Khorne warband - solgt og bliver ikke længere opdateret.

Started by GuitaRasmus, 18 September, 2011, 03:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mr.schnakenburg

de er dælme fede!!!  :o

er meget imponeret over dit male niveau, og så fungere dine figurer jo meget godt ;D
Proud member of Loftet Production

verden er i øjeblikket styret af økonomi, alt andet er sekundært

Inmate

Det ikke bare fedt... Det er super fedt!
det bliver den vilde Khorne hær.

Kim
Strategy without tactics is the slowest route to victory. Tactics without strategy is the noise before defeat.

Kilgore

Jeg synes virkelig det er en flot hær, du får lavet dig. Malearbejdet er rent og konverteringerne er opfindsomme og vellykkede.

Jeg ville elske at spille imod en hær som den du er ved at lave dig.

"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

Christian Nielsen

De der raptors er super sweet. Især er jeg vild med hjelmene.

Og så den der slaughterfiend den 2., shit hvor er den nice.

Så må vi snart have flere familie foto ;)
Christian Ingemann Nielsen
Castellan
Emperors Pride

GuitaRasmus

Jeg takker og bukker ydmygt. Jeg vil prøve at lave nogle vilde berzerker-poses i morgen. :)

Kapersfingeren

Hej Rasmus jeg har selv været ude i en alternativ defiler, og jeg må da side af dine slaughter fiends er da bare blevet så fede, jeg ville gerne have et par store røde øjne på dem så man virkelig kunne se ondskabs maskinen i fuld flor.

Her er et par billeder af min defiler, som er så i Nurgle kategorien, her har du den fra et par vinkler.

Mvh

Klaus

GuitaRasmus

Quote from: Kapersfingeren on 29 November, 2011, 13:56:31
Hej Rasmus jeg har selv været ude i en alternativ defiler, og jeg må da side af dine slaughter fiends er da bare blevet så fede, jeg ville gerne have et par store røde øjne på dem så man virkelig kunne se ondskabs maskinen i fuld flor.

Her er et par billeder af min defiler, som er så i Nurgle kategorien, her har du den fra et par vinkler.

Mvh

Klaus

Mange tak! Hårh, hvor er den sej - en dødskrabbe! Hvor har du krabbe delen fra?

Jeg har selv overvejet en base til mine slaughterfiends, da det kan gøre ting en del nemmere mht. close combat - jeg er bare bange for at de bliver for store. Hvor stor er din (base ;) ) og hvad har du lavet den af?

Kapersfingeren

Skjoldet er fra en trolde krabbe jeg fik fra en ven i en fiskerbutik og jeg tror nok at basen er en perleplade fra hama og aner ikke hva målene er på den.

GuitaRasmus

Så er der bygget lidt videre - jeg mangler kun 4 berzerkere for at være helt færdig med de 1750 point - så skal de bare males!

De sidste 3 carrions (jeg har alt i units af 8):

Flere berzerkers:

Skull champion:

Hare

Quoteeg har selv overvejet en base til mine slaughterfiends, da det kan gøre ting en del nemmere mht. close combat - jeg er bare bange for at de bliver for store. Hvor stor er din (base  ) og hvad har du lavet den af?

Personligt bryder jeg mig ikke om baser til Defilers men det skyldes alene den tanke at jeg godt kan li' ideen om at de nemt kravler gennem ruinerne på slagmarken (mener også der var nogle regler for det i gamle dage...). Det gør det også nemmere at få plads til dem på spillebordet hvis de kan gemme sig i en ruin, som her f.eks.:

/K

zacret

Jeg må give hare ret. Det er lidt ligesom at give rhinos eller landraiders baser. Tanken er fin, men det ser bare mærkeligt ud og bliver hurtigt bøvlet når du kommer nær teræn.

merlin

GuitaRasmus

Jeg kan sagtens følge jer - jeg tænker bare at det bliver noget værre gøgl, når de kommer i nærkamp (og det skal de sgu!) - ifht. base til base kontakt.

Nicolai Nygaard

Dine berserkers er for vilde, som altid.

Jeg taler nok for mange når jeg siger, at det snart må være tid til lidt gruppebilleder og måske endda en battlerapport, hvis du nogensinde for spillet? :o
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"

Kapersfingeren

Det er lige præcis hvorfor jeg lavede basen til min krabbe, plus det er der jeg måler min battle cannon range fra også, så er der ikke noget dikkedar der.

