News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tak for 'kigget'

Started by Stefan, 27 November, 2011, 01:39:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stefan

Var her til aften en tur forbi Horisont. Det var rigtigt hyggeligt, sjovt og inspirerende!

Vil gerne takke for den venlige modtagelse fra såvel arrangører som deltagere   :)

Forhåbentlig får jeg ved kommende arrangementer mulighed for at medbringe soveposen  :D

Vh,
Stefan

Taoregorn

Jeg vil også sige mange tak for i år!

Det var utroligt hyggeligt omend det endelige spil line up devierede noget fra det udmeldte ;D
(Men men.. folk skal jo også lige lære formatet).

Stor tak til dem der spillede mit spil og til de spil jeg selv fik spillet! (Her særligt Tinsoldaten, hvis skærmydselspil var rigtigt sjovt!)

Torben Kastbjerg

Der skal bestemt også lige være et tak herfra også - det er fedt at se hvordan Lords Assembly får Horisont organiseret hvert år.

Højdepunktet for mig må nok være C:21 spillet, men det var fedt at se en hel masse medbragte småting rundt omkring!

Allerede nu glæder jeg mig til næste gang!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

VSH

Jah 1000 tak for fantastisk underholdning, godt selskab og en utrolig arrangørgruppe + Lords Assembly.

Det var herligt :) - næste gang vil jeg huske faldskærmen til udspring over Hanoi

/VSH
Rogue Trader IRL - Nicolai Arvedsen
Medlem af WarZone Horsens
blog

Frede

Ja tusind tak for en fed weekend!

Det var min første Horisont, men bestemt ikke den sidste!

Stor ros til Arrangørerne og de mange crew som fik alting til at glide smukt. Jeg ved selvfølgelig ikke om der var panik og kaos bag kulisserne, men det mærkede  man ikke noget til som deltager. Priserne i kiosken er der vist ingen som kan konkurrere med. Men måske hvis man også kunne få et æble eller en banan, så ville det være verdensklasse.

Jeg hyggede mig gevaldigt og havde nogle sjove spil. Og glæder mig til næste år, hvor vi skal spille de figurspils MMO jeg fik lokket Torben til at lave.

- F -

VonPanne

Der skal også lyde en stor tak for en god weekend herfra - det var i hvert fald turen fra Djævleøen værd. Tak til arrangørcrewet, hvor jeg er imponeret over hvor mange I var og det virkede til at I havde godt styr på det hele. Det var super at møde gamle kendinge og at få sat ansigt på en masse nye, og tak til spillere og demofolk. Mit favoritspil endte nok med at være The Game With No Brain, selvom jeg er møgdårlig til det ;)

P. Regulus

Tak for et fedt arrangement. Selv om jeg kun havde tid til at være der lørdag, fik jeg absolut indtryk af en god stemning og særdeles hyggeligt samvær. Også et 'godt skuldret' til alle de, der havde lagt tid og kræfter i at arrangere spil-demoer (det var rigtig sjovt at se en masse andet end blot mit sædvanlige GW) og ikke mindst til arrangørerne - det kørte rigtig godt. Det var første men bestemt ikke sidste gang, jeg er med!
Praise the Emperor and pass the ammo!

Torben Kastbjerg

Quote from: Frede on 27 November, 2011, 20:06:38
Jeg hyggede mig gevaldigt og havde nogle sjove spil. Og glæder mig til næste år, hvor vi skal spille de figurspils MMO jeg fik lokket Torben til at lave.

Ville det overraske dig hvis jeg allerede var igang med det? ;)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Cougar_DK

1000 tak for i år drenge. Menneskerne bag (LA) har igen gjort et kæmpe arbejde! Og maden, var for mig, helt ekseptionel. Jeg tror ALDRIG jeg har spist så godt på en con!!!!  :)

Fedt at se så mange forskellige spil, men næste år vil jeg oxo spille  :P

Og det var super fedt at så mange kiggede forbi mit Airwar Vietnam.

