News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

battlereport

Started by Kloen, 12 March, 2012, 22:10:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

Henrik kiggede forbi mig her til aften mandag 12/3, vi havde aftalt 1000/300/300, men det første spil endte med at vare over 2 timer, dog endte det første 300-pointsspil efter 2 ture. I det store spil blev det Henriks Asgardians (quelle surprise!) ;-) mod mine cosmic-tropper:

Jeg havde In-Betweener som den store tent-pole, og godt omringet af Dominators kunne han Psychic Blast'e for 7 i skade, og når muligheden var der snuppe Thor&lokis duo attack, jeg fejlede et hav af angrebsrul, men fik sammen med Annihilus der også nød godt af Dominatorernes Enhancement hurtigt taget livet af Thor&Loki, og heldigvis havde jeg både FF:GL Guardian og Ruling-caste Dominator til at outwitte shape change osv., og det endte faktisk med at Henriks SR Valkyrie blev farligere for mine tropper end Thor&Loki, og Gamora tog sig egenhændigt og effektivt af Spider-Man på den anden side af fontænen

Og mens Valkyrie flygtede ned til Valkyrie-minions'ne, holdt Beta Ray Bill stand

Men så rykkede In-Betweener ned for at kunne Pulse Wave, og med hans 2 Mystics skade og 17 invuln + Prob Control virkede han ikke som et attraktivt offer:

her kom Valkyrie dog hurtigt rundt om hjørnet og fik nakket ham, og så endte en spændende og bølgende kamp mellem en ret frisk SR Valkyrie med 3 Valkyrie minions til at bruge support HELE tiden mod min Annihilus og 3 dominators, og selv om Annihilus nåede at få taget Valkyrie ud inden han døde så havde mine 3 dominators ikke meget chance mod de noget mere effektive valkyrier, så jeg smed håndklædet i ringen og Henrik tog sejren.

I næste spil stillede jeg "bare" In-Betweener med Soul Gem mod Henriks MU Professor X og IC Nightmare, og da Nightmare efter et par ture allerede var statmæssigt så sørgelig at det var pointless, smed Henrik håndklædet, og vi nåede desværre aldrig 3. spil
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Fedt med battlereport. Og fotos. Jeg anede ikke, at Henrik havde fået tilføjet Thor and Loki til sine asgårdfjænder. Men jeg ser, at han vanærer dem ;O)

Skægt, at Henrik stillede med Nightmare. Jeg tror ikke, at jeg nogensinde har set den skodfigur i spil :D

Var det ok med 1000 point, Søren? Rimeligt stort hold du havde lavet

Kloen

jeg tror 1000 point lige med nød og næppe gik an fordi det var 1-mod-1 og jeg havde faktisk "kun" 8 figurer mod Henriks 9, dog var In-Betweener sjov at spille.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

Sporh

Per, jeg fik Thor & Loki, da jeg var i USA. Vi har talt om det, men jeg købte så mange, at det nok har druknet i samtalerne :-P

Valkyrie overlevede da og med fuldt liv. Jeg support'ede langt over 20 clix igennem spillet. Søren var flink nok til at lade mine 3 valkyrier stå bagerst og tage mod de sårede.

Thor & Loki havde ikke meget chance mod in-betweener, som kunne kopiere deres duo attack og med enhancement give 13 damage 2 omgange i træk + Annihilus så også kunne give 4 PB damage. Dvs 17 damage direkte ind på en omgang, fordi Søren havde flere outwittere og et par med prob. PLUS man får 2 skade for at ramme in-betweener. Av, av, av!

Annihilus regen'ede også som en gal og nåede at tage rigtig, rigtig meget damage, før jeg til sidst fik han dræbt.

Det hjalp at jeg tog Sørens Dr. Manhattan ud i 2. omgang + ret hurtigt fik Guardian nogle klik ned. Der er dog ingen tvivl om, at mine 3 valkyrier var nøglen til, at jeg kunne klare mig mod det hold.

Alt i alt en rigtig sjov omgang, som kunne gå begge veje, men selvfølgelig og super fortjent endte med en smuk sejr til undertegnede.  8)

Belial

Det lyder squ spændende, selvom jeg ikke fatter en lyd. Lidt bedre billeder ville dog være fedt. :)

Hvad med en plexi-glas plade til at ligge over kortene, så folder bliver glattet ud?

MVH

Belial

Kloen

Quote from: Belial on 13 March, 2012, 16:53:45
Det lyder squ spændende, selvom jeg ikke fatter en lyd. Lidt bedre billeder ville dog være fedt. :)

Hvad med en plexi-glas plade til at ligge over kortene, så folder bliver glattet ud?

MVH

Belial

Jo tak, giver du?  ;D