Hare

Quote from: Kapersfingeren on 06 December, 2011, 16:32:45
Det er lige præcis hvorfor jeg lavede basen til min krabbe, plus det er der jeg måler min battle cannon range fra også, så er der ikke noget dikkedar der.

Det sidste er da vist ikke helt at følge reglerne for walkers. Range måles fra våbenet. Jeg har ikke haft problemer med assault. Så længe man ikke lige strækker den ene klo frem for at komme indenfor range er der ingen dikkedarer IMO. Jeg vil da foreslå du tager et par spil uden base inden du beslutter dig endeligt.

\K

GuitaRasmus

Quote from: Nicolai Nygaard on 06 December, 2011, 11:15:25
Dine berserkers er for vilde, som altid.

Jeg taler nok for mange når jeg siger, at det snart må være tid til lidt gruppebilleder og måske endda en battlerapport, hvis du nogensinde for spillet? :o

Takker og bukker. Der skal nok komme gruppebilleder når hele flokken er færdig, forhåbentligt i starten/midten af januar. Og bare rolig, jeg skal nok få masser af prygl med dem. Jeg har lige udfordret Troels til en kamp om hvem der er den dårligste 40k spiller.  ;D

Kapersfingeren

Det har du skuda fulstændig ret i har  :o my bad og dårlig udtagelse af kommentar, er hermed noteret.

Hoppe

Jeg tager gerne et spil mod dine berserkers Rasmus, med mine gule orker på et tidspunkt. Wagner har jo tilbudt at være fotograf, så kunne der jo komme en lille Battle Report evt. En tradition der er gået lidt død efter Blue Justice tog mod øst...

De skal da klart stilles til EC til foråret! Fuck der kunne være awesome mange flotte hære til næste EC hvis alle kom med deres pæneste hær!

Hoppe
Medlem af Emperor's Pride

GuitaRasmus

Quote from: Hoppe on 07 December, 2011, 19:38:39
Jeg tager gerne et spil mod dine berserkers Rasmus, med mine gule orker på et tidspunkt. Wagner har jo tilbudt at være fotograf, så kunne der jo komme en lille Battle Report evt. En tradition der er gået lidt død efter Blue Justice tog mod øst...

De skal da klart stilles til EC til foråret! Fuck der kunne være awesome mange flotte hære til næste EC hvis alle kom med deres pæneste hær!

Hoppe

Det kunne være skægt at få bank af nogle greenskins. :)  Mht. EC, så skal jeg godtnok liiiiige have lært at spille inden jeg deltager i en hardcore turnering.  :P

Hoppe

Der er jo en del tid til, så det burde være nemt at få spillet nogle spil inden. Om noget er EC da en optimal turnering at starte på og få vist hæren frem. Det giver også et godt fokus, mal det sidste færdig og spil med den samme liste så man får lidt rutine. Der går ikke så lang tid før du har nogenlunde styr på din hær.

Hoppe

GuitaRasmus

Quote from: Hoppe on 08 December, 2011, 17:27:55
Der er jo en del tid til, så det burde være nemt at få spillet nogle spil inden. Om noget er EC da en optimal turnering at starte på og få vist hæren frem. Det giver også et godt fokus, mal det sidste færdig og spil med den samme liste så man får lidt rutine. Der går ikke så lang tid før du har nogenlunde styr på din hær.

Hoppe

Jamen, jeg kunne da godt tænke mig at prøve. Problemet er blot, at min hær er rimeligt afhængig af om Slaughterfiends (apocalypse) er tilladt - de fungerer jo som transports til mine berzerkere, og jeg GIDER simpelthen ikke male rhinos. Det er verdens kedeligste dåse, og jeg synes busser er det værste ved 40k.  :P

Hoppe

Hvad er dens regler? Man kan jo tilladelse til det meste til EC hvis det ikke er broken eller bliver misbrugt i hærlisten.

Hoppe

GuitaRasmus

Den er faktisk pænt led, og latterligt underpriced. Men jeg kan sagtens overtales til bare at bruge den som en Defiler med transportcapability.

De originale regler:

http://dl.dropbox.com/u/4046534/chaos_stuff/59-4c10e9168e.jpg

Kort fortalt: Den har fleet, løber 2d6", har Ws 5, I 4 og 7 attacks, og kan samle berzerkers op på sit fleet, hvis unit'en er inden for 2". Der kradser så en berzerker af, hvis man ruller dobbelt på ens run-move.

Ja, den er alt for vild til prisen - men som sagt ville jeg have det helt fint med bare at bruge den som en defiler med transportevne.

Hoppe