News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hell Dorado: Demons

Started by Anaxagorax, 28 February, 2012, 21:26:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anaxagorax

I dag havde jeg igen lyst til at male noget andet end det sædvanlige og efter lidt roderi fandt jeg et par figurer fra Hell Dorado frem. Der var vist nogle dæmoner, som gerne ville have nogle farver på sig.

Her er så en Greater Damned One of Pride.

Ganske så fin og bizar figur synes jeg, er ret glad for Hell Dorado-figurerne generelt.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Konstantin the Apostate

Muskulaturen er meget naturtro og flot skulpteret, men det sværd der.... ::) Jeg har altså en indædt modvilje mod den der WoW-mani med at gøre alle våbnene så store som muligt..... :(
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Anaxagorax

Så kommer der noget lidt mindre her. Jeg er nemlig helt vildt aktiv i dag.

QuoteThe feeble squeaking was coming from some kind of atrocious newborn that looked as if it had been roasted on a spit the moment it had emerged from the womb. Three damned ones were playing with it, throwing it to one another. Out of sheer cruelty, one of them let it hit a nearby wall instead of catching it. This cunning tactic sent the other two off into hysterical laughter, which was accompanied by a laborious wheezing.

Den minder lidt om Aborto fra Fillerbunny.

Overhamsteren

Haha kan den andet end at blive kastet ind i en mur?

Ved ikke rigtig med det gule hår og det rene sværd men musklerne er blevet supernice, den er i hvert fald bizar. :)
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Anaxagorax

Den kan give folk omkring sig hovedpine, så de får svært ved at bruge sine evner, og så kan den ellers langsomt dø.

Men det vigtigste er jo at det er et aborteret dæmonfoster, det må man have med!

Frederik

Meget fin abort!

Der går rygter om, at disse herrer fra serien skulle blive "genoptrykt"... Skulle der mon være én eller anden der har noget viden i den retning?

Anaxagorax

Cipher udgiver alle de gamle figurer, men det går lidt trægt og de er desværre ikke nået til dem endnu.

Til dæmonerne er det vist Tsilla, Eurynome, Damned Ones of Gluttony og Demon of Flesh de mangler.

Frederik

Noget nær det samme jeg er nået frem til.

Man må vel bare væbne sig med tålmodighed.

Anaxagorax

Ellers er det bare med at holde øje med Ebay og se om der skulle dukke nogle gamle op der. Jeg har fået mig Eurynome, Mourner (før de nu udkom igen), 2-3 Demons of Flesh og nogle Westerners og Mercs for en billig penge på det seneste.

Inquisitor13

hey hey, jeg er ret for ælzged i de her helldorado ting, hvordan er spillet, jeg kahn ikke finde noget på det på indernættet?
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Anaxagorax

Quote"You... you are shaking like a leaf, Captain."
"Do not worry, this is no fever, I merely tremble with fear. The fear of what I must do now. I need you to give this young man his last rites."
"Surely, you aren't going to...?"
"There's no point drawing straws, Father, he has been agonizing since we left. We will throw him down this side and flee the opposite way. I am hoping they will be drawn this way and we may be able to lose them... maybe."

Anaxagorax

Quote"In fact it is true that one should not speak too closely to this particular demon, as it is most difficult to distinguish its mouth from its anus. Obviously, any mistake in the matter will trigger general hilarity among the present company and even the most learned doctors do not dare attempt to do so. Besides, no-one has ever been able to clearly establish whether these buggers possess these two orifices or if they only have one that serves both purposes."
"Therefore, when dealing with one, it is preferable to avoid speaking with any unnecessary formalism."

I

II

King_Cuttuk

Nu ved jeg ikke hvornår du har melet dem, men de passer da vist godt ind i udfordringen.

merlin

Jeg er vild med din kravlende baby, der har skidt noget af endetarmen ud. 8)

Overhamsteren

Googlede 'newborn baby cord' for at finde et billede til dig, men det var fandeme for klamt. :o
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

merlin

rubber

De er godt nok blevet flotte, dine dæmoner. Jeg kan især godt lide dine demons of gluttony. Det klæder dem at være malet så "naruralistisk", i almindelige hudfarver. Jeg har malet mine mere nurgleagtige, og dine er langt federe. Også fedt at se dine flesh demons, jeg har en, stadig i pakken og jeg fik sådan en, nå det er sådan de skal samles, oplevelse. Men godt at se noget fra Helldorado malet.

Mvh.

Anaxagorax

Tak, jeg tænkte de ville være lidt mere ubehagelige at se på jo tættere de var normale mennesker. Køddæmonerne lægger op til fri leg med delene, de to her er samlet på forskellige måder, så det er bare at prøve sig frem. Det værste er helt sikkert at skulle rense alle de million arme og ben!

Der er mere Hell Dorado på malebordet. Vi får spillet en del af det for tiden mens der ventes på Inferno-udvidelsen, med lidt held har jeg fået malet det meste når den endelig kommer.

Anaxagorax

QuoteOf all the Satanic troops, they are the ones who most often appear first in the sights of our arquebusiers. Neither living nor dead, they bear no armour in battle. From a distance, one of them could be mistaken for some poor lost madman, in a frenzied search for something, although he no longer recalls what. He is constantly moving, taking six steps, turning around, constantly turning his head in every direction. There... he has seen us... or smelled us... it is impossible to tell which of his senses is being used. A scavenging beast that has taken human form.

They were not fighting for the cause of Hell; they were not fighting against our campaign of conquest. They lived only for that unique instant when their charge would hit our front line. Their symptom had become their law.

Taoregorn

Hvor godt!

Man får helt lyst til at synge 'we are the world' eller noget andet diabolisk.

Anaxagorax

Quote"These troopers are like an explosion of half-hearted farts from the bowels of Hell. Their mediocrity is only matched by their number, an annoying infinity reclining hopelessly in the shade of every field of torture. Unfortunately, it seems that whatever the era of human society, there have been legions of souls more than willing to indulge in this sad activity.
When we grow tired of watching them do nothing but defecate upon themselves out of sheer laziness, we arm them in the only hope of getting rid of them.
As in every other domain, they have absolutely no talent for warfare."

rubber

Det ser virkeligt godt ud. Jeg er rigtig vild med den hudfarve du har valgt til dem. Det får virkelig detaljerne til at stå frem på en god måde. Jeg synes at Helldorado figurerne er vildt fede, men de er også lidt af en udfordring at skulle male, med alle de små detaljer og alt det, samtidig med at fange ånden i figuren. Det klarer du jo til ug og slange.

Mvh.

Inquisitor13

fedt at se du har fået gang i det :-),- jeg er stadig helt blæst over hvor fede de figuerer er
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Anaxagorax

Nu er jeg også snart ved at være igennem de fordømte, så jeg kan komme i gang med at male på de rigtige dæmoner og de faldne engle. Jeg er lidt træt af at male alt det hudfarve efterhånden.

Inquisitor13

har du alle the damned og demons?