News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Kicking it oldschool+FW Renegades

Started by Rune Daugaard Lundsteen, 15 February, 2012, 00:55:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Usoab

Ser sgu lækkert ud.. personligt ville jeg give dem lidt Devlan Mud og high lighte dem igen for at få en mere glidende overgang mellem høje og lave konjukture i figuren. Jeg har brugt det meget til mine Orcer f.eks. den her bully

/ usoab

Rune Daugaard Lundsteen

Zacret: Har lavet en lille tutorial til det, så man kan se hvordan

Jeg bruger snakebite leather og Scorched earth, samt en fine detail brush og en shitty brush+toiletparpir.
Jeg starter med at dyppe toiletparpiret i snakebite leather, tørre det meste af malingen af så der kun er et meget lille lag maling på. Derpå tværer jeg den maling ud på skjoldet med toiletparpiret. Derefter tager jeg den shitty brush, med en smule scorched earth og giver den en meget grov omgang ''stik''. Derefter får den nogle små prik med den bedre pensel med scorched earth.
Jeg havde ikke skåret nogle riller i skjoldet, men på de skjolde hvor de er, har de fået snakebite leather tyndet op med vand(50% gætter jeg på), og derefter en lille omgang scorched earth tyndet op med endnu mere vand (80% gætter jeg på).
Billedet skulle meget gerne kunne forstørres, hvis du klikker på det.

Traxo: Det er helt sikkert min intention at gøre. Jeg skal have inkluderet en trebuchet på et tidspunkt, som jeg ikke helt ved hvordan jeg får lavet endnu, men jeg regner at få fat i en oop empire mortar og så crewevet fra en bretonnian bombard (4'th eller 3'rd edition tror jeg).
Jeg er også lidt bekymret ang. pegasus knights da der kun er et pose på ridderens mount så vidt jeg husker. Håber på er kunne ændre noget på det med gs. hvis jeg skal have 3 i hæren.

Usoab: Tak for input. Det kunne helt sikkert være en mulighed og jeg vil tænke over det.
Ps.  fed Orc :) i like him

zacret

Quote from: Rune Daugaard Lundsteen on 30 March, 2012, 11:20:20
Zacret: Har lavet en lille tutorial til det, så man kan se hvordan

Jeg bruger snakebite leather og Scorched earth, samt en fine detail brush og en shitty brush+toiletparpir.
Jeg starter med at dyppe toiletparpiret i snakebite leather, tørre det meste af malingen af så der kun er et meget lille lag maling på. Derpå tværer jeg den maling ud på skjoldet med toiletparpiret. Derefter tager jeg den shitty brush, med en smule scorched earth og giver den en meget grov omgang ''stik''. Derefter får den nogle små prik med den bedre pensel med scorched earth.
Jeg havde ikke skåret nogle riller i skjoldet, men på de skjolde hvor de er, har de fået snakebite leather tyndet op med vand(50% gætter jeg på), og derefter en lille omgang scorched earth tyndet op med endnu mere vand (80% gætter jeg på).
Billedet skulle meget gerne kunne forstørres, hvis du klikker på det.

Traxo: Det er helt sikkert min intention at gøre. Jeg skal have inkluderet en trebuchet på et tidspunkt, som jeg ikke helt ved hvordan jeg får lavet endnu, men jeg regner at få fat i en oop empire mortar og så crewevet fra en bretonnian bombard (4'th eller 3'rd edition tror jeg).
Jeg er også lidt bekymret ang. pegasus knights da der kun er et pose på ridderens mount så vidt jeg husker. Håber på er kunne ændre noget på det med gs. hvis jeg skal have 3 i hæren.

Usoab: Tak for input. Det kunne helt sikkert være en mulighed og jeg vil tænke over det.
Ps.  fed Orc :) i like him

Super tutorial!! Tror jeg vil prøve noget lignende på mine skeleters skjolde når jeg skal igang med dem!

Morten C

Årh hvad.... Morten er fan!! :P

dine bretonnians ser fabelagtige ud!
/Morten C.
O&G Blog
PF-Trader
Quote from: rat of vengence,Nov 14 2011, 01:09 PMWhat one goblin cannot do, 50 can't either, but they last longer.

Rune Daugaard Lundsteen

Tusind tak!
Jeg har set din blog, så jeg tager stolt de rosende ord til mig :P

Jeg har påbegyndt praktikperiode, hvilket jeg er bange for vil komme til at gå udover volumen af posts i min blog, men jeg vil til bedste evne forsøge at få smidt nye billeder in hver 7-14 dag.
Jeg har malet lidt på nogle men at arms, men de er ikke blevet færdige endnu.
Til gengæld har jeg fået malet endnu en knight of the realm.

Lyset er ikke helt god på den, så farverne spiller ikke helt. Jeg tager et mugshot af hele hæren (hvad jeg nu har fået malet) og håber at han ser bedre ud der så :)

Gudbjart

Det ser virkelig lækkert ud.

