Author Topic: Blood in the badlands campagne  (Read 1965 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

saulmortis

• Moderator
  • Hirdmand
  • Offline Offline
  • I'm a llama!
Blood in the badlands campagne
« on: 06 March, 2012, 20:26:26 »
Her kommer info omkring kampagnen

Den kommer til at foregå de efterfølgende torsdage, der spilles 12 gange ialt

Spille dage

5 April
12 April   Forår, 1250 pt, 4 sp
19 April

26 April
3 Maj      Sommer, 1500 pt, 6 sp
10 Maj

17 Maj
24 Maj    Efterår  1750 pt, 8 sp
31 Maj

7 Juni
14 Juni     Vinter 2000 pt, 10 sp
21 Juni

Dem der har skrevet sig op til campagnen skal have

- Der er ikke malekrav, men nu har DU chancen for at få malet lidt op af gangen
- 3 lister til hver sæson disse afleveres til mig første gang man er der i en given sæson
- Med FROBs AS, http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=55314.msg704773#new antal sp kommer an på hvilken sæson vi spiller se ovenfor
- Hver liste skal indeholde et lord choice
- Hvert lord choice skal være forskelligt (dvs. ik 2 chaos sorc. lords )
- Hvis ens hær ikke har 3 forskellige lord choices så må man gentage en
- De tre lords skal navngives (Dette er ens generaler gennem kampagnen)
- Fuldt WYSIWYG (hvis en enhed har spyd skal alle i enheden have spyd), Characters undtaget.
- Hver gang skal man have ekstra modeller med så man kan stille op til 500 pt mere end det der det står til, de skal dog ikke indgå i ens lister (ik noget der sker hver gang, dog skal man have det med)
- Hver gang skal man have figurer med til alle sine 3 lister + de 500 pt
- Units der har fået renown skal være med i næste sæson fuldstændig uændret

De koster 40 kr. at være med i kampagnen (Dette går til mighty empires) 

Lidt om kampagnen, der spilles efter bogen "Blood in the badlands" med nogle ændringer som jeg laver undervejs.
Alle deltagere har sendt deres hære sydpå, ned til "the badlands" hvor der går rygter om at der er et flyvende tårn, med uanede mængder skatte ombord. For at få fat i skattene skal tårnet lande på landjorden, så man kan komme til dem uden at man blir ramt af de magiske vinde der flyver omkring tårnet. Alle hære har fået et syn om at tårnet vil lande indenfor et år.

Det blir en blanding af scenarier fra regelbogen, og så blir der spillet noget siege battle, storm og magic og underground battles.

Enheder med renown, er enheder som får den title i spillet, enten ved en tilfældig begivenhed rullet på nogle tabeller, eller hvis der er en unit som gør noget helt vildt mærkeligt, eksempelvis 6 ungor raiders der dræber en 2 lvl sorc og løber et unit chaos warriors ned med bsb i. Så er de raiders blvet et unit der rygtes om. Jeg bliver dommer på om det er mærkeligt nok :)

Hver spille torsdag vil så være en måned i campagnen. Vi starter hvergang med at mødes kl 19.00 for at rykke på kortet, hvorefter man spiller, og inden man går hjem skal man have afgjort sine slag på en tabel.

Vi spiller 12 torsdage, man skal ikke være med hvergang for at være med, man kan dog miste noget af sit land de gange man ikke er med.

Den spiller der efter 12 måneder (12 torsdage) har flest Relics+bygninger+lande vinder kampagnen

Stillingen, det der tæller mest hvis nogen er lige er Relics -- Lande -- Bygninger

Generaler der rykker deres hære sydpå:             Antal lande     Antal Relics   Antal Bygninger            Ialt

Mads O (Empire) Mørkeblå                                                  10                    14                   6                              30

Jesper (High elves) Rød                                                       7                    14                   5                             26

Tommy (Lizardmen) Orange                                               6                    10                    4                              20

Kean (Dark elves) Sort                                                       7                    4                   6                               17

Anders (Dværge) Grøn                                                       3                    7                   2                                12

Bjarke (Warriors of chaos) Lilla                                            4                    4                   4                               12

Michael (Vampire counts) Hvid                                             3                    5                   3                               11

Christian (Beastmen) Brun                                                  3                    3                    3                             9

Jakob (Dværge) Gul                                                            3                    2                    2                                7

