Author Topic: Previews  (Read 1833 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
Re: Previews
« Reply #25 on: 22 March, 2012, 10:39:30 »
ja, og bemærk at den er sharpshooter. Den er vild nok

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
  • Troublemaker & Problemsolver
« Reply #26 on: 22 March, 2012, 10:43:57 »
ja, den er hveken sjov på afstand eller tæt, og selv hvis man base'r den, risikierer man bare at komme i vejen for flurry angrebene. Men den koster også derefter, den bliver ond på et 1000points Asgardian-hold.
"‘We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #27 on: 22 March, 2012, 10:47:25 »
sad lige og kiggede i Galactic Guardians-sættet, hvis man stiller #102 Hulk, får man en Bruce Banner bystander med outwit.
"‘We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #28 on: 22 March, 2012, 16:15:43 »
Den nye Doom er altså en fed sculpt, spol et par minutter i denne youtubevideo: http://www.hcrealms.com/forum/showthread.php?t=358653

Sporh

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
« Reply #29 on: 22 March, 2012, 17:18:02 »
Der kommer nogle rigtig dejlige asgardians. Og det ser ud til de ikke er SR alle sammen, hvilket er godt for min økonomi :)

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #30 on: 23 March, 2012, 21:12:06 »
Lige noget for Lars: http://heroclix.com/wp-content/uploads/2012/03/038-thing.jpg

Godt nok har den kun syv click, men se den lige SP!

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #31 on: 24 March, 2012, 07:32:56 »
ja, den er vild - men nu glæder jeg mig til at se hvad mr. F. kommer til at koste, for følger de deres normale tradition burde han koste 30, men det tvivler jeg alligevel på..  CA Invisible Woman 110, + CA Human Torch 120 + GG Thing 140 = 370, og normalt kommer F4 jo i samlede sæt af 400 jvf. SI Starter(100 per medlem), IH New F4 (70 + 115 + 125 + 90) Men jeg kan se nu at der i GG også kommer Lyja Lazerfist til 80, Iron Man til 150, Hulk til 130, Wolverine til 110 og endnu en F4 Spider-man til 90 (Medregnet WoS' er det 3 stykker i relativt træk. Så det kan være de har droppet traditionen om at sende dem ud i færdiglavede kvartetter, og istedet bare giver F4 lidt love ad bagvejen og slipper derved for at dedikere et helt sæt til dem. Keywordmæssigt har de i hvert fald fået en masse at arbejde med nu. Alternativt sætter de ham til 110 så det bliver 500 for for de nyeste originale F4 med ATA'en, eller 130 med en superoutwit der kan outwit'e ALLE TA'er inkl. PC.
« Last Edit: 24 March, 2012, 07:42:58 by Kloen »

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #33 on: 25 March, 2012, 14:07:44 »

Jeg går ud fra alle LE'sne med F4-keywordet er herfra..

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #34 on: 25 March, 2012, 14:28:06 »
... ud fra opskriften: Man klasker de fire mest kendte (more or less) superhelte sammen på et hold. Så der eksisterer altså FF, New FF, og så Newer FF. Hvornår kommer Newest FF?

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #35 on: 25 March, 2012, 15:56:12 »
det er en "what if"-titel, hvilket bare betyder at der er frirum for forfatterne til at undersøge muligheder udenfor kanonen.

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #36 on: 26 March, 2012, 11:02:37 »
Mistress Death's dial

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #37 on: 26 March, 2012, 11:13:20 »
og Gamora, til 6 point mere får hun Spy-keywordet, perma-stealth, lidt mere charge, og mere sikker damage dealing, tror jeg foretrækker denne:

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #38 on: 26 March, 2012, 11:50:46 »
Mistress Death ser supersjov ud at spille. Meget anderledes. 13 i range er helt vildt efter nye figurers standard. Jeg ville nok spille den med en masse tie-up-figurer og så en eller to med Enhancement. Og så gå efter at vinde map choice og tage et åbent map.

Den nye Gamora er da klart spilbar, dog mere stille og rolig end den gamle. Jeg kan nu bedre li' den fra SI.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #40 on: 26 March, 2012, 12:24:46 »
ja, med Cosmic Keyword er hun jo bygget til at blive spillet med en røvfuld Dominators.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #41 on: 26 March, 2012, 12:36:53 »
ja, hun kan lade sig omgive totalt af minions - hun kan jo ignorere dem mht line of fire

ja, med Cosmic Keyword er hun jo bygget til at blive spillet med en røvfuld Dominators.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #42 on: 26 March, 2012, 15:35:21 »
Uha, Lars, se lige Max Muldjords SP:

#026 r UN Mole Man
Team: No Affiliation
Range: 6
Keywords: Infinity Watch, Monster, Scientist

Mole Man's Monster's: Mole Man can use Mind Control only to target characters with the Monster keyword, including friendly ones. When using this Mind Control, Mole Man is not dealt unavoidable damage and modifies his attack value by +3.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #43 on: 26 March, 2012, 16:16:17 »
de fleste Galactic Guardians-dials er oppe nu: http://www.hcrealms.com/forum/showthread.php?t=345784

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #44 on: 26 March, 2012, 18:40:54 »
I know, det var der jeg fandt Mistress Death og Gamora..

Sporh

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
« Reply #45 on: 26 March, 2012, 19:54:12 »
New details just emerged about a DARK KNIGHT HeroClix set, based on The Dark Knight movie, coming out this summer. These details comes from our friends at ICV2.

Here's what ICV2 is reporting:
•Available in June (a month before the film opens)
•Includes a Gravity Feed
•Includes a "Mini Game"
•Includes a Starter set
•Includes a Marquee figure

Og her kan I se Bruce Wayne og 2 gange Batman http://www.heroclixworld.com/hcw/Articles.aspx?ID=393A&P=

Fuuuuck, jeg glæder mig!

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
« Reply #46 on: 26 March, 2012, 20:46:28 »
ja, fuuuuck det der galactic Marvel bollocks nu.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #47 on: 26 March, 2012, 20:47:51 »
Der er noget nyt i gærde. Outwit med 6 i range på The Dark Knight. Nyt Team Symbol. Ok, kun seks clicks for 129 point virk overpriced. Men: Er du rådden den figur er FED! Og skægt med så godt defense på en Batman.

The Batman til 140 point minder mig lidt om Icons-versionen med Willpower (dvs. Indomitable), Incap og Outwit. Den har til gengæld så også Charge og Flight. Den skal nok være få det første slag ind på modstanderen, men den kan ikke holde til så mange slag, så man vil nok mest bruge den som en ranged attacker.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #48 on: 26 March, 2012, 20:48:28 »
så så, jeg disser heller ikke jeres DC

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #49 on: 26 March, 2012, 20:52:00 »
Det nye Batman TA symbol irriterer mig lidt. Det gamle er federe. Det er vel pga. filmen, at symbolet har ændret udseende. Men hvad så i efterfølgende DC-sæt?