News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Feedback

Started by Gil, 05 September, 2011, 00:09:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gil

Jeg vil starte med en hurtig tak til alle dem som hjalp med at afvikle et fedt DM, og alle spillerne for at møde op og holde humøret op, selv når tidsplanen skred lidt pga. Tekniske problemer eller maden trak lidt ud.

Jeg vil lave en ordentlig takke tråd senere på ugen når jeg er kommet ovenpå igen, og vil selvfølgelig smide den endelige stilling op, men i mellem tiden kunne jeg godt tænke mig at folk kom med al den ris og ros de kunne tænkes at have.

Da jeg, Bo og Chariff har snakket om at køre fremtidige DM´s som et nationalt samarbejde på planlægnings stadiet, og så lade den by som har DM, stå for selve afholdelsen. Kunne vi rigtig godt tænke os al form for feedback, og jeg vil især godt vide hvad folk mener ikke var så fedt, for vi kan kun blive bedre, hvis vi ved hvad der ikke virker og og hvad der er godt, som vi så kan se på at gøre endnu bedre.

Så kom bare med al den ris og ros i måtte have, så kigger jeg på det om et par dage, og svarer da gerne på evt. spørgsmål.

Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Stunke

Resultater? Er der nogen, ja, hvor?
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Gil

Jeg smider det fulde resultat op imorgen.
Battle Brother
Press Ganger

Charif

Top 5 var alle fra FROB

1) Bo (hjelmen)- Searforge
2) Kristoffer (Twillight)- Trolls
3) Peter Grønlykke (Grønlykke) - Skorne

Ellers gik Laurents (lammoren) - Cryx samt Jakob O (jakob O) - Khador også i 4-1- Hvem af dem der dog endte øverst ved jeg ikke
Press Ganger
Medlem af Frob, forum her

Belial

Searforge?

For hulen da. Nu troede jeg lige, at jeg havde valgt en underdog hær...

Hvordan så listen/listerne ud?

MVH

Belial

Charif

Jeg tror ikke der var nogen der så Merc vinde DM, og da slet ikke searforge.

http://battlegroup.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=3242&start=105

Nederst er der et link til listerne
Press Ganger

Belial

Gil

Jo Lars Gottlieb var forbi om søndagen og tage en masse billeder, og jeg skal se om at få dem linket hurtigst muligt.
Battle Brother
Press Ganger

Charif

Press Ganger

Jan D'Souza

Hey folkens og tusind tak for et fedt arrangement. Jeg havde virkelig glædet mig til at skubbe noget warmachinebly!
Jeg vil ikke skrive så meget, men har lidt, der har fyldt meget for mig.

Jeg synes det var kanon med fuld forplejning - god varm mad flere gange om dagen  :) Lidt vandkander og glas havde dog væreet lækkert.

Jeg gik og var lidt frustreret over al den ventetid der var imellem spillende. Jeg er klar over noget af det skylles forsinkelse af maden - men her kunne man måske have valgt at skubbe en spilblok frem, istedet for at forsinke det hele med 1 time. Jeg havde i hvert fald lagt planer efter programmet og det holdt ikke. Jeg var halvanden time forsinket lørdag aften - men mest betydningsfuldt var jeg først hjemme i Århus kl. 22.00 søndag - det har jeg alligevel aldrig prøvet til en turnering i København før - selvom der har været 2 3,5 times blokke.

Jeg har hygget mig gevaldigt, som jeg startede med at skrive - så tak for oplevelsen!

Venlig hilsen
Jan