Khorne warband - solgt og bliver ikke længere opdateret.

Started by GuitaRasmus, 18 September, 2011, 03:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Kapersfingeren

Lyder måske dumt men hvor sender man sine billeder ind til GW hvis man syntes de skal se på noget man har lavet?

Medusa

Quote from: Kapersfingeren on 14 December, 2011, 19:39:25
Lyder måske dumt men hvor sender man sine billeder ind til GW hvis man syntes de skal se på noget man har lavet?

Jeg er rimelige sikker på at man skal maile til den her mail.

whatsnewtoday@games-workshop.co.uk

Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

Johan

Wow! Har først fornyligt opdaget din "lille" blog her.
Har aldrig været specielt fascineret af Khorne, men du forstår virkelig at få det bedste frem i dem. Fede, fede ting med masser af dynamik, super conversion og top notch malearbejde. Imponerende, man får jo helt lyst til at støve sine gamle Slaanesh marines af... ;)

GuitaRasmus

Quote from: Johan on 19 December, 2011, 10:39:05
Wow! Har først fornyligt opdaget din "lille" blog her.
Har aldrig været specielt fascineret af Khorne, men du forstår virkelig at få det bedste frem i dem. Fede, fede ting med masser af dynamik, super conversion og top notch malearbejde. Imponerende, man får jo helt lyst til at støve sine gamle Slaanesh marines af... ;)

Jeg takker og bukker mange gange for de pæne ord. :) Jeg har så altid syntes at Khorne var ret sejt, men bare aldrig syntes at figurerne afspejlede den agression der skulle være - det er mit projekt med denne blog. :)

Det går strygende med at klaske maling på dukkerne, og jeg mangler faktisk kun 8 berzerkere nu (jeg fik lige malet 3 raptors og 4 berzerkere over weekenden) for at være færdig med de 1750 point - eller det vil sige, jeg er ret meget i tvivl omkring min land raider, om jeg skal bruge den eller ej - jeg overvejer at teleportere mine terminators ind i kamp, og så istedet bruge pointene på en Daemon Prince oveni - jeg har indset at sådan en godt nok er lidt af et powerhouse! :D

Meget apropos - jeg synes min første daemon prince er fed, men den minder mere om en greater daemon end en dp - så jeg besluttede mig for at degradere den til greater daemon, og lave en ny DP. Den skulle have power armour, dreadlocks og vinger, da den er en captain fra et world eaters assault company der er blevet til dæmon.

Jeg undskylder de halvsløje billeder, vejret er ikke så godt:

Nårh ja, en størrelsessammenligning - han er en bad motherf...  ;D

Kilgore

Gang i ham Princen.

Og dreadlocks er da alt for cool.  8)
"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

Dan True

Damn det er nogle fede figurer du formår at lave!

Du har lige inspireret mig til at gøre en hel del mere ud af mine nykøbte Dark Eldar end ellers planlagt!

- Dan

Uther

Voldsomt fed ham prinsen, og god størrelse  :).
Thomas Paulsen

TF Riley

Quote from: Dan True on 19 December, 2011, 21:51:48
   Damn det er nogle fede figurer du formår at lave!

Du har lige inspireret mig til at gøre en hel del mere ud af mine nykøbte Dark Eldar end ellers planlagt!

- Dan

Det er derfor, man skal poste billeder af sine figurer og terræn!!

Og fede ting, Rasmus, ser frem til, du får malet hæren færdig!

GuitaRasmus

Mange tak - jeg er allerede i fuld gang, og har malet hele rustningen. Spørgsmålet er bare - hvad farve hud skal sådan en laban have?

Kilgore

Måske du kunne gøre ham meget bleg for at kontraste de mørke røde farver, plus det ville gøre øjnene cool, hvis de havde en eller anden vild farve som eks. grøn.
"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

merlin

GuitaRasmus

Quote from: merlin on 20 December, 2011, 16:59:43
Paint paint paint paint............

Det gør jeg skam også - jeg mangler som sagt kun 8 berzerkere for at være færdig med de 1750 point. :)

Kapersfingeren

Det bliver sjovt at transportere din demon prince med de vinger. Håber at du magnitiserer de vinger for din egen skyld  ;D

Kører du med rent khorne i din hær?

soer050c

Fucking fedt herfra! Du kan jo droppe dit dayjob og tage til USA (Blue Table Painting) og arbejde for Shawn eller bare åbne din egen biks og sælge herfra. Sikker på der er nogen der har 10.000. kr. at smide efter et projekt.
Let's face it, vi er nogle fede nørder der leget med dukker, så bliver det ikk meget mere usexet.

GuitaRasmus

Quote from: soer050c on 17 June, 2013, 21:13:39
Fucking fedt herfra! Du kan jo droppe dit dayjob og tage til USA (Blue Table Painting) og arbejde for Shawn eller bare åbne din egen biks og sælge herfra. Sikker på der er nogen der har 10.000. kr. at smide efter et projekt.
Takker mange gange, men de timer jeg har lagt i det projekt taget i betragtning, er 10.000,- en rigtig dårlig timeløn. ;) Min hobby er min hobby, og skal ikke blive mit arbejde. :)

larsgehrt

over fed tråd, dine conversions ser super ud. Fede poses og det hele hænger godt sammen. Thumbs up!