Khorne warband - solgt og bliver ikke længere opdateret.

Started by GuitaRasmus, 18 September, 2011, 03:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GuitaRasmus

Fimbulv: Det er et af plastichoveder fra bloodcrusherpakken - jeg valgte med vilje det mest brølende af dem.

Michael: Det ville være supercool - jeg har vist en enkelt tudsegammel landraider til epic du må få. :D Åh ja, og af en eller anden grund en masse gamle plastic titanhoveder.

Inquisitor13

bukker mig i støvet, det er fame godt der her, mine conversions blegner totalt hahaha
(skal lige siges at jeg kun har lavet conversions i min CSM hær, som der IKKE er billeder af herinde, måske man skulle?, der er bare så mange dukker at tage billeder af , haha)
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

GuitaRasmus

Så fik jeg gjort min black surgeon færdig - det tog lidt tid, for han skulle have det rigtige "feel" over sig - en fuldstændigt psykopatisk blodfikseret kvaksalver af en kirurg. Når ikke han har travlt med at lave syg-i-potten-implantater på berzerkers, tager han med i kamp, og giver dem sprøjter med EPO, hash og combat drugs.  ;D  Jeg er rigtig godt tilfreds med hovedet, der er taget fra Ogre Kingdoms stonehorn spruen, som har et hængende lig. Jeg har skrabet alt håret af hovedet, og forsigtigt lavet cuts i skalpen, ala pinhead fra hellraiser filmene.

Så er jeg også så småt igang med dreadnought nummer to - han ser ret kedelig ud pt, men han skal nok blive pimpet, khorne-style. Det sværeste var at få ham til at træde op på klippen - nøj det var et pillearbejde at skille knæet ad, og samle igen i bøjet tilstand.

Konstantin the Apostate

Hold da op, du bliver ved!!! ;D

Den surgeon er superfed, weitermachen!!!
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

GuitaRasmus

Mange tak!

Jeg er så småt igang med at male min surgeon, jeg ved ikke rigtigt hvad jeg ellers skal finde på til min HQ. Jeg har adskillige champions, min terminator lord, chaplain, surgeon (apothecary) - jeg skal jo (desværre) ikke have sorcerer - ham har de forlængst fået trampet ihjel af undulater (meget lang og smertefuld død).

Ideer til flere HQ'er modtages meget gerne - jeg er ikke superskrap til space marines, så jeg ved ikke hvad de ellers har.

Thejs

En daemon prince, jeg synes det er et af de fedeste kits GW har lavet l?nge, massere af muligheder og l?kre bits. Jeg tror den ville se cool ud med et Juggernaut hoved og en k?mpe chainaxe :)
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

Stephan

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Thejs

Hmm, jeg er tydeligvis blind... men ikke 100%, den har ikke en chain axe  :P
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

GuitaRasmus

Jah, joh... Jeg har jo lavet en, og jeg er ikke rigtigt tilfreds. Jeg overvejer lidt at finde en C'tan nightbringer og lave den om til en slags "blod-dæmon" - som i "lavet af blod". Jeg tænker noget i stil med carnage fra spiderman:

carstone

Det er da faktisk en rimelig awesome og ret så lækker blog du lige har startet op her - glæder mig til at følge med og se modeller med maling, for det ser ud til at du har lidt skillz på det område :)

Og velkommen tilbage forresten ;D

GuitaRasmus

Mange tak, carstone. :)

Så er der kommet en klat maling på den gale doktor Diderik:

GuitaRasmus

Så er jeg kommet lidt videre med min dread #2 - dens stilling er blevet ændret lidt, og der er kommet flere bits på. Der er stadig et godt stykke vej endnu, men det hjælper på det.

Og jeg har besluttet at lave en helt ny daemon prince - jeg kan ikke lide den første. Jeg har fået fingrene i en DE talos, og baserer den på det kit.

Kaltenberg

Det er lige før man burde bede GW om at lave deres kommende Chaos dreadnougth efter dine ideer.
Super fed blog!

Glæder mig til at se flere figure med maling på.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

GuitaRasmus

Mange tak! Jeg er i fuld gang med at male et par af fodtropperne (så jeg ikke kun maler "de sjove"), og hold da helt kæft i #%¤&#% hvor tager det lang tid!  ;D  Jeg havde slet ikke overvejet hvor lang tid det tager at highlighte space marines PLUS male guldkanter på hele banden - og så med en guldmaling (shining gold) der kun dækker hvis man giver det 2-3 gange. Nogen der kender en guldmaling i samme nuance, der dækker godt?