Og tusind tak for god tutorial

Rune Daugaard Lundsteen

Mange tak :)
Det går lidt sløvt for tiden, men er blevet færdige med 2 men at arms mere. Tog nogle billeder af hæren, men de blev ikke rigtig gode :S, nok pga. lyset eller noget, så det mug-shot må forblive til gode til en anden gang.
Nye men at arms:

Rune Daugaard Lundsteen

Det går rigtig langsomt for tiden og jeg får slet ikke malet så meget som jeg egentlig lyster.
Blog er dog på ingen måde død.
Jeg har fået færdiggjort en enkelt men at arms mere...

Jeg håber på at kunne få sat lidt mere gang i malingen indenfor den næste måneds tid, men garanterer intet :(
Har dog næsten 3 men at arms med spyd mere klar, som kun mangler at få malet ansigter og skjolde. De skulle gerne ende på siden når jeg får tid til at male igen (ca 14 dage) :D

Morten C

Fede Men-at-arms. De ser smadder nice ud! Fedt simpelt farvetema du har valgt.
/Morten C.
O&G Blog
PF-Trader
Quote from: rat of vengence,Nov 14 2011, 01:09 PMWhat one goblin cannot do, 50 can't either, but they last longer.

Louis

Lækker hær, lækre farver, lækkert udført!
Jeg er personligt helt vild med de gamle bret archers. Dem i metal!
Bruger dem i min bret hær, som "rank'n'file" archers i pæn uniform. Og de nye usle "peasants in rags", som skirmish archers.

I øvrigt. Hvad sker der lige for alle fluesvampene? Er det en smølfeby? :)

TwoByFour

Det er sgu en charmerende hær du har dig der, de gamle modeller er lidt noget specielt.
Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

Rune Daugaard Lundsteen

Tak for de fede kommentarer 8)
Ang. svampetrippet var det dengang jeg gik igang med projektet at jeg skulle have lavet en night goblin hær også, så de ligesom havde passet sammen i en campaign :)
Jeg er også selv rigtig glad for de gamle metal archers og egentlig også dem i plast.

Anyways, ''Ta daa!!!'' 2 nye men at arms:

Fimbulvetr

Yeah, godt at se! Det er nogle fine udtryksfulde ansigter du laver!

Robin

Det er fandme lækkert, det her! Man bliver jo som hardcore 40K mand helt inspireret til at lave noget Fantasy... Fy! :p

Glæder mig absolut til at følge mere med i denne tråd. Er helt vild med dit farvetema, og dine knights er også kanonlækre.

To thumbs up her fra!
Hvorfor udsætte til i morgen hvad man kan udsætte til i overmorgen?

Min PF traders tråd: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=26145.0

Rune Daugaard Lundsteen

Har fået lavet min champion og en enkelt ussel fodtusse færdig mere. De står nu 12 mand stærke, så der kommer lige et shoot af det, på nuværende tidspunkt, samlede regiment.

Fedt, fedt, fedt. Jeg er glad for at kunne inspirere og egentlig bare i det hele taget at i godt kan lide hvad jeg laver. Det giver jo trods alt en vis motivation til at fortsætte :)

Men at arms regiment:

zacret

Hold nu kæft hvor er det en møg lækker enhed!! Er fuldstændig pjattet med dine malestil!

Dalamar

De er virkelig fede, og fedt at se 12 styk sammen, det giver virkelig noget ekstra at se dem ranked up. Super fed stil, dem gad jeg godt se stå på et spillebord!

Rune Daugaard Lundsteen

Det er blevet dødt, men har fået malet en smule men at arms og knights mere. Kommer bileder af dem senere.
For ikke at dø helt ud har jeg malet lidt guards istedet.

Sentinel:

Billedet kan forstørres, ved klik.

King_Cuttuk

Den er satme fed ud den sentinel!

Olfert

Fed sentinel og hele vejen igennem fede bretonnians.

Rune Daugaard Lundsteen

Mange tak :)
Fuck de gamle Bretonnians. Jeg er helt forgabt i FW's Renegades. Skal nok male lidt Fantasy modeller igen, men pt. kan jeg ikke stå for dette futuristiske gøjl.
3 Renegades:

Spiky Norman

Fark det ser godt ud!

Rigtig lækker rust og deres uniform virker ret godt i de farver. Øjnene passer også godt til.
Får helt lyst til at selv at shoppe noget FW :)

Rune Daugaard Lundsteen

Mange tak, og også selv blevet ganske tilfreds med farverne :)

2 Mand mere:

Er blevet ret glade for dem, og skal have stykket en hel hær sammen, så der kan spilles lidt. Fantaserer lidt om en FW renegade liste, enten Defenders of Vraks, eller Servants of Decay, som egentlig ser ok ud.

Det kan også være det bare bliver en alm. IG liste, men sådan Renegade ogryns har godt nok nogle fede modeller og kan nok få nogle gode grin ud af at rulle for attacks...nok lidt mindre sjovt når jeg ruller for wounds ;)