News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

=I= Dark Eldar =I= "Order Of The Gash" (til salg)

Started by Inquisitor13, 15 November, 2011, 18:34:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

Jah! jeg er en GW Skøge!!

Jeg er faldet i og har købt Codex : Dark Eldar! Jeg må sgu sige jeg er meget begejstret, det er sgu tilpas depraveret for min smag, det er jo en blanding af Hellraiser, Fantasy og dyster Sci-Fi, dejligt!!

jeg har lidt en ide om hvad jeg vil prøve i første omgang med hæren, men jeg er lidt en sucker i den henseende , da jeg først og fremmest vil have min hær til at se godt ud (hvis man kan sige det i det her tilfælde), så ved jeg ikke hvor spilbar den bliver (sejrsmæssigt) , men nu må vi se :-D, vil opdatere følgende, som jeg får købt ind og arbejdet på min hærliste.

men her er der foreløbig et billede af ingen andre end Urien Rakarth ! :-0

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

WIP


Haemonculus 1 :



Haemonculus 2 :

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

hep, så er der kommet tilføjelser (igen lorte billeder, kunne ikke finde kablet til kameraret, det er nat, og det er telefon billeder)

en kasse Wracks (yay):



grunden til det sidste 2, ude til højre, mangler en arm, er at jeg vil pinne de forskellige våben der er i æsken, så der er flere muligheder at vælge mellem til disse 2!

og , jah en haemonculus mere:



vil prøve at rette ham lidt op da han er lidt "skæv", så jeg vil forsøge med hårtørrer tricket..........(nogen der har haft succes med dette?),
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

leahciM

Havde du ingen miscasts på dine Wracks?

Jeg har også prøvet at rette min Heamonculus ud. Gjorde det med varmt vand, og derefter koldt vand da han stod lige. Det virkede ok i et par timer, men dagen efter stod han igen og væltede  >:(

Inquisitor13

Quote from: leahciM on 08 December, 2011, 08:12:20
Havde du ingen miscasts på dine Wracks?

Jeg har også prøvet at rette min Heamonculus ud. Gjorde det med varmt vand, og derefter koldt vand da han stod lige. Det virkede ok i et par timer, men dagen efter stod han igen og væltede  >:(


der var faktisk kun en misast på en arm og det var på overarmen, så det var super let at rette
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

leahciM


Inquisitor13

jah, det var lige også en lille ting, på toppen af en af det der mutationer der er til at sætte på ryggen, den var også nem at fikse :-).
Faktisk var det er ret god oplevelse med failcast, pinning var super nemt (Yay),- men det skal nok ændre sig, jo flere jeg får købt af dem (finecast).
oh,-  jeg har fået malet en af min wracks, der kommer et billede i løbet af weekenden
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

leahciM

Nice, vil gerne se hvordan du maler dem.

Skal du have flere af dem - de er da dyre !  :-\

Inquisitor13

jah, jeg skal have en 2 pakker mere, , det er så "lame" med F.C. resin,-  det er billigere at producere, men de sælger det dyrere, klaphatte! :-D. men generalt er det lidt svært at komme uden om resin produkterne, og det var lidt det jeg mente, da jeg skrev "flere". så det bliver en langsomt voksende hær, jeg hygger med at lave,- no rush!
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

leahciM

Hehe I see. Også fint at hygge sig med figurerne, derfor vi samler jo  ;)

Inquisitor13

#10
Første Wrack!

ser nu det er lidt uskarpt, FFS,- jeg skal bare ikke tage billeder af mine figurer!!! :-D)



og et nyt forsøg på at tage et billede af min Haemonculus 2

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

Quote from: leahciM on 09 December, 2011, 11:20:40
Hehe I see. Også fint at hygge sig med figurerne, derfor vi samler jo  ;)

jah ;-) , det er en dejlig, men DYR hobby :-D
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

leahciM

Fed Wrack. Kan godt lide effekten du har fået lavet på "kjolen"  :)

Inquisitor13

Quote from: leahciM on 09 December, 2011, 12:39:15
Fed Wrack. Kan godt lide effekten du har fået lavet på "kjolen"  :)

takker og bukker mange gange :-)
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

#14
her er der billee af de 2 wracks jeg har fået malet indtil videre, den ene skal dog lige rettes op og have lavet base;-)



=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

her er alle mine wracks!! :-)



=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

her så den færdige FAILCAST Haemonculus

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

Yay! så er der lidt WIP

Talos Pain Engine!

Det er lykkedes mig at lure hvordan man kan samle den så man kan udskifte alle de forskellige våben der er i kassen YaY !, det er dog ikke rocket science, derfor er den ikke "færdig" samlet ;-)



og ikke mindst en Raider!



=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

leahciM

Fedt - magneter er din ven  ;)
Cool Talos. Med masser af wash skal han nok blive nice.

Og fed farve effekt på Raideren!

Inquisitor13

hehe, jah hvis jeg så havde brugt magneter, men det er faktisk bare at ikke lime hele underarmen, hvorefter man kan udskifte de forskellige dele, og så lidt pinning, ret nemt at lave,- da jeg fik ideen.

Ang. maling,- Lyset er lidt sært på billederne kan jeg se , det ser (imho) bedre ud irl, bedre blending, og jeg kan da se nu at den er helt gal med raideren (som er meget WIP), der er 3 nuancer i det "gyldne" fra bronze til en warm guld (panduro) til shining gold, og det kan man heller ikke rigtig se, men jah alt i alt ser det (syntes jeg selv) fint ud :-D, billederne giver en god ide om det, og jah glæder mig til at se noget wash/ dipping på dem,
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

leahciM

Okay, fair nok  :)

Flere lyskilder når du tager billeder kan måske være løsningen så.

Inquisitor13

ok saa er min TPE finito,- den er som sagt udskiftelig med alle vaaben!



her er de forskellige vaaben

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

uh projektet er i gang igen, jeg har erhvervet mig, 3 x kabalites , 2 x wyches, 1 box scourges, 1 venom, 1 razorwing, 6 mere jet bikes og 3 raiders mere og lidt blandet. håber at der sker lidt mere i nærmeste frem tid
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

oki doki , her er der en test Kabalite og et test sejl til der der flyvebåde




=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

rubber

Hov, den har jeg først lige set nu. Flot sejl på den raider. Det ser sgu godt ud.

Mvh.