News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

VSF Julekalender!

Started by Taoregorn, 01 December, 2011, 18:20:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tordenkuglen

LOL

Det er satme en twistet form for humor, men damn I like
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

Taoregorn

Så var sidste mand til den danske fraktion færdig:


Otto Løwe, eventyrer, og kompulsiv næsehornsjæger.

The three first factions for my Christmas game:


Danskere


Briter (og ja, de får snart følgeskab af andre dukker istedet for kun de hæslieg WGF)


Lokale

Sadomator

Cool, hvor mange fraktioner skal der være?


Frede

Hvor tilmelder man sig..?

- F -

Taoregorn

Jammen du skal være meget velkommen. Det bliver højst sandssynligt i Esbjerg d. 17

Tordenkuglen

Quote from: Taoregorn on 11 December, 2011, 16:59:19
Der kommer 4! ;D

En til hver deltager :X

nååeeh troede det var en fraktion for hver søndag i advent  ;)
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

Taoregorn



Så var den sidste fraktion klar.


Nu mangler vi bare at få at vide hva' de mon skal... dam dam daaa! Mere følger!!  :-X ;D

Belial

Det ser jo super nice ud. Endelig en julekalender som er værd at følge. :)

MVH

Belial

CigarFace

Bang!!! Det er sædvanen tro reddi fedt det hele, Thorbjørn. Og Otto Løwe er endda endnu federe end reddi fedt. Glæder mig til en fotofyldt battlerep i julegave  :)
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!


Ryback

God underholdning. Meget fornemt!

10/10 tropehjelme.
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Sadomator

Jeg kan også lige udpege de historiske ukorektheder her.

Løwe skød Puddington, ikke Julemanden... Julemanden blev skudt af en almindelig dansk soldat og med fuldt overlæg ;)


Belial

Pu-ha.

Julemanden er død...  :'(

Men fantastisk historie. Sjov og whacky.  :)

MVH

Belial

Overhamsteren

Er Dr Lebensraum inde i krokodillermanden?

Men nice lille historie ellers.

"CEASE CREATURE!" ;D
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Taoregorn

Quote from: Overhamsteren on 18 December, 2011, 22:37:23
Er Dr Lebensraum inde i krokodillermanden?

Det er der ingen der ved! Den oprindelige doktor forsvandt jo i Indien i en af de første episoder.


Grobut

Hahahaha! Det er fandme høj klasse! Mere røved inspireret figurspil - JA TAK!  :D
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Sonny

Uanset hvad der ellers sker, så er julen hermed reddet. Jeg har et smil plasteret over mit ansigt der ikke lægger sig før engang i det nye år. Bedste battlereport ever!