News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Circle Orboros

Started by Anaxagorax, 20 February, 2012, 17:19:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

Med de nye warpwolves i plastic lige om hjørnet og en medfølgende fornyet gejst på at få spillet med min Circle Orboros-hær tænkte jeg at jeg nu burde få malet lidt på alle de andre figurer jeg allerede har liggende.

Jeg har altid haft en irriterende tendens til først at male de mindre brugbare figurer til mine hære, udfra en vag idé om at jeg så ville få alting malet hurtigere, fordi jeg selvfølgelig ville male alt det jeg faktisk gerne ville bruge efterfølgende. I praksis udmønter en sådan vane sig ikke helt til det ønskede resultat. Derfor har jeg selvfølgelig fået malet figurer som Tharn Ravagers, Argi og deslige til hæren, mens Bloodtrackers, Gorax og alle de gode ting selvfølgelig ligger umalede hen årevis efter jeg købte dem. Pis.

Det vil jeg nu prøve at få gjort noget ved og i stedet kun male på det jeg føler at jeg faktisk vil sætte på bordet på et tidspunkt. På sigt skulle man nok også prøve så helt at lade være med at købe alt det lort udenom, når det alligevel bare kommer til at stå og samle støv, men man må også prøve at sætte sig et realistisk mål jo.

Først Megalith, da jeg gerne ville spille med en Baldur tier-liste til en lille turnering om to uger.

Det vil sige, lige indtil jeg læste at der skal spilles et scenarie med de nye craptastiske reinforcement-regler, så røg den plan i vasken.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Overhamsteren

Underligt at skulle sige det om en figur der står helt normalt, men majet federe pose. :P Og lækkert malet. :)

Lidt ligegyldige pinde han har op af ryggen ellers.

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Jones

Wauw. Supersprød. Ser alle Monolith-modellerne sådan ud? Eller har du ændret på den? Husker dem slet ikke så fede.
Godt malearbejde.
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Anaxagorax

Tak tak, og nej, normalt står han i en ret grim action-positur med armene over hovedet. Den slags fjolleri kan man ikke have jo, så han fik arme og skuldre savet i småstumper og samlet igen, bare pænere.

Jeg tænker at pindene han har på ryggen er... ehrm. Jeg vender lige tilbage til det når jeg engang kommer på noget der har pinde på ryggen og en vildt god grund til det.*

*Pindsvin undtaget.

Anaxagorax

Samtidig med Megalith kom der nogle grundfarver på et par andre figurer, så nu gik det hurtigt med at få en Woldwarden helt færdig.

Et par figurer mere er også lige ved at få de sidste klatter maling på sig.

Anaxagorax

Næste bunke sten og pinde, en Woldguardian.

Så skulle der da snart være heavies nok til Baldur ihvertfald.

Overhamsteren

Det er jo nok ikke raketvidenskab men det er sgu lækkert det træ og reb.

Du må lige lave et line up med alle constructs hvis det passer en dag. :)
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Anaxagorax

'Show me on the doll where the Woldguardian touched you'?

Will do. Der kommer nok lige et par stykker til :)

Anaxagorax

PSA: I dag fik jeg et par Gallows Groves og blev lidt overrasket.

Stammerne er af resin. Der kan man bare se, det havde jeg ikke lige fået med mig.

melok

Enig, træet/rebne er virkelig vellykket, hvilke maling har du brugt til dem?

Anaxagorax

Hvis jeg husker korrekt er det henholdsvis Battlefield Brown/Guncorps og Bootstrap Leather/Hammerfall Khaki. Måske noget Bloodtracker Brown og Beast Hide et eller andet sted? Ikke noget vildt mystisk ihvertfald.

merlin

Men fed er den blevet.

Anaxagorax

I dag fik jeg samlet en af de nye Warpwolves i plastic og det var sørme en fornøjelse. Fantastisk figur og nok det lækreste plasticsæt fra PP indtil videre synes jeg.

Så må man jo snart få smidt noget maling på den. Og på de tre andre. Argh.

Anaxagorax

Så blev jeg færdig med et par Gallows Groves.

Der er pissemange skülls på. Man skulle tro de var lavet af GW. Næsten da.

carstone

Det ser godt ud - Allesammen

Jeg er stor fan at Orboros udvalget og dine "træ og sten" er blevet rigtig gode - Specielt den der woldguardian har du ramt godt.

Anaxagorax

Tak for det. Jeg er dog en smule irriteret over at det sten jeg selv synes blev bedst er gemt på Woldguardian'ens lægge. Det er der aldrig nogen der kommer til at se når den står på bordet. Hrmf.

Der skal nok snart komme mere.

Anaxagorax

Quote from: Anaxagorax on 27 March, 2012, 21:07:06Der skal nok snart komme mere.

Det var så en lodret løgn.

To gange satankonference, øl, arbejde, et tilbagefald til Skyrim og den sparsomme tid i overskud brugt på at få læst en bunke bøger, der har stået lidt for lang tid i køen, har gjort at der ikke er sket så meget med maleriet den sidste måneds tid. Men nu skal jeg have taget mig sammen til at komme igang igen. Så får vi se hvordan det går.

I dag er det ihvertfald blevet til en Gorax. Den nye figur er jo en milliard gange pænere end den gamle vederstyggelighed, som på behørig vis er blevet kastet ad Hekkenfeldt til.

Måske der endda bliver en hær ud af det en dag.

Ryback

Quote from: Anaxagorax on 26 April, 2012, 21:27:04
som på behørig vis er blevet kastet ad Hekkenfeldt til.
Ramte du nogen?

Han ser temmelig ond ham din nye Gorax. Tænker det er en god ting.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Anaxagorax

Ja, det ser ud som om der er nogen der har tisset på hans sukkermad. Han synes nok ikke selv det er en god ting, men det bidrager positivt til hans udtryk.

Jeg tror det gamle rædsel ramte et par overraskede Westwind-figurer i du-er-så-grim-at-du-er-degraderet-til-at-blive-testet-farver-på-kassen.

Anaxagorax

Med en næsten overmenneskelig indsats her til aften lykkedes det mig at male en hel enhed færdig på en gang.

Altså tre Shifting Stones.

Stone Keeper ikke inkluderet.

TF Riley

Det der er jo pishamrende urinforstoppende. Tre farver? Og lidt flock? Men okay, det er counters, så fair nok. Jeg gir kælderkold Chianti, hvis vi ses...

EDIT: Modellerne er ret fine, også malearbejdet, bum

Honsou

Quote from: Anaxagorax on 20 February, 2012, 18:28:37
Jeg tænker at pindene han har på ryggen er... ehrm. Jeg vender lige tilbage til det når jeg engang kommer på noget der har pinde på ryggen og en vildt god grund til det.

Done and done:

Pinde på ryggen og en god grund: Manden sagde hun skulle:

Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Anaxagorax

Perfekt.

Derfor: Baldur sagde Megalith skulle have pinde på ryggen, derfor har han pinde på ryggen.

Anaxagorax

Her er der lidt mere sten og pinde, en Woldwyrd.

Jeg har en mere, men jeg får nok aldrig brugt begge to på samme tid, så jeg gider ikke male ham nu. Det var lidt sjovere at have to med i mk I. Jeg har gode minder om Kreoss, der ganske uforsigtigt vil kaste en spell og øjeblikkeligt bliver disintegreret af to fuldt boostede laserstråler.