News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

=I= Dark Eldar =I= "Order Of The Gash" (til salg)

Started by Inquisitor13, 15 November, 2011, 18:34:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

Mange tak,- det var nu ret nemt at lave det sejl, billedet ligner lidt crap, men man får en ide om hvordan det ser ud ;-)

nå jah er gået lidt i stå igen,- pga forestående flytning til hus
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

Oh jah! jeg er komme igang efter flytningen, og har fået samlet mine Incubi  og min Archon, og ikke mindst min RazorWing Jet Fighter!

som der er et WIP billede af her:

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Horus

Det er et så fedt color scheme du bruger. Din raider er en af de fedeste, jeg har set. 

Inquisitor13

Mange tak :-) og sjovt nok er begge billeder af raideren lidt fail, agtige, da jeg ikke rigtig kan fange nuancerne på camera fra bronze til guld

Omalley69

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Egnarts

Eyes closed, head first, can't lose.

Inquisitor13

takker, mange gange, jah , det går dælme langsomt, jeg har alt for meget at se til i disse dage, men jeg håber at kunne bringe noget mere , meget snart

Inquisitor13

hej så er der stadig lidt WIP!.

først :

Kabalites og Raider:

Kabalites:

og til sidst lidt Raider:

Tanken var lidt at sejl og lændeklæder skulle ligne "skrællet" hud, men jeg har lidt mine tvivl,- det ser fint nok ud, men jeg ved ikke lige om det ligner hud :-/

Inquisitor13

ok der sker lidt, det er ikke sådan når man er hjemme og syg,- så får man lavet lidt, her er der nogle næsten færdige INCUBI

Inquisitor13

Omalley69

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Inquisitor13

Inquisitor13

ok im back, will update lidt i løbet af de næste par dage / uge

Honsou

Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Inquisitor13

hahaha der er sket en masse personligt gejl, så hobbyen har ligget lidt stille, har sgu ikke haft tid til at spille heller, argh, jeg tager billeder af noget jeg HAR fået malet i dag, og ligger det op, undskyld den meget lange vente tid, det er jo helt til grin

Raktus

Jeg synes dit malearb ser vildt fedt ud. Kan man overtale dig til at lægge en guide på dit guld/sorte?
Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

Inquisitor13

som den skarpe observant kan se er der 2 fejl på billederne, 1. den satans kahlen vase (eller hvad lortet hedder, konen fik den i bryllups gave fra arbejdet) og 2. min PHOT-Fu er lig nul,- men jeg håber det giver en ide, :-) og,- den ene arm er fra en talos på den ene grotesque,n jeg har ikke selv samlet dem, da jeg byttede mig til dem, og ikke fik ekstra bits, men mon ikke det går ;-)

Inquisitor13

Quote from: Raktus on 25 November, 2015, 10:05:34
Jeg synes dit malearb ser vildt fedt ud. Kan man overtale dig til at lægge en guide på dit guld/sorte?

Tak tak, det er ret nemt, , jeg dry brusher med en bronze der efter med en mørk guld og til sidst med en lys guld ala shining gold, (den mørke guld, en ikke en gw farve, det er en jeg køber i panduros hobby og det er bronze farven også, bronzen får en stor flade drybrush, mørk guld lidt mindre, og lysguld lidt (lige som en regnbue) og high light (linier) er med den lyse guld. Håber det hjalp

Raktus

Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

Inquisitor13

OKI doki, der er sket noget (wow)
Jeg er gået i gang med mine Scourges, og de er næsten færdige, jeg mangler lidt detaljer og baser (som altid). her er et par billeder!

Jeg ved ikke helt om fjer vingerne spiller eller ej, men nu ser jeg lidt på det, og vender tilbage til dem senere

Inquisitor13

lidt mere mal, her er en reaver som jeg har 12 af, lidt detaljer mangler, men ellers er jeg "ok" tilfreds

og her er der en næsten Ravager (dem har jeg 3 af)

Jeg har valgt at "speed painte" lidt så jeg kan komme til at spille med mine Dark Eldar, så det er ikke helt i top, men jeg kan selv leve med det, så det er vel det der tæller

Inquisitor13

Ok har lidt prøvet at sætte noget sammen af det jeg har fået malet. J
Jeg laver en liste ud fra ud fra Haemonculus covens bogen.
Det bliver et "Covenite Coterie Detatchment" (som minimum skal have: 2 Hqs og 2 Elites. (Optional: 4 Hq, 6 Elites, 4 Heavy Support)).

Allies bliver "normale" Dark Eldar!

Er ikke helt færdig med listen, der mangler stadig en del detaljer (som i kan se),  men jeg er på vej til at snart skulle have mit første spil med DE, spændende.
Jeg vil forøvrigt ikke lave en for stor liste, da det er en del år siden jeg har spillet 40K, så jeg vil ikke gabe over for meget.

Ok,- Here goes:

1 Haemonculus (web portal, ??)
1 Haemonculus

2 x 10 stk units af wracks (acothysts + 2 Raider transports (Dark lances))

3 Grotesques (1 aberation)

1 Cronos (spirit Probe)

2 Talos

Allies:

1 Archon

10 Kabalites

6 Reavers (2 Heatlances, Cluster Coltrup, ??)

1 Ravager (Dark Lances)