News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

[Mental] FODBOLD - Feedback søges

Started by Asger, 29 November, 2011, 10:20:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej folkens.

Tusind tak til alle jer der spillede mit spil. Det varmer sgu at I gad, og jeg er super tilfreds med at I tilsyneladende selv kunne finde ud af det!

Jeg vil dog meget gerne have mere feedback hvis I gider ;D Både hvor mange der fik prøvet det, så skriv gerne her hvis du nåede det så jeg har en ide, men også bare generelt hvis I har kommentarer I gerne vil knytte til det, eller gentage.

I må meget gerne være kritiske! Helst konstruktivt, men vigtigst med det kritiske!

F.eks. kunne jeg godt tænke mig at høre om I synes det var for svært at score mål, eller om balancen var nogenlunde rigtig? Hvis I synes at det var for svært, ville det så være acceptabelt at flytte det korte skud ud til 6 felter (pt. 5)? Det er ikke en lille ændring hvis I tænker over hvor tit man lige er ét felt fra at kunne lave en præcis aflevering, eller komme inden for skudhold, men det gør måske heller ikke noget.

Skyd løs, jeg står på mål!

Asger

Sadomator

Jeg prøvede ikke selv spillet, men det fungerede også fint som en tilskuer sport  ;D

rubber

Hej Asger, tak for sidst.

Jeg fik jo spillet dit spil en hel del, og er ret begejstret for det. Det er nogle ret simple regler, men der er masser af taktiske muligheder i det.

Jeg synes ikke at du skal ændre på skudafstanden for at gøre det lettere at score. Jeg synes at det er bedre at man virkelig skal presse godt på og tænke sig grundigt om for at komme på måltavlen.

Egentlig tror jeg ikke at der skal ændres så meget på reglerne som de er nu. Men det kunne være sjovt at prøve med de der advanced rules du talte om.

Held og lykke med det.

Mvh. Horisont 2011 mesteren i mental football.

Asger

Tak for feedback drenge, ville ønske der var flere der bød ind :)

Tim, det med at man skal "tænke sig grundigt om" er måske fint for de dedikerede figurnørder som os og horisont publikummet, men nok mindre for en tolvårig fodboldfan. Man kunne stadig lade fem skuds afstanden være "optional rules" :)

Asger

Overhamsteren

Ved ikke rigtig om jeg har så meget at sige, kan ikke huske om jeg spillede 1 eller 2 spil? :D Mit spil handlede jo meget om knald eller fald spil med angriberen, burde nok prøve at holde de kæder en dag. Men jeg tabte jo så det virker måske ok. :P
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Tidligere bruger

Jeg fik ikke selv spillet det. Men syntes banen var flot lavet og figurerne pænt malet!
lidt billeder?

Hvor havde du forresten figurerne fra?