=I= NECRONS =I= "Necrotic Excursions" (solgt!)

Started by Inquisitor13, 07 August, 2011, 12:40:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

hej igen!,

med nyheden om nye figurer og et nyt Codex, har jeg fundet mine necrons frem igen, og vil færdiggøre min halvfærdigt malede hær :-)

Jeg har ca 70 stk Warriors, 1 Necron lord, 7 Flayed Ones, 1 monolith, 8 Destroyers, 4 heavy destroyers, 1 destroyer lord, 2 Pariahs, 1 Wraith, 1 Immortal, 1 C'Tan - Night Bringer, masser af Scarabs og 3 Tomb Spyders.

Det hele er købt som "second hand" og skulle have en ordenlig omgang, og noget af det grønne plastic var smeltet :-o, på besynderlig vis (jeg ved ikke hvad for en lim der var blevet brugt, men næppe en "sund" en)!

Der vil blive købt lidt mere hen af vejen, men først når der kommer nye figurer (eller der et et brand tilbud),

det hele er grundet sort, dry brushet sølv, med detaljer af guld eller bronze, og en sær mørke grøn "army" farve. Derefter en wash, der giver en "rust-agtig" effekt, og til sidst har de fået en blanding af en dip/ wash i mørkebrun

nå men her er der lidt føreløbige billeder:

Necron Lord:

Warriors:

Destroyer:

Tomb Spyder:

Flayed Ones:

Scarabs:

Pariah:

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Medusa

De ser sgu fede ud, fedt lavet med rust effekten ;)
Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

Inquisitor13

takker, jeg syntes også selv at de blev vellykkede. Der vil komme billeder løbende, når jeg får taget nogle bedre, vil jeg selvfølgelig udskifte de nuværende (da de ikke er de bedste) :-)
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Konstantin the Apostate

Ser godt ud johan, god stil der. :)
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Inquisitor13

her er der billeder af bølge 2:

Warriors:, lidt mørkere , mere rustne

Wraith:

merlin

Syntes umiddelbart det er en rigtig god effekt du har fået frem i de motorbøsser til necrons`ne. det kan dog være lidt svært at se på billedet.
Keep up the good work..

Mvh. merlin

Inquisitor13

THE MONOLITH (work in Progress)

mangler stdig noget , da rust effekten gerne må være lidt mere subtil ;-)

her er der washet lidt mere på den:

Uha! nu er der sket lidt mere:

Inquisitor13

YAP!!!!

så har jeg kigget lidt på en hær liste (har endelig fået købt det nye codex, men ingen nye figurer), jeg har luret lidt herinde på hvad folks erfaringer siger, så det bliver lidt sjovt. Dog der skal dog lige siges til den liste jeg har lavet er at jeg spiller IKKE med umalede eller "stand in" figurer ;-), plus at det var omkring 1000 pts der skal spilles med ,- Nå men here goes:

Hq:

1 Destroyer lord w. Warscythe,  Ressurection orb and Mindshackle Scarabs

Elite:

Flayed ones pack (5stk)

Troops:

3 x 6 stk Warriors

Fast:

1 scarab swarm (3 baser)

1 wraith

3 destroyers w. Gauss cannon

2 Heavy Destroyers

1 Monolith

det var  vist det, nu må vi se hvad der sker, skal spille med dem på søndag  d. 27/11-2011, så skal der nok justerers efter jeg bliver slagtet ;-)

Inquisitor13

wel well så kom der gang i terningerne!

det var en kamp mellem Chaos og Necrons,- det var flest Kill Points i 5 runder!

her er der lige blevet sat op og vi ska til at gå i gang.

Chaos kontrolleret af  Konstantin The Apostate bestod bla , Khorne Berzerkers i en Rhino med missile launcher, plague marines, raptors, Chaos sorcerer + familiar og en Vindicator

Mine Necrons var Destroyers(alm., heavy, lord) wraith, scarabs, 3 units troops , monolith og Flayed ones

Her er mine Necron destroyers fløjet frem, skudt og har Imobillised Rhino'en, og Scrarabs er på vej for at skrælle den, Bezerkerne er også kommet ud af rhinoen......... Samtidig.....andetsteds på pladen har min Monolith destrueret Vindicatorern (1 kill point til Necrons) med sin particle whip

Min destroyer lord og min wraith er nået frem til plague marines for at slagte eller blive slagtet, og min ene troop unit er i ild kamp med den fæle Chaos Sorcerer..... skaæbnen vil at jeg er en klap hat og glemmer at deepstrike mine flayed ones resten af spillet, hvilket virkelig er en bommert af dimensioner :-D

Apostatens Raptors har både været i ildkamp med 2 unit troops, plus nærkamp med dem og monolith, men mine tropper klarer den ikke, og ender i det hinsides, dog er der kun en raptor tilbage (2 Kill points til Chaos)

Skandale!!! Destroyers kan ikke ramme , eller så er mine terninger ringe!!, ihvertflad er Berzerkerne nået frem til og har på kvik og behndigvis udraderert mine 5 destroyers (så er der 3 kill points til Chaos)

4 runde.... min destroyer lord afgår ved døden sammen med hans makker Wraith ( 4 kill points til chaos).
khorne bezerkerne har fået tyndet ud i numrene,  tak til 2 af monolithens gauss flux arc's, men det forhindrer dem dog ikke i at næsten gennem tæve min sidste unit troops............så med kun en runde tilbage , og kun en halv unit troops , en scarab swarm  plus monolith,- kapitulerer jeg, da det er umuligt at vinde  ;-)

Konstantin the Apostate

Tak for kampen Johan. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har mødt necrons... det er meget lang tid siden , ihvertfald. Det må vi gøre igen snart! :)
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Inquisitor13

jah !det var sgu hyl, jeg var dog lige så rusten i reglerne som mine necrons er i deres armour,- meeeeen det gik ;-).....

-:TANKER:-

skal nok have et par wraiths mere for at det hq noget batter, plus, total idioti at glemme mine flayed ones,- ved ikke hvad det ville gøre i det store hele, men klart en bommert af dimensioner.

den her opsættning kræver nok også lidt flere troops, så det ser ud til det bedst egner sig til 1500-1750 point (så er der flere wraiths, troops og måske et par destroyers mere)

Immortals har jeg ikke prøvet, men ved jeg skal have et par kasser af dem ;-), de kunne garanteret pynte på det hele også.........