News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hell Dorado: Demons

Started by Anaxagorax, 28 February, 2012, 21:26:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Det er sjasksuseme nogen yndige størrelser du får malet her!

Hvis jeg må indskyde en liiiiiiiille bitte ting, så synes jeg at baserne er... lidt røvsyge. Er vi ikke i Helvede? Eller hva'?!

Anaxagorax

Tak tak, men med baserne så må det da efterhånden være kommet på plads at jeg afskyr overlæssede og prangende baser til alle slags spilfigurer. De skal være der og der skal være lidt tekstur og pynt, men ellers så anonymt og ikke påtrængende som muligt. Farver og buske og svampe og sten og mønstre og lava og træer og mos og egern og rødder og vandpytter og regnbuer og knogler og chatoller og muslinger og potteplanter og whatnot skal bare skrubbe ad Hekkenfeldt til. Alt det skidt kan holdes til udstillingsfigurer og dioramaer, for jeg synes det ødelægger helhedsindtrykket af en flok figurer på spillebordet fuldstændigt.

Quote from: Inquisitor13 on 24 October, 2013, 16:33:47
har du alle the damned og demons?

Jeps, det er ikke så svært. Der er ikke vildt mange af dem indtil videre, så samlingen er hurtig komplet.

Næh, hør, vent. Jeg mangler da vist stadig en Great Damned One of Wrath. Ham må jeg nok også hellere få bestilt så.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Inquisitor13

hahahaha fedt!, cool,

og jeg giver dig ret mht baser
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Taoregorn

Quote from: Anaxagorax on 24 October, 2013, 17:42:44
Tak tak, men med baserne så må det da efterhånden være kommet på plads at jeg afskyr overlæssede og prangende baser til alle slags spilfigurer. De skal være der og der skal være lidt tekstur og pynt, men ellers så anonymt og ikke påtrængende som muligt. Farver og buske og svampe og sten og mønstre og lava og træer og mos og egern og rødder og vandpytter og regnbuer og knogler og chatoller og muslinger og potteplanter og whatnot skal bare skrubbe ad Hekkenfeldt til. Alt det skidt kan holdes til udstillingsfigurer og dioramaer, for jeg synes det ødelægger helhedsindtrykket af en flok figurer på spillebordet fuldstændigt.

Normalt ville jeg faktisk være tilbøjelig til at sige 'jo mindre base jo bedre'.

MIt problem her er at du allerede har 'taget dem ud af sammenhængen' (altså bryder med terræn osv) pga. de der specielle baser med de kæmpestore afrundede kanter som Privateer Press var forgangsmænd for. Når man først har valgt dem, synes jeg lige så godt man kan fortsætte.

Uanset at der ikke er meget krims krams på så fremstår de stadig helt flade i farven. Men det kan være det er lige så meget meningen. .. eller at jeg bare ikke helt kan se det.

merlin

Uhh... Det her er ved at blive en farlig tråd for mig, for lige pludselig så sidder jeg og maler dukker til Helldorado  8)

Anaxagorax

QuoteHell has innumerable legions of demonic soldiers under the command of the myriad demon princes and lords. Their composition and abilities vary greatly from formation to formation, though it is assured that they are all deadly and capable warriors. Abezeth has brought some of his many legions to help push the mortals from the lands of Hell, or at least make their stay more like the punishment the damned endure.

King_Cuttuk

Skal du ikke have en af de monstre der med i "hud" udfordringen? :)

Anaxagorax

Så er legionærernes storebror også blevet udgivet og er ankommet i posten.

King_Cuttuk

Den er faktisk ret cool, glæder mig til at se den i farver.

Anaxagorax

Jeg er også ganske tilfreds med ham, han skal nok blive fin i samme farver som legionærerne. Det er lidt mærkeligt at der ikke har været et eneste billede af ham nogen steder før han blev udgivet, så det var lidt at købe katten i sækken.

Jakob

Det er nogle rigtigt spændende figurer. Og du er rigtig dygtig til at male dem!

