News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Tak for en god turnering

Started by Daniel, 29 December, 2011, 23:11:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daniel

Vil bare sige tak for en super hyggelig turnering.

Fantastisk at I tog teten op og fyrede en ekstra turnering af på et tidspunkt hvor folk jo tydeligvis var klar på det. De lidt alternative rammer (sjov as, scenarier og afslappet stil) gav en god stemning med fokus på alt det sjove. Særligt fællesmiddagen var hyggelig.

Alt det praktiske gider jeg ikke kommentere på. Det var altid i top.

Tak for det bedste scenarie nogensinde. Bordbomber hører bare til i warhammer! Jeg foreslår at der udbygges med romerlys og raketter næste år  :D

Tak til Budde, Wilhelm, Guido, Bertram og Skadhauge for rigtigt gode spil. Den største tak til arrangørerne bag turneringen.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Deadman

Jeg vil også lige give mit besyv med. :)

Det var super fedt at være tilbage til Nifcon og endnu en gang få lov at være under Stefan og Co's trygge vinger. Der var overhovedet intet negativt. Mad og lokaler og modstandere var som det skulle være. Missionerne var gode med oplæg til hygge. Den sidste mission den første dag og den sidste mission anden dag gjorde især at jeg var i top humør og havde godt med energi da vi var færdige. BEST EVENT EVAH!

Dét med at vi var ude og spise sammen var simpelthen fantastisk!!

Nota Bene:
En fantasy spiller foreslog mig at vi kunne prøve at spille med fantasy og 40k bordene blandede. Det kunne være meget interessant at prøve en gang. Det er klart at vi bliver "os/dem" opdelt grundet forskellige spil, men det kunne være spændende at se hvad der sker, hvis vi bliver blandet på den måde.
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Telmor

Vil ogsaa lige spytte mine eurocent med i kassen.

Super godt arrangement, det hele koerte bare. Alle de praktiske ting var gode, jeg elsker at kunne faa lidt frugt til en turnering, og at der var rugbroedsmadder i koeleren var super.

Lidt til forbering (og det er smaa ting, for det var virkelig et godt arrangement):
Jeg var faktisk lidt skuffet over hvor haarde haere der fik lov til at vaere med, her taenker jeg specielt paa cc bus haerene. De var for vilde i forhold til hvad der ellers var med. Ja de fik mindre i compact, men de skulle slet ikke have vaeret med, i min optik.

Mit held paa andendagen var simpelthen for daarligt og her vil jeg bede arrangoeren om at saette haardt ind... Det maa ikke vaere saa skidt naeste aar.

Faelles middag burde vaere obligatorisk til alle mindre turneringer for det er for fedt. Og godt nytaars scenarier med bordebomberne gav helt klart alle et smil paa laeben naar det gik op for dem hvordan det skulle fungere...

Tak til alle mine modstandere som alligevel ikke forstaar dette (3 ud af 5 var tyske)

Godt nytaar til alle sammen

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Charif

Jeg vil også sige tak for to hyggelige dage. Det var fantastisk at være tilbage i Hederslev og spille figurspil, det er jo ved at være nogle år siden jeg sidst har været dernede.

Fede missioner, både den med bordbomben og dem den sidste hvor man skulle bunde øl/sodavand. Fantastisk spass!

Jeg vil sige tak til de andre 5 40k spillere for nogle sjove spil!
Mon ikke jeg kan finde til haderslev til nifcon til efteråret.

Charif
Press Ganger
Medlem af Frob, forum her

Gitzbang

Sorry, am too lazy to translate everything into English with Google - but wanted to say thanks for a nice tournament and funny times. Will promise to bring less cheese again next time :)

The rasmus

Ja tak for en brand hyggelig turnering. Som altid så var faciliteterne og rammerne omkring turneringen i særklasse! Det jeg virkelig holder af ved Nifcon er den stemning af hygge der bliver skabt.

At jeg så blev så møg syg at jeg måtte droppe at være særlig selskabelig er så bare brand ærgeligt for mig. Men det var dejligt at se jer alle igen og tak for gode spil. Især til Daniel for et spændende spil som dog endte med at jeg måtte sluge...
Rasmus Budde

Hesse

Yup, good fun, en god måde lige at bruge lidt af den sparsomme ferie på!

Lidt flere 40k-spillere næste gang, så ville det være 11 ud af 10 mulige. :D