Jeg smider billeder op, senere i dag  ;)

Wolfboy

Også fra Wolf Terrain skal der komme en stort "GODT GÅET"

Atter engang fik i det til at se nemt ud, men jeg ved godt hvor mange timer der ligger bag.
Min søn var også glad for et spil Airwar Vietnam og sit kill ;)

Spicker

Lidt den anden vej:

Stor tak fra hele holdet bag Horisont til alle de glade deltagere! Jeres humør og entusiasme har bestemt været med til at bære holdet gennem arrangementet.  
Mange tak for de rosende ord. Holdet har knoklet løs for at få det hele til at gå op i en højere enhed - jeg kan afsløre, at "The Duck Doctrine" har været i brug ;). Personligt kunne jeg jo stort set sætte mig ved vores fremvisningsbord (hvor jeg tydeligvist sad noget mere fast end forventet) i forvisning om, at resten af holdet kunne bære opgaven - det er dælme noget af en luksus!

Jeg vil få banket en lille post op senere i dag, hvor det ville være fantastisk, hvis i ville hjælpe os med at forbedre os. Skal dog lige have denne mandag overstået her på kontoret, som startede med en kollegas bemærkning: "Du ligner da noget der er løgn"... man er åbenbart en smule mærket af weekenden ;D

Michael C

Tosserne fra Aalborg siger også tak for en superlang, men rigtig fed Lørdag!
Vi fra 9K er begyndt at planlægge et Malifaux bord og måååske også et bord mere(kommer an på hvad hype der er næste år ;D)

Så vi siger mange tak for et super fedt arrangerement.. :)

- 9K Teamet
9k Gaming

Asger

Jeg vil også sige tusind tak for en rigtig dejlig weekend! Jeg synes at alting virkede, og jeg vil helt sikkert gerne deltage igen, også hvis I holder det i 100% samme format. Derfor har jeg stadig noget input, men det er mest for at kunne få endnu mere ud af oplevelsen end jeg allerede gjorde! Rosen er dog ikke helt overstået!

Det virkede bare som om der var styr på det, og selvom klokken var fem om morgenen fik man stadig serveret (billige) øl med et smil! Det vidner om overskud, hvilket også blev underbygget af de mange arrangører der altid var klar til at hjælpe!

Maden var god solid kost i rigelige mængder, og af den helt rigtige type til con mad!

Jeg havde ikke selv problemer med at sove, men kunne forstå at der var nogle der blev generet af noget snorken og generel støj. Andre steder har de inddelt rummene efter dem der snorker/fester længe og dem der ikke gør. Det kunne være man skulle benytte sig af det, men som sagt generede det ikke mig, så det er bare en ide jeg kaster på bordet.

En detalje er at jeg hellere havde set os stå mere samlet i hallen. I dette setup var der to striber og så hele vejen ned, jeg havde nok foretrukket at klumpe det hele lidt sammen (3-4 striber og kun den første halvdel af hallen?), men det er en ekstremt lille detalje.

Mit næste punkt har jeg ikke selv nogen god løsning til, så det er bare en tanke I kan smide væk hvis ikke den passer jer :) Jeg synes at det Thorbjørns spil nede i hjørnet gjorde rigtig godt, var at være en let og sjov lille "filler"! Der var et par gange hvor man ender mellem spil og hvor det man gerne ville prøve lige var startet, og ikke rigtigt ved om man kan nå noget nyt, så flere "små" let tilgængelige spil ville være fedt!
Alternativt kunne man måske arbejde med nogle "tidsblokke". Jeg tror fastaval og vikingcon gør noget i den dur, med at man kan tilmelde sig XYZ og så ved at man skal være der og prøve det klokken ABC. Dette kunne måske også sikre at man blev endnu mere blandede end ellers. Det er selvfølgelig en balancegang med at det heller ikke skal blive for rigidt, eller besværligt, men er udelukkende ment som et forsøg på at nå og få endnu mere ud af Horisont oplevelsen!

Selv var jeg super glad for at mit spil tilsyneladende spillede sig selv, så jeg ikke skulle babysitte det og kunne prøve alt muligt andet. Dermed vil jeg også sige TUSIND TAK til alle dem der prøvede mit spil :) Jeg starter snart en tråd hvor jeg håber på at få lidt mere feedback ud af jer, eller bare en gentagelse af det I sagde og som jeg ikke længere kan huske ;)

Asger

Player1

ARGH!! Jeg kan ikke holde det ud. Det føles jo nærmest som at gå glip af en Roskilde festival.

