News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Arabiske inspirerede dværge :D

Started by meller, 30 November, 2011, 23:09:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kirkegaard

Jeg vil først og fremmest rose din brug af green stuff - det er lige i skabet!

Med hensyn til dine Lizzies, så tror jeg med fordel, du kan lave lidt større farvevariation. Hudfarven flyder lidt sammen med både det hvide og guldet (i hvert fald på billedet) og både skindet og klædet er grønt på præsten. Lidt forskellige farver - uden at overdrive selvfølgelig - ville fremhæve detaljerne mere. :)

Ellers er det kanon. Dine dværge er rigtig fine, og du har jo fået godt styr på at drybrushe, ser det ud til. ;)

/Kirkegaard
Følg med i Traxos og mine forskellige projekter her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

meller

Tak tak kirkegård, har fuldt med i din tråd og den har været med til at sparke mig igang :D
jeg har ikke dry brushed.... det er godtnok malet, også er det midt på skællene da jeg ville prøve noget nyt i forhold til de fleste andre hvor skæl kanten er lys ^^
Ja hudfarven går meget ud med guldet... men jeg syntes ikke selv det gør så meget, telefonen tager nogle ret dårlige billeder, så det er lidt tydeligere når man ser dem rigtigt :D  Præsten opdagede jeg bag efter da jeg så dine billeder, til at starte med troede jeg det var fra det samme, så kunne godt være der lige skulle ændres lidt :D
Men der kommer lige lidt opdateringer :D

Lidt base til min stegadon :D


5 cold ones

meller

Så er jeg kommet lidt vidre, dog er ingen af tingene helt færdige endnu :D
og nye opdateringer kommer så hurtigt som muligt :D



meller

En lille opdatering, nok den eneste her inde for den næste uge...
Vi skal åbenbart allerede aflevere eksamens oplæg på fredag, så er vidst lidt bag efter... :(




zacret

Hold da op du får da godt nok fyret noget af! Sweet du får malet dine lizardmen på igentid ;)


meller

Er det normalt at bruge ca. 45 minutter på en enkelt saurus warrior?? :S det er skællene på ryggen der tager det meste af tiden, ca. 25-30 minutter, jeg maler først det hele mørkeblå, derefter en grønlig farve, som dækker alle skælvene så det mørkeblå nedenunder kun kan ses i sprækkerne, også til sidst en lyseblå på miden af hvert skæl...
Uploader nogle billeder imorgen når der kommer lys så i kan se det :D

Dalamar

Jeg synes det lyder som en rimelig tid, jeg bruger selv meget længere tid pr. figur. Du kunne evt. male 3-4 saurus på én gang, det øger hastigheden lidt. Ser ellers fint og god produktivitet du har dig.

meller

Hmm okay, syntes bare ikke de er pæne nok til den tid jeg bruger... også syntes jeg det er lang tid jeg skal bruge på de 36 sidste jeg skal havde lavet :D samt alt det andet der skal males :D så skal da ihvertfald sætte 2 weekender af til at male for at nå de 1600 points :D
Men nu vi er igang, nogle der har ideer til øjnene på figurene?? syntes ikke jeg kan finde en pæn farve dertil :D

meller

Så har vi lige 2 billeder af de 5 sauruser :D håber man kan se dem, har været doven og taget billederne i min vinduskarm istedet for at gå ud i stuen :D
det bliver nok de sidste lizards denne månede da jeg har lavet et mål i "mal en handske" og der står jeg mangler 10 dwarf querellers og 1 dwarf bsb :D
Men næste månede kommer nok til at være 100% lizard :D



Kirkegaard

Den blå farve popper rigtig godt! Ser sgu godt ud :)

