News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Khorne warband - solgt og bliver ikke længere opdateret.

Started by GuitaRasmus, 18 September, 2011, 03:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

GuitaRasmus

Quote from: Quaade on 21 November, 2011, 07:24:16
Din demon prince er superfed, jeg synes bare at der mangler et eller andet bagpå der som du selv siger kunne give det noget profil.
Måske prøve med en mindre hale eller et eller andet der giver den modvægt.

Takker. :) Jeg prøvede som sagt med halen, og synes faktisk at det ødelagde profilen lidt - det gjorde at den så mere "kugleagtig" ud, hvor den nu ser mere "fremadstormende" ud - hvis det giver mening?

Quote from: Honsou on 21 November, 2011, 07:44:28
Den hær bliver jo til et rent 13 tal (ja jeg gik i skole dengang).

Glæder mig til at se den IRL en dag.

Det skal du ikke være ked af - jeg er læreruddannet til at give karakterer i 13 skalaen, så jeg er også et gammelt røvhul. ;) Og mange tak!

Ablabab

Flammer, sgu da!

Der skal være ild i banditten - så kan du lave silhuet, præcis som du vil!
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

GuitaRasmus

Narh... Det bliver hurtigt for cartoony med flammer, synes jeg.

Ablabab

For cartoony siger du...

...tag evt et kig på dimensioneringen af ALLE warhammer figurer :D
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Warboss Zanzag

Hold da op. Det var noget af et eventyr at bladre igennem den her male blog. Er godt nok imponeret og inspireret over dine CSM conversions.

Jeg har selv siddet og leget med ideen med en Nurgle themed CSM hær i en del måneder. Og den her tråd har lige hjulpet mig igennem med nogle få problemer jeg har haft før jeg gik kunne gå igang, Så tak ;)

Du har fået endnu en fan til denne blog, og må sige det er en lækker gang maling du har fået givet dine figure, så forsæt med arbejdet og glæder mig til at se næste batch af nye figure du har fået lavet og malet 8)

GuitaRasmus

Mange tak, hr. Zanzag - det er en kæmpe ros, når jeg kan inspirere nogen til selv at gå igang med nogle spændende projekter.

Jeg har altid været vild med 40k universet, og figurerne der hører til - det eneste jeg vil kritisere GW for, er at mange af deres positurer er for kedelige. De er blevet langt bedre, men en ideerne med denne blog er bla. at vise at man, forholdsvist nemt, kan gøre noget ved det.

Jeg kan også afsløre at jeg overvejer at lave en nurgle hær, når jeg har nået de 2000 point med denne hær - samt en EC og TC ditto. Men lige nu tror jeg lige jeg vil afvente lidt, inden jeg køber alt for mange figurer - det ser ud til at der snart kommer nyt chaos, og med deres nye DE og Necrons, kunne de godt gå hen og blive AWESOME! :) Uuuh, det bliver fedt. :)

Konstantin the Apostate

Hej GuitaRasmus, har du fået en pm fra mig? Du har ikke svaret hverken ja eller nej, så jeg spørger lige...
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

GuitaRasmus

Hov, jeg havde ikke lige set den - som udgangspunkt har jeg vist rimeligt mange hoveder liggende, men ellers tak :) - jeg synes faktisk (desværre) kun at der er ét af berzerkerhovederne der ser anstændigt ud, og det er det med de smalleste kaninører. Jeg tror at det bliver flere forgeworld hoveder, ihvertfald indtil der er nyt fra GW. De FW hoveder er til gengæld også vildt fede. :)

Kilgore

Konverterings arbejdet er rigtig rigtig godt og meget kreativt. Og så er du ovenikøbet en ganske habil maler ser det ud til. Unægteligt en ret god kombination.  8)

Man skulle næsten tro at du snød. ;)

Glæder mig til at se mere.
"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

GuitaRasmus

Quote from: Kilgore on 22 November, 2011, 09:42:31
Konverterings arbejdet er rigtig rigtig godt og meget kreativt. Og så er du ovenikøbet en ganske habil maler ser det ud til. Unægteligt en ret god kombination.  8)

Det gør jeg også. Jeg betaler mig fra begge dele, for at imponere dukkeskubberne på the interwebz.  ;D

Kilgore

Quote from: GuitaRasmus on 22 November, 2011, 11:38:21
Quote from: Kilgore on 22 November, 2011, 09:42:31

Det gør jeg også. Jeg betaler mig fra begge dele, for at imponere dukkeskubberne på the interwebz.  ;D

Jamen så længe grunden til snyderiet er iorden, ser jeg ikke noget galt i det.  :)

