Khorne warband - solgt og bliver ikke længere opdateret.

Started by GuitaRasmus, 18 September, 2011, 03:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Loomer

Jeg bliver så glad af den her tråd!

Og jeg forventer fuldt ud at høre Volt spille et cover af Bolt Thrower's "World Eater" næste gang jeg ser jer live!

kmnbrush

Jeg må egentlig indrømme, at jeg var blevet lidt træt af at se på GW Rum Sømænd (gode som onde), men du har sgu formået at gøre dem spændende med nogle sprøde og friske conversions.
Som lyset i lagkagen, er det også nogle helt udmærkede malejobs du får præsteret.

Din ex-furioso er super lækker, og hvis du får mulighed for det, må du gerne vise endnu et billede af din Jugger Cavalry, evt. set fra siden.
Male Blog (R.I.P) - CMON

Konstantin the Apostate

Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Wagner

Jeg er meget imponeret, både med dit malearbejde men i særdeleshed dine konvertioner.

Godt gjort!
Orks don't ride on bikes, they ride on scootas!

GuitaRasmus

Mange tak!

En lille teaser - jeg er igang med at lave en berzerker squad nr. 2, og har fundet nogle ret fede poses til dem - især en af dem er MEGET utraditionel.  ;D

Ellers er jeg igang med at male min Lord og Slaughterfiend, og har lavet en ny løbende terminator, der passer bedre ind i hæren (den første jeg lavede var også den første troop jeg convertede). Herudover er jeg igang med min WE Storm Raven, og det tror jeg også bliver ret godt.

Orv ja, og jeg har fundet nogle Forge World figurer jeg er NØDT til at have, til hovederne på en chosen squad:

http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/RENEGADE-MILITIA-ENFORCERS.html

Det bliver næsten ikke mere khorne agtigt.  :)

GuitaRasmus

Kæmpe update: Jeg er godt igang med at male, og så ramte inspirationen lige i nat, så jeg fik konverteret en squad berzerkers mere:

Lidt maling på defileren - langt fra færdig, men det begynder at hjælpe på det:

Land raider under konstruktion - jeg skal bruge mange flere spikes:

Det samme med storm raven (Carrion Assault ship). Der skal spidse vinger på, et stort kranie og en masse andet:

Dread nr. 2 er næsten færdig - jeg overvejer dog om ikke han skal være en rifleman, og så skal jeg lige have fat i en twin big shoota og en venstre arm mere:

Jeg var ikke tilfreds med min løbende terminator, så jeg har lavet ham om - han passede ikke til resten af hæren:

Så er der min nye berzerker squad - først med et noget utraditionelt pose. ;D

Her kan man se hans meltagun - han er jo kravlet op for at få bedre udsyn, og for at kunne jumpe en eller anden, hvis nu der skulle komme noget med puls forbi. De andre i squaden synes dog det er irriterende at de altid skal vente på at han slæber sin lygtepæl med:

Chain glaive:

Et andet interessant pose, jeg var nødt til at prøve - det skal forestille at han svinger sig rundt mod en fjende:

Champion med powerfist - jeg ved ikke helt om Kharns hoved passer til:

En af mine favoritter - han ser edderbrodereme frygtindgydende ud:

Og så er jeg begyndt at få noget maling på min lord - af en eller grund er det næsten umuligt at få et godt billede af malede figurer med det naturlige lys der er på denne årstid - han ser bedre ud i virkeligheden:

Lad mig høre hvad I synes. :)

zacret

Blown away!.... Det bliver den fedeste chaos space marine army ever!!!

Pino

Han ser sgu fin ud.

Gør resten dog også! Bliver en super fed hær!

Konstantin the Apostate

Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Junker

De seneste meget dynamiske Khorne Berzerkers er monster fede!

Ham med lygtepælen er vildt go' - hans pose er meget søgende og lettere bim-bam i skallen. Helt perfekt.
De andre der løber/slås er osse meget sejt lavet, meget fokus på dynamik men stadig realistisk i forhold til en krop (vrid twist m.m.)