/Kirkegaard
Følg med i Traxos og mine forskellige projekter her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

meller

Tusind tak, er også selv rimeligt vild med den, bare man ikke kommer for tæt på :D Men normalt sidder man heler ikke med trynend helt nede i bordet når man spiller :D Deres hudfarve er jeg lidt skeptisk over, kan godt lide farven osv, men washen vil danne perler på grund malingen, hvilket danner nogle hvide pletter rundt omkring hvis jeg ikke er super opmærksom, også giver den ikke helt den skygge effect jeg havde håbet...
Øjnene har jeg ikke malet på nogle af dem endnu, da jeg ikke kan finde ud af hvad farve de skal havde... Min skink priest har fået gule øjne, syntes det fungere okay, men hvad syntes i? :D



zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

meller

Kunne være vild nice! :D Men hvordan har du tænkt dig den skal se ud? :S hvid du kan finde et billede eller noget skal jeg med glæde prøve! :D om ikke andet når der skal modificeres crew members til kanoner og div war machines :D
Jeg har desuden magnetiseret disse dværge og er igang med at magnetisere alle mine figure, så de ikke falder af movementraysene, og for dælan det virker :D kan ryste dem så vildt og voldsomt jeg vil uden de falder af :D

zKoTTe

4


Her er en bombe jeg har bygget, den er lavet ud af et stykke plastic card, en perle fra en genbrugsforretning og et stykke ståltråd.


Og det kan vel ikke komme som en overraskelse at jeg selvfølgelig tænker på dette billede...


[moderator edit: Billede fjernet]
Morten Juel Søndergaard

meller

Hmm, jeg vil da give det et forsøg :D men næste måned sker der nok ikke meget på dværgefonde, da jeg skal igang med min lizard army da jeg hellere vil med den til tunering :D

meller

Så lige lidt om hvad jeg sider og bruger min tid på, desværre kan jeg ikke helt få mine sauruser samlet pænt, bene vil ikke side rigtigt sammen, er jeg den eneste der har dette problem??
billederne er ikke så gode da det er så tæt på... Men dette er generelt ved alle mine sauruser det ser sådan ud.... Men så er det jo godt med noget flydende greenstuff :D




meller

Nu har jeg jo fået en tråd til mine lizards, så ikke mere lizards i denne tråd, nu kan vi komme tilbage til hvad denne tråd enligt skulle bruges til :D Men da jeg forhåbentligt snart skal til tunering med min lizards står dværgene desværre på pause... Men de skal nok vende tilbage! :D
Her er starten på det der skal blive til en unit af 40 warriors med GW







TwoByFour

Du er da irriterende god til det der GS halløj i betragtning af hvor kort tid du har været i gang. Det spiller, det her, så endelig mere af de små behårede mænd.

Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

meller

Quote from: TwoByFour on 25 May, 2012, 23:45:26
Du er da irriterende god til det der GS halløj i betragtning af hvor kort tid du har været i gang. Det spiller, det her, så endelig mere af de små behårede mænd.



Tak skal du da havde :D Jeg tror sådanset bare det kommer lidt af sig selv hvis man ellers kan holde figur og redskab stille ^^ Har jeg så tilgengæld problemer med når jeg maler :D Men hvis man bruger godt med vand efter man har klistret greenstuffet på figuren så er det noget nemmere at arbejde med :D Også er det bare med at havde lidt tålmodighed, selvom det er ved at være et problem efter så mange figure da det er et spørgsmål om man kan finde på noget nyt og sjovt ^^


meller

Vauve, fede figure! :D Tak skal du havde, de er bare ret tynde i forhold til GW´s dværge :s Kunne måske finde på at købe lidt, ellers så er det en fed side til at finde ideer til convert jeg kan lave :p Tusind tak! :D

meller

#73
Ja der er jo ikke sket så meget her på det sidste, og der går lidt tid endnu, men idag ville jeg lige tælle mine dværge op, altså havd der nu var malet :p
Så tog jeg lige lidt billeder samtidig så i kan se hvor lidt jeg entligt har fået lavet :(

men:
1 BSB
1 Thane
1 Dragon slayer
10 Thunders FC
10 Thunders FC
10 Guarellers FC
10 Warriors FC
10 Warriors FC
20 Miners FC
20 Slayers Mus og stand
1 Canon
1 Bolt
1 Grudge









meller

Så skete der lidt :p først her er en runelord





også har vi her det der er begyndelsen af en horde :D Lige nu er der 10 warriors med GW og FC :D Jeg overvejer stærkt at gøre det til en horde af 50, men lige nu er målet at få den op på 40 styks :D