News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Kabal of Darkness

Started by leahciM, 23 November, 2011, 20:21:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ryback

Det synes jeg egentlig ikke, spilmæssigt kan du jo få brug for en Klaivex. Tror faktisk det kunne se fedt ud med hvide hjelme på hele gruppen, eller bare hvid edging på ansigterne. Som de er nu er de lidt anonyme, og Incubi fortjener imo en ekstra markering ift. normale Warriors.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

leahciM

Ja jeg tror også jeg får brug for en Klaivex, bestemt.
Hmm måske du har ret, jeg må kigge lidt nærmere på mulighederne  :)

leahciM

Er dog pt gået videre med en ny enhed beastmasters, her 2 færdige dyr:

Hund og ka... fugle!

Og så maler jeg samtidig lidt på Harlequins, her den første:

Godt med lidt produktiv ferie  8)

leahciM

Så har jeg fået spillet et par håndfulde 6th spil  :)

Planerne for mine Dark Eldars er gået ret meget i vasken. En Webway portal hær er nu endnu sværere at spille (er min vurdering, har dog ikke prøvet WWP i 6th).

Så nu har jeg en håndfuld enheder jeg ikke rigtig gider bruge, eller som skal have nye formål. Fx mine 2 Talos-dudes, dem tvivler jeg stærkt på jeg får brugt meget fremover.

Mine 2x10 wyches i raiders er blevet meget mindre holdbare, så er tæt på at skrotte dem eller lave dem om til anti-tank nu i stedet for, med deres vilde grenater.
Mine warriors som var anti-tank, bliver anti infantry i stedet.
Så rollerne for mine troops er byttet om.

Til gengæld er Harlequins blevet vildere, så de fortjener nu noget maling ;D :

Her den første færdige

Og så har jeg malet mine beasts færdigt:

De klarer sig ok uden WWP, nu da de er hurtige på brættet.

Og så har jeg samlet lidt Grotesque. Planen med dem var også at de skulle ud af WWP, eller være WWP leverandør i en Raider med Archon. Men igen, hvad dælen gør jeg med dem nu...
Umiddelbart tænker jeg en stor enhed af dem, som bare går henover bordet. Problemet er bare at jeg allerede har beasts, harlequins og incubi som dyre nærkampsenheder, så der er slet ikke plads til flere.
Men variation er jo godt, så kan jeg skifte lidt rundt en gang imellem  :)

Umiddelbart har jeg lyst til at købe flere raiders, og bare gå all-out skimmer-hær, nu da min WWP ikke er cool længere. Men det er bare dyrt i penge og point, så venter lige til jeg har flere spil under bæltet.

Det var alt for denne sommerupdate i det gode vejr  8)

Martin Iversen

Flotte grotesques.

Hvad har du bikset dem sammen af? Resultatet er blevet ret flot - måtte tilmed ind og se på GW´s side om det var gået over mit hoved at der var kommet Grotesques i plast (det må vist være et kompliment ;))

Jeg skal også til at lave nye taktikker med mine DE. Har ikke fået spillet så meget med dem med 6th endnu. Wyches SKAL efterhånden have den paintoken fra start hvis de skal håbe på at kunne nå at udrette noget som helst inden de er døde. WWP er skudt helt i sænk imo.

M.
Waaaaay behind .....

leahciM

Hehe fedt, jo tak  :)

Det er en blanding af fantasy Ogres og 40k Chaos Spawns - krydret med dele fra Talos kit'et.

Mine Wyches har altid haft en Haemonculus med sig, og det har været ok. Ja nogle døde til blastet fra bilen eller på vej hen til fjenden - men nu dør der endnu flere, så de gør stort set intet.

Broderen!

Eftersigende skulle der snart komme en ny DE faq faktisk... hvor incubis skulle få ap2 og mon ikke at wwp bliver så man kan charge ud af den?
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Martin Iversen

WWP update ville være fedt - og også en lille ekstra chance til Wyches for at dræbe noget inden de er væk.

Waaaaay behind .....

leahciM

Quote from: Broderen! on 03 August, 2012, 15:46:50
Eftersigende skulle der snart komme en ny DE faq faktisk... hvor incubis skulle få ap2 og mon ikke at wwp bliver så man kan charge ud af den?

Det ville være top nice!
Så er der lidt håb endnu  :)

joakim balsgaard

Hvad finder du så ud af ??
MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

leahciM

Med hensyn til hvad?

FAQ nr. 2 er kommet og gav kun AP 2 nærkampsvåben til Incubi (og Archon), så de er tilbage på skemaet.

Ellers ikke noget vildt...

Omalley69

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

leahciM

Quote from: Omalley69 on 25 September, 2012, 10:56:02
Fede grotesques =)

Jo tak  :)

Dem må jeg også se at få lavet mig lidt flere af...  ::)

I mellemtiden fik jeg mig et par spil her i går med denne liste:

HQ
Baron

Elite
3 Trueborns, 2 lancer

Troops
10 Warriors med splinter cannon
i Raider med splinter racks

5 Warriors med blaster
i Raider

5 Wyches med granater
i Venom med ekstra splinter cannon

5 Wyches med granater
i Venom med ekstra splinter cannon

Fast Attack
3 Reaver jetbikes med 1 heatlance

3 Reaver jetbikes med 1 heatlance

4 Beastmasters med 5 hunde og 6 fugle

Heavy Support
Talos med chain flales og haywire gun

Talos med chain flales og haywire gun

Ravager med lancer
___

Spillede 3 kampe. Man of the matches var beasts. Der var ikke så mange tanks i mine modstanderes hære, så hverken Wyches eller Talos'ne kom til deres ret.

Et par billeder eller 3.

Fedt at få spillet lidt igen  :)

Næste projekt bliver nok at få lavet resten af Grotesque + malet en masse (Warriors og Talos).