News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Starship Troopers (NON GW - NON 40k) (solgt)

Started by Inquisitor13, 07 January, 2012, 07:47:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

haha, jeg er en sucker! selvfølgelig da der kom et spil med Bugs skulle jeg have det, er dog gået meget sløjt med at male dem (for slet ikke at spille). Jeg har dog fået lidt langet over disken, og er snart klar til et prøve spil (det bliver spændende)
Anyways, hvis du (kære læser) selv har, kender eller har hørt om nogen der har noget af dette spil fra Mongoose,- som de ikke bruger mere, vil jeg meget gerne kontaktes ;-), da jeg er in dire need of bugs!! men moblie infantry har da også interesse ;-)
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

BUGS

jeg arbejder med de her 4 farve skemaer til de "normale" bugs

og der er selvf også malet lidt mobile infantry:

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

så er der et par Hoppers færdige:

og burrowers (de havde helt vildt grimme støbe linier, gav til sidst op med at rette på dem med greenstuff,- :-/ ) :

Inquisitor13

BEHOLD THE BRAIN BUG!

denne figur havde endnu daarligere stoebelinier og samlinger en mine burrovers, for fanden et arbejde!

Tyrrea

Det ser super fedt ud, kender slet ikke spillet, men er da vild med filmene, så måske man skulle kigge på det en dag ;) Kan du måske give et review når du får nogle spil under vingerne, altså, er der godt flow i det, virker skyderegler, er der store fejl hist og her eller?

Jeg syntes klart bedst om den første bug (blå-grøn-gule striber) men det er jo nok en smagssag, og din brainbug ser super godt ud!
Søger WM/H spillere på vestsjælland!
Glory to the Skorne Empire!

Inquisitor13

tak for comment, jah jeg vil helt klart give mine tanker om og reviews på spillet, jeg er snart så småt ved at have malet nok til et lille slag :-)

tak for ros af brain bug, ang de første bugs, er jeg selv meget i tvivl om hvad jeg vil gøre, men tror jeg maler primært en af farverne, og så maler sådan at jeg har mindre units i de andre farver . jeg har godt nok meget liggende som skal males, jeg køber når jeg ser noget, da spillet har været out of print i mange år, så det er temeligt svært at skaffe, det er mere eller mindre faktisk kun på ebay der er mulighed, og som regel fra usa :-(

Inquisitor13

behold ! the TANKER-BUG!

.....and even more frightening!....the KING TANKER!!

Inquisitor13