... Men jeg får altså lidt kvalme af dem. Babyen, figuren med røve/munde. Det er lidt mere end min mave kan klare ;)
Maler lidt for mig selv og lidt til andre. Kig med- Maleblog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=742.0
https://www.facebook.com/pinklabelstudio/

Anaxagorax

Tak! Men du må ud på interlokomotronen og få lidt hård hud så. Der kommer også nogle flåede patter og børnemordere med døde babyer på et tidspunkt :D

Nixon

De legionærer er bestemt fine. Er Helldorado på vej med en genudgivelse eller hvad?
Du har malet dem pænt og sikkert, ser godt ud.

Anaxagorax

Genudgivelse? Ja, det er et par år siden.

Nu er den første udvidelse, Inferno, så lige på trapperne. PDF'en er allerede ude og bogen ankommer vist i januar. Legionærerne og knuseren er fra denne og der kommer en masse andre nye lækre figurer.

Chimera

Jeg har også lidt HD, men jeg vidste ikke der var kommet en udvidelse. Denne tråd skal jeg følge med i.

Jeg klikkede på kickstarter(scroll ned) linket og af alle de dejlige ulækre, klamme, morbide figurer er der på forunderligvis et par sorte censurbjælker...morsomt ;D
»Selvopholdelsesdriften er sandsynlighedens sidste lov«......

Anaxagorax

Er du sindssyg mand, tusinder af år gammel religiøs forskrækkelse sagkundskab har jo fundet frem til at du godt kan klare at beskue alle de byldebefængte fostre og rådne indvolde du lyster, men hvis du kaster så meget som et flygtigt blik på et par kvindelige mælkekirtler vil du blive rystet i din grundvold! Sæt du bare pris på de puritanske samfundskræfter der passer på dig.

Troels C

De er meget fine Jæver!

Baser skal selvfølgelig have så lidt arbejde som muligt gemt i sig. Dine figurer er dog vel prangende. De er jo bare håndtag til at flytte baserne med. ;)

Ham den øverste... Har han en køddragt på eller mangler han bare huden fra halsen og ned?

Honsou

Lortetråd og lortebilleder!

Nu finder jeg pludselig GWs dæmoner uhyggeligt underlegne og fesne at se på.  :-\

Godt jeg ikke kender nogen tæt på, der spiller dette, ellers sad jeg og bestilte dæmoner lige nu...

Fedt malet i øvrigt, øjnene er øøhm lige i øjet! ;)

PS Lavabaser er det fedeste i verden!
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Anaxagorax

QuoteIt is said that up Above they make such a racket during funerals that the priests can no longer hear themselves preach the word of God... As if by celebrating the dead enough at their last earthly feast, the Creator himself could be forgotten.
On the other hand, down here, it is generally assumed that they gained their rank among the damned by commiting infanticide. Such an act could seem strange and unnecessary, given the number of brats who die without the need of a helping hand to push them into the afterlife; however one might beforgetting the visible symptoms of a life of lust can sometimes require the most brutal of remedies to avoid public shame.

rubber

Den er blevet rigtig fin. Får du spillet noget Helldorado, eller maler du bare en figur af og til?

Mvh.

Anaxagorax

Vi spiller HD hver tirsdag, så hun ryger direkte i brechen i dag.

rubber

Uha, held og lykke med hende.

Mvh.

Anaxagorax

QuoteThe ambassadors do have the merit of enjoying the diplomatic phases of battle, whereas most of us like to immediately express the more bloodthirsty side of our personalities.
However, when given a chance at massacre, the ambassadors will willingly practice the most ancestral and bestial art of warfare. They gut and slash freely, spreading confusion, bringing aid to their allies, pain to their enemies, and glory to their Master.
Indeed, I have yet to meet a demon lord who would find any reason to complain about the services of an ambassador. However, loyalty only has its merit when it is in spite of pain and suffering. Aside from a shower of compliments, the horned ones do very little to glorify their masters, and their vows of fidelity have in no way changed their old customs.
Long ago, they would roam in herds and squabble among theselves. Nowadays they have joined the band and do their squabbling on behalf of their lords. If we let them, they would sell an archdemon's throne to the Pope, purely out of taste for discord.

Anaxagorax

Quote... and then I beheld it as it lumbered forward through the throngs of its lesser brethren, a hulking nightmare of flesh, rock, and metal. It was as if the parts of multiple people, and other unidentifiable creatures, had been fused within a blacksmith's forge. The monstrosity stopped and swung its large head back and forth as though it was sniffing the air, though it had no visible nose to speak of, then it looked directly at our hiding spot and began to charge our position.

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0