Lars Emil (High Elves) Lyseblå                                              2                    1                   1                               4

Mvh Bjarke
« Last Edit: 22 June, 2012, 09:00:33 by saulmortis »

saulmortis

• Moderator
  • Hirdmand
  • Offline Offline
  • I'm a llama!
Re: Blood in the badlands campagne
« Reply #1 on: 06 April, 2012, 00:23:56 »
Sæson 1, forår

1. spillegang 5 april

kampe spillet:
Bjarke vs Jacob = Bjarke
Mads vs Christian = Mads
Lars Emil vs Anders = Anders
Kean vs Jesper = Kean

2. spillegang

kampe spillet:
Hess vs Bjarke = Bjarke
Kean vs Christian = Kean
Jesper vs Mads (storm of magic) = Jesper
Jacob vs Lars Emil = Jacob

3. spillegang

Kampe spillet:
Mads O vs Bjarke = Sejr til Mads.
Anders vs Lars Emil = Anders
Christian vs Jesper = Christian
« Last Edit: 01 June, 2012, 07:09:20 by saulmortis »

saulmortis

• Moderator
  • Hirdmand
  • Offline Offline
  • I'm a llama!
« Reply #2 on: 06 April, 2012, 00:24:36 »
Sæson 2

1. spillegang

Hess vs Anders vs Mads = Anders
Bjarke vs Tommy = Bjarke
Jacob vs Jesper = draw

2. spillegang

Bjarke vs Tommy = Tommy
Jesper vs Mads = Mads

3. spillegang

Hess vs Anders = Anders
Tommy vs Mads = Mads
Jacob vs Jesper = Jesper
« Last Edit: 10 May, 2012, 23:49:24 by saulmortis »

saulmortis

• Moderator
  • Hirdmand
  • Offline Offline
  • I'm a llama!
« Reply #3 on: 06 April, 2012, 00:24:50 »
Sæson 3

1. spillegang

Hess vs Bjarke = Hess
Kean vs Tommy = Kean

2. spillegang

Kean vs Bjarke = Kean
Jesper vs Christian = Christian
Hess vs standin = standin

3. spillegang

Bjarke vs Anders = Bjarke
Hess vs Kean = Kean
Mads vs standin = Mads

« Last Edit: 01 June, 2012, 07:03:20 by saulmortis »

saulmortis

• Moderator
  • Hirdmand
  • Offline Offline
  • I'm a llama!
« Reply #4 on: 06 April, 2012, 00:25:03 »
Sæson 4

1. spillegang

AFLYST

2. spillegang

Hess vs Bjarke = Hess
Jesper vs Mads = Jesper
Kean vs Christian = Kean

3. spillegang

Jesper vs Christian = Jesper
Lars Emil vs Tommy = Tommy
Bjarke vs Mads = Mads
« Last Edit: 22 June, 2012, 08:56:12 by saulmortis »

saulmortis

• Moderator
  • Hirdmand
  • Offline Offline
  • I'm a llama!
« Reply #5 on: 22 June, 2012, 09:00:05 »
Så er kampagnen kæmpet igennem og det var Mads´s Empire der vandt badlands i denne omgang, stærk efterfulgt af Jespers High Elves.

Jeg vil gerne sige tak for de tilmeldte til kampagnen synes selv det har været super, selvfølgelig er der nogle ting som man nok skal ændre på til an anden gang. Jeg har nu synes det fedeste var mappet, uden det var der ikke meget kampagne.

Bonde

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
« Reply #6 on: 22 June, 2012, 14:44:33 »
Hej Kean, jeg tror enten at jeg er kommet til at tage din taske i sidste uge, eller ogsaa har du lagt din armybog og movement trays i min.

Jeg har i hvert fald en Dark Elf armybog liggende bagerst i min tatical backpack, som jeg ikke lige opdagede foer i dag, og det kan sagtens vaere at den har ligget der fra sidste torsdag.
Hvornaar kan vi bytte tasker inden sommerferien? Jeg regner med at komme ned i FROB paa torsdag og male, saa vi kan evt. goere det der? Jeg skal til Silkeborg om lidt, saa jeg er forst tilbage i aarhus igen mandag morgen.
Mit telefonnummer er 28143632, saa du kan bare ringe eller skrive hvis du nu skal bruge den hurtigt.

Mvh. Christian.