News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Ris og ROS - af HELE NWL

Started by Kragh, 20 November, 2011, 17:21:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kragh

Vi vil gerne have ris og ROS om det SAMLEDE NWL.
Thomas Kragh
Se min blog

mcpolle

Tak til dem som fik det op og køre i år, at i gad er cool.

At udmelde at man skal til finalen, ellers mister man penge, men ikke udgive datoen for finalen, Synes jeg at i kan ikke være bekendt, specielt med denne klausul at i mister penge på det,

Håber i retter op på det næste år.

Ellers var ikke med til finalen, så kan ikke sige noget til det.

Men stort tak igen til dem, som ståede for det.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Skummelkrat

Ja, tusind tak for den store indsats, ledelsen har gjort. Det er en fornøjelse at være med.

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Asger

Må jeg anbefale at folk enten erindrer eller opfrisker linket i min signatur inden de skriver :)

Asger

Hammer

Sidste ?r var min st?rste anke det med gavekortene og det fik i l?st rigtig godt i ?r! S? en tilfreds kunde her!

Asger

Jeg synes det med gavekortene var rigtig godt i ?r!

Jeg synes det var super godt at der var ?konomisk incitament til at deltage i finalen, specielt n?r man havde takket ja! Hold endelig fast i det, men formuler det bagvendt som tidligere anbefalet, folk bliver s? skuffede n?r de f?r en straf, s? formuler det som en bel?nning ;)

Ting jeg synes I kan forbedre:

- Tidligere udmelding om finaledatoen.

- Bedre arbejdsfordeling internt i arrang?r gruppen. Det var tydeligt at I skulle koordinere alting, og jeg mener det forsinkede en masse ting, samt muligvis gjorde rettelserne til restriktionerne mere forvirrende end n?dvendigt (et g?t ;) ). Et klassisk eksempel p? at for mange kokke ford?rver maden.

- Jeg synes at NWL har et potentiale til at aktivere deltagere meget, meget bredt, og synes derfor det er brand ?rgerligt at der reelt kun er tre byer der deltager i 2011. I 2010 var der vist 5-6 stykker. Jeg har ikke nogen revolutionerende ideer, men p? lang sigt synes jeg dette er det vigtigste punkt, og m?ske ligger l?sningen i simpelthen at snakke med de lokale milj?er om hvad der skulle til for at de kunne v?re interesserede. Nogle s?raftaler ville heller ikke genere mig, hvis det var det der skulle til.

Asger

Skummelkrat

Jeg synes, at finalen skal lægges i en by, som rammes af togforbindelsen Aalborg-København. Ganske enkelt af den grund at det er rigtig træls, når man skal skifte tog/ bus med en masse kufferter, tasker og rygsække, og man kan sagtens risikere, at det giver to timers ekstra transport - ikke mindst pga. ventetid.

At jeg forholdt mig tøvende, da jeg fik tilbud om at deltage i finalen, skyldtes netop frygten for den ekstra lange hjemtur. Min senere framelding havde dog ikke noget med det at gøre.

Lokation er efter min mening alfa og omega, så jeg håber, at det bliver mere centralt næste år. Også selvom det betyder, at finalen må udsættes. 

Martin

Randomiser

Vi mangler en liga i midtjylland ):

Men det kan holdet bag NWL som gør et rigtig godt stykke arbejde nok ikke gøre så meget ved ;)

Jeg synes måske restriktionerne til liga´en burde være de sammen som dem til finalen, giver mulighed for at teste sine mange builds op til finalen.

Blev ikke påvirket af den sene udmelding på finalen ;)

Manny er min Sugar Daddy!

Asger

Quote from: Skummelkrat on 21 November, 2011, 17:33:36
Jeg synes, at finalen skal lægges i en by, som rammes af togforbindelsen Aalborg-København. Ganske enkelt af den grund at det er rigtig træls, når man skal skifte tog/ bus med en masse kufferter, tasker og rygsække, og man kan sagtens risikere, at det giver to timers ekstra transport - ikke mindst pga. ventetid.

At jeg forholdt mig tøvende, da jeg fik tilbud om at deltage i finalen, skyldtes netop frygten for den ekstra lange hjemtur. Min senere framelding havde dog ikke noget med det at gøre.

Lokation er efter min mening alfa og omega, så jeg håber, at det bliver mere centralt næste år. Også selvom det betyder, at finalen må udsættes. 

Martin

Ikke for at debattere eller negligere din feedback, men Karlslunde tager fra KBH H faktisk fire minutter kortere at komme til end Ballerup gør. Det er muligt at gåturen så er fire minutter længere, men det er altså stort set det samme, som var det holdt i BRBs lokaler, som sidste år :)

Asgeer

Skummelkrat

Fuck mig og min viden om Sjælland så. Jeg troede, at det var ved Køge, som er forpulet langt væk.

Jeg trækker min kritik tilbage.

Martin

Jamand

Som en m?ske kommende spiller h?ber jeg i bibeholder - og evt formaliserer - dr?ber/hygge-liga inddelingen :)

Asger

Quote from: Jamand on 21 November, 2011, 22:58:41
Som en måske kommende spiller håber jeg i bibeholder - og evt formaliserer - dræber/hygge-liga inddelingen :)

Dette glemte jeg også at rose!

Asger

kOOn

Ros:
hygge/dræber
Finalen
Restriktioner
Økonomisk incitament

Ris
Sen udmelding af finalested (ikke problem for mig)

Bedste nwl år må jeg sige

Kim
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

RasmusM

Hej Folkens.

Tak for et fantastisk NWL i år. Det er anden gang jeg er med.

Jeg synes det er et fantastisk koncept med en turnering, der spilles privat over hele landet. Det er et koncept, der med læmpede maleregler kan appellere til den meget brede warhammer-crowd, og er en super måde at indsluse "nye" (casual) gamers til turneringsmiljøet, og på den måde være med til at sikre at der løbende kommer nye folk ind i miljøet, og at det ikke stagnerer. Jeg kan ikke sige nok positivt om denne del. Jeg mener den på sigt for warhammer-miljøet er utroligt vigtigt.

Jeg er en af de personer der (er blevet/er i gang med) at blive sluset ind, og jeg har kun rosende ord for det koncept, og den turneringsform.

Det gav mig mulighed for at møde 5-6 fantastiske warhammer spillere i københavn, og for den mulighed er turneringen en succes i min bog. Fantastisk koncept, hvor der virkelig er gjort meget for at fange/henvende sig til den brede warhammer gruppe.

Jeg var så heldig at komme med til finaleturneringen i år. Det var alt i alt en særdeles velorganiseret og veldrevet turnering. Til næste år, kunne det være en ide måske at fokusere mere på bibeholde den appel til den brede warhammer gruppe også i finaleturneringen.

Hvis man ønsker det, vil jeg foreslå følgende til næste år:

At man sørger for at restriktionerne til den indledende turnering og finaleturneringen er mere lig hinanden.
At malekravene er ens/eller meget lidt hinanden i de 2 turneringen.

Rent praktisk betød disse ændringer i år, at for mig virkede det mere som 2 helt separate turneringer end en samlet turnering. Hver turnering havde isoleret set sine styrker. Men der var ingen sammenhæng imellem dem.