News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Billeder fra Slag

Started by potte, 05 February, 2012, 23:27:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

potte

D 3/2 2012 i Projekt Nexus.

Forward Detachment (Soviet) vs 78 Sturm Company (Germans)

Lidt om slaget:

Slaget blev spillet Imod Daniel Thorns 78 sturm company.
Vi fik sat bordet op og gik igang med en omgang" Free for all".

De første par runder skete der ikke det helt store, andet end at jeg fejlede Markant at ramme noget, og DT fejlede Markant at penetrere noget.. så alt i alt en dårlig start.
Men mine 10 T-34 tanks rullede hen over venstre flanke, godt dækket af mine SU-100, og formåede under et ret brutalt charge, at sætte begge tigers ud af spillet, samt brække ryggen på de grenadere og AT guns som DT havde sat på den flank (2 pak 40 og 2 88s!) og fik derfor sat sig på et objektiv.
Spillet var super spændende, og hvis det ikke var fordi DT havde spillet meget defensivt, og undladet at angribe min venstre flanke, der kun var beskyttet af 4 ISU-152ere kunne han nemt have taget punktet dernede.

Bonus info:
Hans ÅNDSVAGE snipers og AA half tracks dræbte mine spetsnaz OG over halv delen af min morter enhed -.-..............

Billederne er desværre ikke kronologiske!

T-34ere og Tank riders, køre direkte over DTs grenadere der desperat forsøger at holde skansen.

Den røde hær, nærmer sig den tyske linje, og gør klar til det ustoppelige gennembrud.

De Sovietiske Tanks, bryder igennem skov åbningen og efterlader de tyske linjer i kaos. Samtidig omdiregere tyskerne nye forstærkninger til fronten.

DTs linje, i slagets Tur 3, hvor den røde hær banker på døren.

Billede af Bordet, set oppefra, fra den tyske linje

T-34ere står på lur, og venter på det rette tidspunkt at sætte angrebet ind.

Lidt billeder af de Sovietiske Styrker.

potte

næste slag vil der blive udfærdiget en battlereport

rosenaa

Med den hær er det vist meget nemt....

De Russiske tropper væltede frem - til trods for en intens skydning fra de Tyske kanoner blev først det Tyske panzer blæst i stykker, de få rester trak sig hurtigt tilbage til den nærmeste skov og viste sig ikke igen..

Næste Tyske grupper der blev udslettet var de få infanterister der ikke nåede at komme væk fra Panzernes tilbagetog - de kunne ikke stoppe T34'ernes fremmarch og det Tyske artellieri blev totalt udslettet... da røgen tral væk var der kun døde soldater og brændende vrag tilbage på valpladsen...
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

potte

Haha nice nok ;)

Ihvertfald var det en super slagkraftig hær