Nævn nu nogle dårlige ting, så man er glad for at man ikke kom. >:(

Spicker

Tja, ifølge feedback på træffet, så manglede der:
- Toast i kiosken
- Navneskilte på folk

... så må du afgøre med dig selv, om du er så stor toastfanatiker, at denne mangel fuldstændigt ville have ødelagt din oplevelse. Mangler du en undskyldning for dit totale og flere gange påtalte fravær, så har du her løsningen ;)

@Asger:
Mange tak for dit feedback, der er flere punkter vi vil tage til efterretning - Hvis OK vil jeg kopiere det over i den tilbagemeldingstråd, der oprettes i aften.

Asger

Du kopierer alt det du vil! :)

Asger

Ps Player1 det var totalt skod. Vi har bare aftalt at lyve for at drille dig!

Wolfboy

Quote from: Player1 on 28 November, 2011, 15:53:00
ARGH!! Jeg kan ikke holde det ud. Det føles jo nærmest som at gå glip af en Roskilde festival.

Nævn nu nogle dårlige ting, så man er glad for at man ikke kom. >:(

Bitzboxen manglede i år... :)

warmaster

P1 - jeg tror bare at du må kategorisere dit fravær som et Epic FAIL!

Kanon fed con, kanon mad, herlige mennesker, fedt terræn (alle andres i hvert fald), fede spil.. og farlige butikker!

Det må være en ommer fra din side ;)

rubber

Jeg vil også gerne sige mange tak for en  kanon weekend.

Rammerne var helt perfekte, god mad, billige øl i kiosken der var åben 24/7, alt kørte og klappede perfekt. Godt gået af arrangørerne.

Der var en masse fede spil og flotte borde, og der var bare en virkelig god stemning hele conen igennem.

Jeg kommer helt sikkert igen næste år.

Mvh.

Overhamsteren

Mange tak for en god weekend, i gjorde det supergodt allesammen og som i spørger om i den anden tråd kunne jeg i hvert fald sagtens betale lidt ekstra for oplevelsen/maden.

Kunne måske også godt tænke mig nogle spilblokke hvor man kunne sikre sig at få prøvet et spil ved hjælp af en tilmelding, det ville i hvert fald gøre det lettere for mig. ;)
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Sadomator

Lige lidt svar på nogle forslag længere oppe i tråden her:

Første år havde vi sat alt op i den ene ende af hallen og dette gjorde bare at hallen virkede meget tom og gav signal om at vi slet ikke var nok til at have så store lokaler. Dette er selvfølgelig kun min egen mening, men jeg synes også det er samme indtryk jeg har fået, fra dem jeg har talt med om det.

Så jeg synes det er strålende at vi sådan fordeler os jævnt i hele hallen, hvilket også giver luft omkring hvert spil, så der både er plads til spillere og tilskuere.

Første år kørte vi også med spilblokke, men det endte med at de slet ikke blev fuldt.

Selv tror jeg at alle som ville spille Tusk fik muligheden, hvis nogen viste interesse prøvede jeg at få fat på dem når de var fri og vi startede nyt spil.

Jeg synes personligt at det er dejligt med et mere løst format, så længe vi ikke er flere end vi var, så er der mulighed for at prøve andres spil, tage en øl eller kop kaffe og lige få en pause nu og da.

Frede

Jeg er også stor tilhænger af det løse format.
Men man kunne dog måske ved hvert spil ligge en seddel med den ansvarliges navn, forventet spilletid og kort om spillet. Hvis vi så alle får navneskilte, så burde det ikke være så svært at finde vedkommende og lave en aftale.

- F -

Sadomator

Det er også en god idé.

Torben Kastbjerg

Quote from: Frede on 29 November, 2011, 14:13:35
Jeg er også stor tilhænger af det løse format.
Men man kunne dog måske ved hvert spil ligge en seddel med den ansvarliges navn, forventet spilletid og kort om spillet. Hvis vi så alle får navneskilte, så burde det ikke være så svært at finde vedkommende og lave en aftale.

Rørende enighed herfra; det er et godt kompromis mellem komplet anarki og micromanagement ;D

Spicker

Fed idé.

Jeg laver et par udkast til nogle "standard formularer" som fremvisere kan udfylde. Hvilke informationer skulle de indeholde? Jeg ser punkter som:

• Navn på bordet / spillet
  • Navnet på fremviseren (kan kobles sammen med navneskiltet)
  • Forventet tid pr. spil
  • Antal spillere pr. fremvisning
  • ?

Så kunne man lave et lille skema, hvor deltagere kan skrive sig på med navn og evt. kontaktnummer - så man "sikrer" sig en plads til næste spil.