Anyway, de begynder at nærme sig - der kommer nok en update snarest.

Konstantin the Apostate

Hey Mester svar lige på den PM Jeg har sendt dig ang bitz :).
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

GuitaRasmus

Så er der et par færdige og et par "in progress".

Det tager ret lang tid at lave de der extreme highlights, men jeg kan egentligt meget godt lide effekten. Jeg kan godt se at det ikke ser fantastisk ud, nu hvor figuren bliver blæst op i 2-2.5 gange naturlig størrelse, men det ser helt okay ud i virkeligheden. Jeg prøvede først at lave en meget mere afdæmpet highlighting, men det var som om figurerne bare blev til en mørk blob, hvis man er mere end 30-40 cm væk. På denne måde ser de bedre ud på slagmarken.

Jeg synes faktisk det er væsenligt sværere end jeg troede at male en rød der både er dyster og lyser op. Hvis nogen har tips, modtager jeg meget gerne. Ellers bliver det bare sådan her - jeg synes også det ser meget godt ud, men lad mig høre jeres mening. :)

Dybdal

FEDESTE. KHORNE. HÆR. EVER!
Fy for fanden hvor den bare fed! Laver du bare hva hjertet begærer eller er der en army liste du går efter?

BTW den røde farve synes jeg ser helt fin ud. Kunne dog håbe på lidt attention på metalet. Det ser lidt overset ud.

Laranor

Hold da helt k... det ser sgu godt ud, det du laver. Hvis du nogensinde laver dig en hær fra en af de andre racer tør jeg slet tænke på hvor sindsygt gode konveteringer du vil kunne lave. Fortsæt endelig i den her stil.
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

GuitaRasmus

Mange tak skal I have, Laranor og Dybdal. :)

Dybdal: Jeg laver vist bare det hjertet begærer. :D Jeg prøver at holde nogenlunde balance i det (rhino, land raider (jep, jeg er igang med en), terminators, PA berzerkers, osv.), men deres våben og udstyr er ret frit - jeg er bare interesseret i at de ser så seje ud som muligt.

Nicolai Nygaard

Nu havde jeg jo den fornøjelse at se drengene i levende live... De er helt sindsyg fede!!

Jeg er vild med malestilen og konverteringen er lækker - der er virkelig karakter over dem.
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"

Witer

jeg vil quote den gode Nygaard! og sige jeg er helt enig de er guf guf!
jeg håber vi ser mere til dig nede i vores hyggelige kælder!! :)

//Witer (ham med de grønne dark eldar ;D )
Revenge of the Emperors Fist!
Quote from: Nicolai Nygaard on 17 September, 2013, 13:11:58
Jeg vil minde om at Sjøholms 'I h8 u all' tale IKKE skaffede ham en plads i bestyrelsen.
Tihi

GuitaRasmus

Jeg takker og bukker ydmygt - I kan roligt regne med at jeg kigger ned snart igen - jeg har lige skrevet til Morten. Super hyggelig dukkeklub I holder jer. Der kunne jeg godt falde til. :)

Og nej, jeg skal ikke spille dukkeskubbermanga (infinity).  ;D

GuitaRasmus

Forresten, det der tip med vådpaletten - WOW! Det er godt nok en åbenbaring for mig. Det er helt fantastisk at lortet ikke tørrer hele tiden, og at man kan blive ved med at blende. Mange tak!

Andreas 2.0

Synes slet ikke billederne gør figurerne just :) De er fantastisk flotte nu hvor jeg har set dem med fingrene, og jeg håber du fortsætter i tempoet og med samme høje stil, så vi kan få os et spil nede i klubben snarest muligt.

Mvh. Andreas 2.0
Læs mere på min blog Bitter Old Painters

GuitaRasmus

Mange tak! Jeg må også indrømme at mine fotomuligheder er rimeligt begrænsede, da jeg bor i en typisk ungkarlelejlighed, med onkel-dunkel-belysning, så jeg kan kun tage billeder om formiddagen, med indirekte lysindfald fra venstre side i stuen.

Jeg skal nok fortsætte - jeg er faktisk i fuld gang, og er helt oppe at ringe over den der vådpalet. Og samtidigt lidt bitter over at have efterladt min blood red på arbejdet i dag.