News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Song of Blades and Heroes

Started by Spicker, 07 November, 2011, 08:34:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spicker

Song of Blades and Heroes

SBH recreates the battles of bands of adventurers and warriors in a fantasy world. The rules are written for two players but it's possible to play with more players.
At HIII however the idea is to stick with two players at a time. SoBH is intended for user with all kinds of miniatures which gives you the possibility to dig out old minis field them on the table - or to buy the exact few miniatures you need. A warband is typically between 5 and 15 miniatures depending on how powerful each figure is going to be.

Try the rules with ready made warbands - or build your own warband before hand using the builder her : http://www.ganeshagames.net/army_builders/SBHform.html
Create a warband of ca. 300 pts, 1/3rd personalities (bold Special Rules) if you want to create your own.

Rules: Song of Blade and Heroes
Presenter : Claus Paludan (aka Warmaster)

rubber

Det ser rigtigt godt ud. Jeg er stor fan af SoBH.

Kan man tage sine egne warbands med og spille med? Jeg har nemlig nogle figurer der savner lidt action, efter at min SoBH-buddy fik barn og gemte sig under radaren.

Mvh.

Spicker

Det er vist en del af konceptet - man kan vælge at bruge et af de warbands han kommer med eller man kan have sit eget forberedt med sine egne figurer.

warmaster

Jeps - medbring gerne selv..

Standard 300pts (ca... vi er vel gentlemen). 1/3 personalities (ca.... vi er vel gentlemen).

Glæder mig til at se nye warbands :)

PS: Husk de skal være malede... og ikke kun basecoated ;)

warmaster

Jeg kunne ikke være mere enig ;)

Glæder mig også som et lille barn!

warmaster

Ville bare lige sige tak for en fed week-end, ikke mindst til alle dem der kiggede forbi Song of Blade and Heroes bordet og spillede med.

Mad, sovepladser, øl og masser af fede spil og butikker gjorde jo endnu engang Horisont til en fed oplevelse!