News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Foto og video fra horisont lll

Started by Laumann, 02 October, 2011, 16:44:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Laumann

Da der ikke kom mange billede fra horisont ll, har vi i ?r f?et en fotograf til at komme og tage en masse billede fra Horisont lll, der ud over vil der p? Horisont lll blive optaget video af de forskellige borde og figurene i maler konkurrencen, jeg vil ogs? pr?ve at f? kommentar fra nogle af fremviser og deltager.
I ?r har vi internet forbindelse i hallen, og derfor vil der l?bende komme opdatering af billede og video fra Horisont lll.
Der vil i denne board komme link til de forskellige billede og video under Horisont lll.
Alle video vil ligge p? youtube.

Jeg har lagt en test video fra ? con 2011 p? youtube, s? man kan f? en fornemmelse for selv video kvaliteten.

http://www.youtube.com/watch?v=4QzmoBrbNbc

Det er tilladt at komme med kommentar til kvaliteten.

Laumann

Her er der lidt billede af Nogle af de lokaler vi bruge til Horisontlll

https://picasaweb.google.com/112663229017570051447/LokalerHorisontlll

Man kan køre helt op til døre både ved hallen og overnatning lokaler. Vi forvente dog at man flytte bilen til en parkeringsplads, nå man er færdig med aflæsning.

Belial

Laumann

Kommer n?r jeg f?r tid til at sortere lidt i alle de billede der er taget, men der en hel del hj?lpe opgave der lige skal l?ses f?rst. Men der vil komme masse af billede fra malekonkurrencens figurerne, og jeg kan godt afsl?re der er en del rigtige flotte figur i ?r.

Taoregorn

Jeg fik kun taget nogen ganske få billeder inden mit kamera løb tør for strøm og blev glemt alt om...  ::)  ;D

Frede er igang med at spille The Game With No Brain

Han har mistet det ene ben tidligere...

Overhamsteren og Vonpanne er havnet i nærkamp

Det samme er Knoxville og Frank,.. og Frank er ikke glad for det!

Jonas fyrer den af med Tusk og mit kamera gik ud MENS jeg tog billedet... så det blev lidt sært.  ;D

dijit80

Tak, jeg glæder mig til flere fotos!
Duncan

Michael C

9k Gaming

Sadomator

Så skal der også være en konkurrence kun for oop ambulls

Sadomator

Her er mine billeder fra HIII, jeg fik ikke taget mange af andre ting end Tusk. Tusk billederne ligger i Tusk bloggen.

Belial

Super med de mange fede billeder. Takker. :)

MVH

Belial