News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Kbh. lokalt ... ?

Started by FatherNurgle, 04 September, 2003, 23:09:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FatherNurgle

Nu så jeg jo at Ålborgenserne har deres eget board til deres inbyrdes konspirationer mod os på østfronten, og så var det jo at jeg tænkte (*lol*) at vi jo også kunne gøre brug af sligt ... eks. følger

1. Der sidder en ensom nørd. Det er weekend. Han har ingen planer. Han har masser af figurer ---> ergo kunne han jo ligeså godt udfylde tiden med at flytte rundt på sine figurer ... men det er nu sjovest hvis man er flere  ;D

Det jeg tænkte var, at man jo kunne skrive hvis man havde et passende stort bord stående (med en passende mængde terræn), og man gerne ville invitere folk forbi til en hyggelig komsammen over en kop kaffe og et lille spil (Der er jo nogen derude der spiller både Necromunda, Mordheim, BloodBowl og alle de andre "små" spil som ikke kræver den store plads.

Det kunne jo også være at man havde tænkt sig at tage ind til en af forretningerne inde i byen, medbringende sin nymalede 500pts force. Så kunne det jo være sjovt (majet federe? ;D) om man aftalte at mødes med nogen for at snuppe et lille slag og disktere lidt rollespil, eller evt. de nye farver fra GW ... NU MED JORDBÆRSMAG!!! ...

Evt. kunne man mødes til en hyggelig maling/converting-aften hvor man måske kunne komme af med nogle af de ting i BitsBoxen som man aldrig selv kommer til at gøre brug af ...

Mulíghederne er uendelige ... eller ? tilnærmelsesvis ihvertfald ;D

Brug det hvis i har lyst  :)

FatherNurgle

Powerfist

Hvis i har lyst kan i (K?benhavnere) godt f? et board som hedder "K?benhavn lokalt"
Eller var det havde du/I et andet sted som i kunne bruge? Det fik jeg ikke rigtigt fat i.

Meld tilbage hvis der er stemning for at lave et s?dan board! (Dette g?lder ogs? for ?rhus drengene!!!)

MVH
Thomas "Powerfist" B?rentsen
Thomas Powerfist Bærentsen

VonPanne

Hvad med et board til Ganløse Overdrev?  ;D

Peder

God idé med et kbh board
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

FatherNurgle

Quote from: Powerfist on 05 September, 2003, 00:52:01
Hvis i har lyst kan i (Københavnere) godt få et board som hedder "København lokalt"
Eller var det havde du/I et andet sted som i kunne bruge? Det fik jeg ikke rigtigt fat i.

Jo, det var helt sikkert et board her på forummet jeg eftersøgte ... og jeg synes det kunne være kuul hvis vi kunne få det op at køre. Det er trods alt federe at spille hvis man er en flok om det ;D

FatherNurgle

Powerfist

Er lavet ;)

Thomas "Powerfist" B?rentsen
Thomas Powerfist Bærentsen

Mouse

Quote from: FatherNurgle on 04 September, 2003, 23:09:08

...disktere lidt rollespil, eller evt. de nye farver fra GW ... NU MED JORDBÆRSMAG!!! ...

Uhmm... hvliken farve er det der smager af jordbær? kunne godt bruge lidt smagsnuancer i mit malearbejde.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

quota

Quote from: Mouse on 10 September, 2003, 12:30:50
Quote from: FatherNurgle on 04 September, 2003, 23:09:08

...disktere lidt rollespil, eller evt. de nye farver fra GW ... NU MED JORDBÆRSMAG!!! ...

Uhmm... hvliken farve er det der smager af jordbær? kunne godt bruge lidt smagsnuancer i mit malearbejde.

Bare prøv dig frem, start fra en ende af ;)