News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

VSF Julekalender!

Started by Taoregorn, 01 December, 2011, 18:20:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Jeg har tænkt mig at lave en lille julekalender her i VSF loggen og lade den løbe frem til ca. 24. December. ;D

Lad os se hvor lang tid der går før projektet falder ned i flammer.  :-X  ;D


Sadomator

Den ser fin ud, så bare lav en hel stribe af dem... Jeg satser på nogle bell tents snart...

Taoregorn

#3
En lille hurtig dille... plottet tykner! 8)











Taoregorn


Britisk superhelt: John Puddington, klar til at klare de afrikanske ærter!










Klar til at rumle!

Belial

Ha, ha. Han er helt fantastisk ham Puddington. :)

MVH

Belial

Overhamsteren

#6
Totalt nice, har du selv sculptet, headswappet, hatswappet? :D

Dillen er ogs? fed, men den virker ikke s?rlig fotogen, medmindre man er dentalfil.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Taoregorn

Quote from: Overhamsteren on 04 December, 2011, 01:00:58
Totalt nice, har du selv sculptet, headswappet, hatswappet? :D

Dillen er også fed, men den virker ikke særlig fotogen, medmindre man er dentalfil.

Det er et simpelt hatswap på en heroclix :D


elThyge

Så er det vist tid til Entry of the Gladiators af Julius Fucik.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Taoregorn

While the whole of Denmark was annexed by Prussia during the 2nd Schleswigian war of 1864, a small resistance force did make it's way to the British isles where they set up 'The Free Danes'. Although the British offered much in the way of wargear and new uniforms (akin to the standard British ones) some veterans insist on wearing mainly their old uniform from 'the great defeat'.



For reasons still unknown a small Danish force of Resistance has turned up in Africa.

Torben Kastbjerg

Er det en headswapped ACW figur? Eller hvor har du fået fat i den henne af?
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Taoregorn

Nej det er såmænd en prøjser landwehr fra Warlord Games. Fik et par sprues da jeg var til en con med en fra Wayland Games og noget skulle de jo bruges til :D

Torben Kastbjerg

Cool! Og super godt malet iøvrigt, men det gør du jo hele tiden ;D

Jeg vil også have en VSF hær, men jeg ved snart ikke hvem jeg skal vælge af nationer efterhånden. Det måtte gerne være nogen som ikke allerede var taget (britere, tyskere og russere)...
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Taoregorn

Quote from: Torben Kastbjerg on 07 December, 2011, 17:02:21
Cool! Og super godt malet iøvrigt, men det gør du jo hele tiden ;D

Jeg vil også have en VSF hær, men jeg ved snart ikke hvem jeg skal vælge af nationer efterhånden. Det måtte gerne være nogen som ikke allerede var taget (britere, tyskere og russere)...

I vores setting er det ikke så meget hære som lokale bastioner, tæt forbundet med vigtige handelsting. Der er jo ikke krig mellem parterne i vores VSF verden. Altså der er ikke krig mellem fx. England og Prøjsen. Kun per stedfortræder eller i fjerne kolonier under ly af dække og med ufine kneb.

Så du kan vel lave hva' der passer dig! ;D

Det der Verdenskrig nr 0 gider jeg ikke rigtig.  8)

kmnbrush

Fin ide med en julekalender, og det er nogle sprøde malejobs. Du skriver at dillen var hurtig, men jeg syntes da han er blevet super lækker.
Godt elefanten er kilet ind mellem de 2 træer, ellers var den da tiltet med de skæve fødder!  ;D
Male Blog (R.I.P) - CMON

Taoregorn

Quote from: kmnbrush on 07 December, 2011, 18:01:14
Fin ide med en julekalender, og det er nogle sprøde malejobs. Du skriver at dillen var hurtig, men jeg syntes da han er blevet super lækker.
Godt elefanten er kilet ind mellem de 2 træer, ellers var den da tiltet med de skæve fødder!  ;D

Nejnejnej! Den RAMPAGER jo... den er ikke kilet fast. Og den letter heller ikke ben som én foreslog på LAF. ;D ;D

( og tak for ros! Der kommer mere skrammel snarligt)


Sadomator

Strålende, så er der skildpaddesuppe  ;D

Taoregorn


Man kan ikke få for meget af en god ting


De Danske tropper i Afrika finder at stedet er ganske anderledes end Røvede

Torben Kastbjerg

Det ved jeg nu ikke; Røvede er da blevet udsat for lidt af hvert - så det ville overraske mig om ikke der også har været løsslupne krokodiller på berserkergang gennem byens gader? Den gang Baron Bagger styrede byen med hård hånd :D

Men de ser sgu fine ud! Keep trucking!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator

Jeg tror faktisk at det er helt utænkeligt at Røvede ikke har været udsat for krokodiller  ;D Men stadig godt arbejde...

Taoregorn

I Røvede ville krokodillerne jo være bange for de lokale! Det er de jo ikke på billedet. ;D

Frede

Der er også meget varmere i Afrika end i Røvede.

- F -

FatherNurgle

Det kommer vel an på hvorvidt der er gale videnskabsmænd eller rumvæsner der er igang med at andre klimaet. Den slags er jo ikke til at forsikre sig imod.