Ville frygtelig gerne se Landraider og Rhino når de er malede.
"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

GuitaRasmus

Præcis. ;)

Rhino'en tvivler jeg på bliver gjort færdig - hvad skal jeg også med den når jeg har slaughterfiends? ;D

Land raideren bliver lidt af et projekt - der skal jeg lige have taget tilløb først, men det skal nok komme. Lige pt. er jeg igang med at smide maling på slaughterfiend nr. 2, og det går faktisk strygende - jeg er næsten færdig med at basecoate den, og det har kun taget 5 timer. ;D Den er sgu stor, sådan en, men det er stadig væsenligt hurtigere end den første.

kmnbrush

Du ville ikke være den første : http://chestofcolors.com/scandal-at-golden-demon-australia
Male Blog (R.I.P) - CMON

GuitaRasmus

Quote from: kmnbrush on 22 November, 2011, 12:26:05

Du ville ikke være den første : http://chestofcolors.com/scandal-at-golden-demon-australia

Hold da fest, hvor er det sørgeligt... Jeg mener, det er et skide trofæ af resin. Der er jo ikke noget fedt ved at have sådan et stående, hvis ikke det er ens egne skills der her fortjent det.

GuitaRasmus

Mwahahaha... Jeg ved godt at CSM bikes sutter, men jeg er netop kommet på en ide der er så sej, at jeg er NØDT til at lave nogen. ;D

Nårh ja, det skrider fint frem med Slaughterfiend nr. 2 - den er basecoatet og washet - nu skal der lidt highlights til, detaljer og hovedet, og så er næste trin dæmonprinsen. Og bygge den sidste unit berzerkers. Og male min landraider. Og gøre min dreadclaw færdig. Og min anden dread. Og... Aargh! ;D

Hare

Tålmod...  Der går jo fint fremad. En hel hær tager bare lidt tid. Husk det er processen der tæller. Ikke så mål fikseret  ;). Mine 1500 Black Legion tog 1 1/2 år  :o, men jeg benytter mig også af den helt særegne maleteknik: "eternity pattern"...

Martin Iversen

Quote from: Hare on 23 November, 2011, 07:26:47
Mine 1500 Black Legion tog 1 1/2 år  :o, men jeg benytter mig også af den helt særegne maleteknik: "eternity pattern"...

Og trusler om vold ikke at forglemme.

Det er nogle imponerende seje figurer du får lavet Rasmus.

M.
Waaaaay behind .....

GuitaRasmus

Quote from: Hare on 23 November, 2011, 07:26:47
Tålmod...  Der går jo fint fremad. En hel hær tager bare lidt tid. Husk det er processen der tæller. Ikke så mål fikseret  ;). Mine 1500 Black Legion tog 1 1/2 år  :o, men jeg benytter mig også af den helt særegne maleteknik: "eternity pattern"...

Hehehe, jeg tager den også stille og roligt - jeg er i hobbyen fordi jeg godt kan lide modellering/malearbejdet, og det skal man bare lige minde sig selv om en gang imellem. :) Jeg synes bare ikke det er super inspirerende at male fodtudser længere, så de sidste 12-14 stykker er bare ikke helt så spændende som de første - eller også skal jeg bare lige have en pause fra dem. Det er sjovere at lave characters og særlige enheder.

Og så er jeg kommet til at udtale at jeg ikke spiller med dem, før de er malede (jeg hader umalede hære) - det ender jo nok med at codex:legions kommer ud før mit første spil. ;)

Dybdal

Derfor man ska male grey knights.. der er 12-14 nemlig hele ens hær :P hahaha

MagnusA

GuitaRasmus

Quote from: MagnusA on 24 November, 2011, 09:23:20
Den prins er vildt imponerende!!!

Mange tak - selvom det er lidt ærgerligt at måtte sluge så mange kameler ifht. anatomisk korrekthed - men der VAR simpelthen ikke plads til de rigtige skulderplader og muskler.

MagnusA

Nej, men det er tæt nok på til, at man skal gå op i det for rigtig at se get. Good job. Jeg følger interesseret denne blog.

Waaargh

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

GuitaRasmus

Takker og bukker til jer begge. :)

Jeg er snart færdig med Slaughterfiend nr. 2, og håber på at kunne skyde nogle billeder af den og mine Carrions of Khorne (raptors) her i løbet af weekenden. :)

GuitaRasmus

Så er der billeder!

Slaughterfiend nr. 2 (mangler stadig at male rytteren, der skulle lige laves lidt ændringer)

Og de fine carrions of Khorne: