men kan ikke forstår det, når vi siger det samme om at tage over til dem,

vi er trods alt en meget lille land, tænk på England, tyskland, USA, de rejser meget mere, men brokker sig ikke over det.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Hamsterjoe

Whine is Coming: FoW blog
Instagram: @whineiscoming

Belial

Nu var det jo faktisk omvendt sidste år i 40K.

Mange fra Kbh. tog til Jylland, men næsten ingen tog den anden vej.

Sådan har jeg i hvertfald forstået det. Når det så er sagt, forstår jeg godt at Stephan og Kaltenberg ikke gider afholde en turnering i Odense, når de bor i Århus.

MVH

Belial

Asger

Quote from: mcpolle on 13 September, 2011, 15:56:31
det er rigtig typisk af Kbh folk, det samme i fantasy,.  det er meget svært til at få dem afsted, men kan ikke forstår det, når vi siger det samme om at tage over til dem,

vi er trods alt en meget lille land, tænk på England, tyskland, USA, de rejser meget mere, men brokker sig ikke over det.

Polle

Det plejer så sandelig at være omvendt til Fantasy :)

2MD ser stort set aldrig nogen jyder, og det samme gælder Summer of War de forrige to år. En masse har været tilmeldte (derunder dig Polle, men de melder bare fra ;) ).

BRB og GF trækker tit folk fra Jylland, men omvendt er der også altid KBHere til Nifcon, Brande, Warm up og Østerskov. OG GF trækker sgu folk fra hele Norden, så...

Ellers enig med Belial, virker fjollet at brokke sig over lokationen. Århus er ikke langt væk, og man skal sgu bare være glad når der er nogen der laver noget :)

Asger

Kaltenberg

Så må i gerne stoppe med at kaste mudder efter dem der "måske" rejser mindst frem og tilbage.  :D
Det rigtige spørgsmål at stiller er mere:

For dem som synes Århus er langt væk, er der nogle vi kan gøre for at lokke dem herover alligevel?

Tun

Strippere? La Belle må da kunne stille et par til rådighed.

Asger

Det må du undskylde, det var bare anden gang på kort tid at Polle kom med den der :)

Asger

Belial

Quote from: Kaltenberg on 13 September, 2011, 17:49:07
Så må i gerne stoppe med at kaste mudder efter dem der "måske" rejser mindst frem og tilbage.  :D

Du har ret. Væk med mudderet og frem med kaste-stjerner og butterfly-knivene.  ;D

Måske har jeg ikke hørt helt efter i timen, men hvordan kommer team-turneringen til at bestemme ETC-holdet?

Er der nogen som allerede er selvskrevne (kaptajnen fra sidste år)?

MVH

Belial

Asger

Jeg troede det var ligesom f.eks. Italien gør i WHFB. Holdet der vinder er selvskrevne (hvis de vil), og kan selv vælge de resterende pladser frit.

Asger

ButterBoy

Umiddelbart er der vist ikke noget med kaptajnen fra året før. Men det ernaturligvis en god ide at have nogle med som har været afsted, da det kan give rigtigt meget hjælp til parrings.

Belial

Ok.

Så vinderholdet bestemmer altså hvem der skal med.

Skulle bare lige have afklaring på det.

MVH

Belial

Omalley69

Jeg kan ikke samle en færisk hold hvis det bliver i århus. Så hvis det er endeligt må de sørgelige rester/rejseglade joine forces med nogle køffenhavnere. Det mistes altså spillere pga lokationen.
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Stephan

Men der fåes også spillere pga. lokaliteten. Quoter lige mig selv:

Quotehar snakket med Aalborg som nok sender 2 hold. Odense som nok sender 1 hold, Århus som sender 2-3 hold, Vordingborg som sender 1 hold og Spørring som sender et hold, så det er allerede 7-8 hold,
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Kaltenberg

Quote from: Omalley69 on 14 September, 2011, 11:21:08
Jeg kan ikke samle en færisk hold hvis det bliver i århus. Så hvis det er endeligt må de sørgelige rester/rejseglade joine forces med nogle køffenhavnere. Det mistes altså spillere pga lokationen.
To ting her. :D
Kan vi gøre noget for at tiltrække dine færøske kammerater så de ombestemmer sig? (hvad er den egentlige oversag? økonomi, tid hære? eller hvordan?)
Jeg forestiller mig at de bliver let at finde en 3-4 mand til et hold hvis du vil afsted men lige mangler en-to mand for at stille et hold.

Belial

Jeg vidste heller ikke, at Odense lå tættere på Færøerne end Århus.

Jeg skal lige have snakket med min gamle geografilærer.

MVH

Belial

Skanque

Quote from: Kaltenberg on 14 September, 2011, 11:54:19
Quote from: Omalley69 on 14 September, 2011, 11:21:08
To ting her. :D
Kan vi gøre noget for at tiltrække dine færøske kammerater så de ombestemmer sig? (hvad er den egentlige oversag? økonomi, tid hære? eller hvordan?)
Jeg forestiller mig at de bliver let at finde en 3-4 mand til et hold hvis du vil afsted men lige mangler en-to mand for at stille et hold.

Svare lige på den her.

2 af de spillere der skulle have været på holdet har vidst ikke økonomi til at det er i Århus, jeg kan ikke selv se hvad forskellen skulle være på odense og århus, da jeg synes broen tager det meste af udgiften.

Men det har gjort at vi ikke kan stille et ordentligt 4 mands hold, derfor joiner omalley vidst et andet hold og jeg bliver hjemme ): da der kun er 1 plads på det hold.

Mvh. Skanque
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

Kaltenberg

Det lyder ærgeligt Skanque.
Vis dem lige abildskous priser. Med dem er det ikke så dyrt at komme til århus.
http://abildskou.dk/

Og bare sig til hvis du selv gerne vil med. Mon ikke det kan lade sig gøre at finde et hold som mangler en mand?
Det tror jeg sagtens!