News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Giant Fanatic 2012

Started by Asger, 29 November, 2011, 10:47:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej alle sammen.

Jeg har f?et lov af Horisont arrang?rerne at sp?rge jer om dette. Hvis I har lyst til og mod p? at st? for at lave introspil af nogen af de mange forskellige spil I pr?senterede til Horisont, s? t?nk lidt over hvad I vil, og send mig en email (asgergranerud [at) hotmail.com), s? kan vi snakke videre om det.

I skal ikke love mig noget p? nuv?rende tidspunkt, og p? samme vis kan jeg heller ikke garantere noget. Det drejer sig om weekenden d. 5-7 Oktober 2012.

Mvh
Asger

Edit: Man m? selvf?lgelig ogs? gerne sende en PM i stedet for en mail :)

Torben Kastbjerg

Uden lovning, så kunne det da være lidt skægt at tage Blasters & Bulkheads mrk. II med til GF og Horisont næste år...

Og godt initiativ! :)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sonny

Den hører ikke rigtig under de små spil, men jeg vil da gerne stå for at stille endnu en Malifaux turnering op til næste Horisont.

Torben Kastbjerg

Små bander, Små baner, Småt miljø = små spil, Sonny ;D
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sonny

Yes, det var nu mere i forlængelse af at der allerede har kørt en lille Malifaux event ved sidste GF, så der for ville det ikke være et nyt indslag ;)

Taoregorn

Jeg kommer selvfølgelig gerne, med en helt masse forbehold osv. ;D

I plejer typisk at lægge GF oven i et event jeg skal til i London hvert år.