News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tale of Dragonfactory

Started by Kragh, 26 October, 2011, 21:45:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carstone

Quote from: Miguel on 29 January, 2012, 14:17:59

Hvad er det han har i hånden? :o

Men ellers ser det rigtigt spændende ud - Fedt med de forskellige "temaer/historier" på modellerne.

Kragh

Må lige sem dem i hånden miguel. Om 4 er nok...? Det er mere end rigeligt, hvis de er malede ;)

Jeg har fået lavet to guldchariots mere, mangler lige at blive sat på deres baser:
Thomas Kragh
Se min blog

Miguel

@Carsten, det er sådan en nederdrægtig grib som han har på armen :)

@Kragh, tager nok hæren med til 2md spil på onsdag.

plysforever

hvis i har undret jer over, at jeg ikke har postet nogen billeder fornylig, så er grunden her!

velkommen til min warhammer/biograf kældere ;D!!!jeg har sammen med min elskede tømrer fætter :o, lige lagt gulv dernede, så mangler jeg bare at flyttet alt mit warhammer derned, sæt fjernsyn,soundbar,Wii og playstation 3 op! 8)

Brian Andersen

Miguel

Well, jeg er ikke i nærheden af at være så handy som Brian og hans fætter, men den første maneater, den før omtalte med ørnen, er faktisk ved at være færdig. Det samme er den med den mislykkedes kappe.

plysforever

Quote from: Miguel on 06 February, 2012, 15:28:30
Well, jeg er ikke i nærheden af at være så handy som Brian og hans fætter, men den første maneater, den før omtalte med ørnen, er faktisk ved at være færdig. Det samme er den med den mislykkedes kappe.

du er en mester i at convete figurer og lave base,r selv dit maleniveu er steget gevaldigt :)
Brian Andersen

merlin

Ja dine baser er faktisk blevet ret gode, ville dog vælge at komme noget langhåret græs på dem istedet for grøn svamp.

Kragh

Kan i ikke skrive hvor mange point/ bøder i skal have siden sidste opdatering?

Kragh: Bøde 20 kr maling 10 point
Thomas Kragh
Se min blog

Miguel

jeg er lidt i tvivl om hvad sådan nogle convertede maneaters ??

plysforever

Quote from: Kragh on 09 February, 2012, 15:25:52
Kan i ikke skrive hvor mange point/ bøder i skal have siden sidste opdatering?

Kragh: Bøde 20 kr maling 10 point

Brian 0 kr. i bøde ;D
Brian Andersen

plysforever

så er der blevet lavet snebaser! 93 stk, da jeg havde lavet de første 55 og de var blevet tørre, fandt jeg ud af man nok skulle havde malet dem hvide første i bunden ::)

Brian Andersen

plysforever

her er billeder af søndagens høst.

25 male point.

515 spille point.

Brian Andersen

Medusa

Quote from: plysforever on 19 February, 2012, 20:10:01
så er der blevet lavet snebaser! 93 stk, da jeg havde lavet de første 55 og de var blevet tørre, fandt jeg ud af man nok skulle havde malet dem hvide første i bunden ::)

Trist.
Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

Flannov

Quote from: Miguel on 22 December, 2011, 16:02:48
Hej drenge (og piger, selvom jeg tvivler  ::) )

Juleferie!! ahhh det er dejligt... og selvom SWTOR tager meget af min tid er der alligevel sket lidt på de "sunde" hobby sider.

Jeg og kæresten har lavet konfekt! og med gramsespektrum og deres brune pjerrot sketch i baggrunden blev jeg nød til at lave en lille pjerrot. Det er jo nok ik point i denne blog, men det har fået en masse andre til at smile :) og det er jo lidt det julen handler om, ik?? :)

Der er kommet en stor pakke fra Wayland... så hvor jeg før kun arbejde med rester har jeg pludselig abundance of bitz! Det er fanme fede bitz der er på de nye sprues. Måske man kan ud fra mine baser se hvad jeg skal til at bygge?

Mine baser nyder stor ros hvor jeg end viser mine ogres... og seriøst, der er nul arbejde i dem, så jeg vil lige vise hvordan man laver nogle fede baser.

Jeg er rigtig glad for multifiller... den er klistret og bliver rigtig hård... Den knækker ikke så nemt når den er tør som andre gipsprodukter, og det er ret så vigtigt når man bygger baser :) Jeg har nogle scibor miniatures resin ruiner liggende, dem kan jeg godt lide at bruge. Det er ret så flotte. Pynte bark til potteplanter fra Isenkræmmeren... 10kr for en bøtte!! ser også godt ud på basen, men man kan også snuppe lidt fra bedet udenfor (de smider flis i bedende her hvor jeg bor, men biseværten opdagede mig :( ) Jeg smider først et lag ujævnt multifiller (tak Kragh) på, derefter placere jeg resin og flis på basen i et tilfældigt mønster (kan man det??) Så lader jeg baserne tørre på radiatoren i en godt 60 min på termostat 4 :)

Tilsidst lidt PVA lim og almindelig sand... Bum, klar til tørring og maling...

Male delen kommer i næste afsnit :)

kan figurerne nemt limes fast på multifiller??

tiass8

Så kan i godt begynde at ryste i buksen . jeg har nu begyndt vc hær nummer 4 fire. 60 zombier , 40 skeletter og en engine er indkøbt. beware drenge....
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

plysforever

Quote from: tiass8 on 05 March, 2012, 16:16:04
Så kan i godt begynde at ryste i buksen . jeg har nu begyndt vc hær nummer 4 fire. 60 zombier , 40 skeletter og en engine er indkøbt. beware drenge....

hej mathias
velkommen tilbage til hobbyen :) glæder mig til nogle billeder.
Brian Andersen

Miguel

Haha necro-raiser lige den her tråd.... havde jeg glemt! Ogre hæren må være det første AOS projekt som skal om bases så det stadig ligner det gamle i farverne. Det er og må være udfordringen for mig :)