Vingerne på Kharns hovede er lidt store og halsens pose er beregnet på at stå og råbe til himlen. Det gør han ser lidt duk-nakket ud (med store ører)  ;D Ellers bestemt sej fyr.

Junker

GuitaRasmus

Quote from: Junker on 09 October, 2011, 14:31:05
De seneste meget dynamiske Khorne Berzerkers er monster fede!

Ham med lygtepælen er vildt go' - hans pose er meget søgende og lettere bim-bam i skallen. Helt perfekt.
De andre der løber/slås er osse meget sejt lavet, meget fokus på dynamik men stadig realistisk i forhold til en krop (vrid twist m.m.)

Vingerne på Kharns hovede er lidt store og halsens pose er beregnet på at stå og råbe til himlen. Det gør han ser lidt duk-nakket ud (med store ører)  ;D Ellers bestemt sej fyr.

Junker

Tak, gutter!

Jeg tror også jeg må finde et andet hoved - det virker for stort, og samtidigt for småt til kroppen - det passer bare ikke rigtigt.

Jeg skal se at have bestilt de der FW renegade enforcers, så jeg kan komme igang med mine chosen of Khorne med jumppacks. Det bliver godt - jeg har allerede et par ideer til positurer.

Wagner

Arh men det bliver jo kun bedre og bedre med tiden. Ser fantastisk ud!
Orks don't ride on bikes, they ride on scootas!

VSH

Hep

Det ser sgu godt ud. Kan se at du har boret løbet på de første modeller, men det ser ud som om, du har sprunget det over på de næste? - Det er i hvert fald en ærgerlig detalje at misse :)

/VSH
Rogue Trader IRL - Nicolai Arvedsen
Medlem af WarZone Horsens
blog

GuitaRasmus

Arh? Så vidt jeg kan se, har jeg da boret alle løb... Eller det vil sige, der er jo egentligt ikke ret mange i sådan en berzerker hær. Jeg har ikke boret dem med dragehoveder på, da jeg ikke synes man kan se det alligevel.

zacret

Landraider bolters ihvertfald fra hvad jeg lige kunne se ;D

Nicolai Nygaard

nej hvor er det bare over-the-top crazy fucking awesome  :o

MER! MALING! MER!
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"

Witer

Quote from: Nicolai Nygaard on 10 October, 2011, 22:00:39
nej hvor er det bare over-the-top crazy fucking awesome  :o

MER! MALING! MER!

+1
Revenge of the Emperors Fist!
Quote from: Nicolai Nygaard on 17 September, 2013, 13:11:58
Jeg vil minde om at Sjøholms 'I h8 u all' tale IKKE skaffede ham en plads i bestyrelsen.
Tihi

GuitaRasmus

Mange tak - jeg er i fuld gang med at bikse en jump pack squad sammen, som Khornes chosen (DC med jumppacks) - jeg har bestilt dem her, for at bruge hovederne: http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/RENEGADE-MILITIA-ENFORCERS.html

Nicolai og Witer, er I i EP i morgen? Regner med at kigge ned der.

Emil B. Hansen

Damn det fedt!
Blood for the blood god!  ;D

Kan man få en opskrift på din super sprøde armour?
Bordet er ikke breder end man kan nå hen over og lange en flad
PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=31421.0

Witer

Revenge of the Emperors Fist!
Quote from: Nicolai Nygaard on 17 September, 2013, 13:11:58
Jeg vil minde om at Sjøholms 'I h8 u all' tale IKKE skaffede ham en plads i bestyrelsen.
Tihi

Nicolai Nygaard

jeg sidder og læser noget så sindsoprivende og spændende som EU ret, hvilket sandsynligvis må afholde mig fra dukke aktiviteter :( Jeg må se dem en anden gang!
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"