News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

40k blog reboot og forsøg på at genfinde maleglæden...

Started by Hjarl, 16 February, 2012, 22:31:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

*click* bffffffffffffffhhh *bip*

Det var lyden af mig der forsøger at genstarte min støvede 40k blog. Det sidste år har været fyldt med masser af glade øjeblikke med min lille, nu 9 måneder gamle, datter. Her i starten af det nye år er jeg desværre blevet fyret fra mit job. Krisen n´all that jazz... Med andre ord alt for meget seriøst og meget "grown up" stuff og alt for lidt 40k og figurnørderi.

Oh well time to move on. Min aktuelle jobsituation betyder til gengæld at jeg pt er fritstillet med løn frem til 1 maj. Det skal udnyttes! Jeg vil derfor forsøge at få udnyttet tiden til at få malet mine Necrons. For ca. 1 år siden købte jeg en pakke warriors og fik ca. malet 1 figur. Pinligt. Da det nye dex´ udkom i November købte jeg ind igen men kom stadig ikke rigtig igang med at male....endnu mere pinligt. Men så!

Skete der en lille smule...

9 Warriors i mit valgte farveskema og med (efter min mening super lækre) baser fra micro-arts. Nu venter de bare på en malet Cryptek og en Ghost Ark. Så er Necron ballet så småt ved at være skudt igang.


leahciM

Velkommen tilbage - det ser godt ud  :D

Eneste klagepunkt umiddelbart er at baserne har samme farve som figurene. De går i et med hinanden. En større kontrast der ville jeg synes er bedre.

Ser frem til mere  :)

Hjarl

Jeg fik lige taget et par ekstra billeder af Necrons, sammen med et preview af noget af det terrain jeg er ved at bygge sammen med Christian Hammershøy (her på PF med navnet Sheep), til hans rød ørkenplanet tema bord. Røg og ild- stykkerne er lavet af tæt skumgummi hvor formen er "nippet" ud med fingrene.
















Hare

Tillykke med den lille, surt med job og velkommen tilbage  :).

Næste skridt er så at melde dig til en turnering om 3-4 mdr. (AFOD?) og stille med en ny necron hær. Det plejer at hjælpe på malegejsten  ;D.

/Kristoffer

Hjarl

Kommer der en AFOD 2012? Syntes ikke jeg kan se den på turneringsboardet. Men jo, en deadline er altid godt hvis man skal ha noget for hånden ;)

Hare

Ved det ikke, deraf ? tegnet. Men så Aroscon i maj, det er også kun 1000 pts. Det burde være realistisk at male op til.


Hjarl

Jo, 1000 point virker overkommeligt. Ved ikke helt med det der random team tamtam  :-\ ...men det kan jo være man skulle udfordre sig selv til at prøve noget lidt anderledes. Positive overraskelser er jo altid rare  ;D

Hjarl

Det ser ud til at mine Necrons skal have deres spille debut d. 7 april, altså om præcis en måned.

Inden den dato skal jeg have 1000 point malede Necrons klar. "Yay" for faste deadlines :) De 1000 point skal bruges ved et 2vs2 påskehyggearrangement. 4 uger fra på Lørdag....go!




leahciM

SUPERfede blasts! Tror jeg liige jeg skal stjæle idéen og prøve det af  :)

Nice, ser frem til nogle flere malede Necrons. Hvordan ser 1000-armylisten ud?

Ni

De er sgu da fede mester - iskolde og onde i sulet!
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013