News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

[WM/H] CRYX - "The Sweet Suffering!" (solgt)

Started by Inquisitor13, 22 February, 2012, 04:22:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

WOOP WOOP! er gået igang med er chipping projekt til mine war-jacks, da jeg syntes de var for keeeeedellige ;-)

her er der er billede af hvad jeg har fået lavet på min Slayer (indtilvidere) Den mangler lidt washes , touch ups osv, ,- måske i dag ;-)

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Inquisitor13

takker :-), syntes også selv det er blevet meget bedre. Det er ihvertfald bedre end at det kun er, det der kobbermessing kande look! :-D
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

jtspecial


Inquisitor13

There is something rotten going on in the swamp!

eller ,- rettere,- jeg er mere eller mindre færdig med min Mechanithralls, det holdt hårdt!

her er der et smugkig på nogle af dem (mangler stadig at gøre noget ved baserne)







=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Gil

Det ser godt, og ja dine `Jacks er bedre nu hvor de før var lidt kedelige.

Bordet ser også godt ud.
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Inquisitor13

Quote from: Gil on 08 August, 2012, 20:48:05
Det ser godt, og ja dine `Jacks er bedre nu hvor de før var lidt kedelige.

Bordet ser også godt ud.

Tak, jah , de jacks, var sgu lidt kedelige, for at sige det mildt,-  jeg mangler stadig at give dem lidt washes, men det kommer nok  ;-)

Bordet , mangler stadig lidt nuancer, men eller er det ved at være der. Jeg har også ting til at sætte på det, så det skal nok komme op at køre , inden alt for længe. Jeg har kæmpet med den skide renovation af lejligheden, det har bare suget alt energi ud af mig, så det er ikke meget jeg har fået lavet de sidste par måneder, og jah det har bare trukket ud som en MOFO!.

Så der er håb forude! :-)

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

Mere chipping
(next up- washy washy!):





de sidste 2 billder er ikke ret gode (for at sige det mildt), vil tage bedre senere  en dag (håber jeg)





=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

#34
Jæisus, det er lang tid siden jeg har skrevet herinde :-O der er dog heller ikke sket det store, jeg har ikke lavet det helt vilde ;-). Der er dog dog en LEVIATHAN og en 10 mands unit af BILE THRALLS på vej, og new and improved Jacks, (nu med irr).
Spillet ??,- jah det har jeg ikke fået gjort, det er lidt tåbeligt, men jeg er en anelse bekymret for at gå i gang igen, da jeg sikkert stinker til det, og jeg husker regler så dårligt, det næsten er pinligt, men jeg skal jo i gang, så nu vil jeg gerne snart spille et par spil. Jeg er ikke typen der går efter en power hær, jeg er mere "den æstetiske" spiller/samler, hvad ser godt ud (som figurer/koncept) sammen. jeg ved det er temmeligt plausibelt at det er en sikker vej til at tabe, men hvad fanden, jeg er ikke så dårlig en taber, da det er mere spillet/hyggen i sig selv, det går ud på..
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Nixon


Inquisitor13

Tak ,- jah det har godt nok stået stille, der har været en masse nedture i løbet af 2015,- men nu er jeg tilbage, og frisk på hobbyen igen,- faktisk har jeg også gang i 40K og MaliFaux udover WM/H.
jeg har fået malet en spilbar Dark Eldar hær, mangler at male lidt CRYX og mangler en masse Legion Of Everblight (skal nok komme),- så det er sgu fedt at være igang igen, da der ikke er overvældende meget jeg mangler, det var endt meget uoverskueligt med alle projekterne
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

Ok! projekt IR! er i gang,- jeg ved ikke helt, nogle ting er jeg tilfreds med, andre ikke helt. Nå,- men her er der et par billeder!!

Nr1.:



Nr2.:



Nr3.:



Nr4.:



Nr5.:



Feel free to comment (baser er STADIG WIP)

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

Og lige et sidste billede!

Min WIP Brute Thrall Conversion!:

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=