News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Male motivation i Odense

Started by Paaschburg, 21 March, 2012, 16:02:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Paaschburg

Vi er en flok mænd (læs børn), som over årene havde mistet vores male motivation. Det besluttede vi for, at gøre noget ved.
Vi har nu et på måneder mødtes hver 14 dag, og har her på det sidste intensiveret med ugentlige malesessioner.
Sidste gang fik jeg den tanke, at jeg ville dele vores arbejde med alle jer andre ivrige hobbyister.

Først vil jeg gerne vise Tobias' Ultimative Dark Angels. Han ville udfordrede sig selv på sine terminators, og er gået amok med nmm. Her ser du tre stadier af hans terminators. Den lettere dansene posering lover han, giver mening, når de kommer på base  ;)

Next up er Jonny's Chaos mariner. Først er hurtigt wip billede af hans Berserkere. De mangler naturligvis en del arbejdede, men man skal jo starte et sted. Det skal måske lige nævnes at det er en STOR hær han har gang i, men mere om det en anden dag.

Med mangel på Obliterators i plast gik Jonny og jeg i gang med at bygge nogle selv. Her er den første færdige, som loves færdig-malet til næste gang. Og med fare for at lyde selvglad, han er sgu fee!

Ulrik har givet sig selv en sindsyg udfordring. En mand vi tit driller med at være langsom til at male, har sat sig det mål at være færdig med 2000 point nider inden udgangen af Marts. Han har tendens til at gøre for meget ud af sine figurer, og prøver derfor med disse at nedtone hans mani  ;) Så må vi se om det lykkes.

Jeg har som altid gang i mine IG, som nærmer sig sin afslutning. Her mine tre scout sentineller done  :) Bemærk Jonny's næste projekt i baggrunden.
Mathias Paaschburg, Odense - Silver SurferMit Galleri - Cadia's Red Eagles  maleblog

Kapersfingeren

Uha de termies ser lækre ud må man sige  :P og godt at se at Odense også kan smide en lille malerblog op.

leahciM

Good stuff!  :D

Har Niddernes brune kun 1 farve?
Tror en drybrush kunne pifte dem lidt op.

Konstantin the Apostate

De terminators er the shit!!!  :o :o Mere af det!!!
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Lolkish

Nidderne er airbrushed Vallejo Air mudbrown og så ink'et med GWs gamle brown ink tilsat noget vand og matt medium.

Og Ja en drybrush ville måske pynte, men det sker ikke  ;)

Ulrik
They preach the supremacy of the company, declare its omnipotence over individual man and predict its eventual domination of all players on the Earth. They are the focus of evil in the modern world.

JanusHedemann

Føj de Terminators er giftige!

/J

King_Cuttuk

Way to go!

Glæder mig til at se hvordan de obliterators ender!

Blackhowler

Quote from: JanusHedemann on 21 March, 2012, 22:28:33
Føj de Terminators er giftige!

/J
+1

Hvad er de oblits modelleret med?

-M

Paaschburg

Quote from: Blackhowler on 22 March, 2012, 11:43:24
Hvad er de oblits modelleret med?

-M

Det er modelleret med Miliput (Standard Grey/Yellow), mit indtil nu største modellerings-projekt.
Mathias Paaschburg, Odense - Silver SurferMit Galleri - Cadia's Red Eagles  maleblog

leahciM

Quote from: Lolkish on 21 March, 2012, 21:55:35
Nidderne er airbrushed Vallejo Air mudbrown og så ink'et med GWs gamle brown ink tilsat noget vand og matt medium.

Og Ja en drybrush ville måske pynte, men det sker ikke  ;)

Ulrik

Helt fint, også cool at holde det simpelt så man får nogle figurer fra male-båndet hurtigere  :)

Macmouse

Tak for alle de fine kommentarer på mine terminators. Vores lille malegruppe har virkelig givet mig inspiration til at prøve nogle nye teknikker af, specielt Paaschburgs imperial guard som virkelig kan ødelægge min selvtillid  >:(
Desværre er min malemotivation blevet skudt lidt i sænk efter Mass Effect 3 er kommet på gaden, men jeg håber lidt på at den her blog kan hjælpe mig på vej igen, så I kan få nogle opdateringer fra mig.

Mvh. Tobias

Banshee

Hej Mathias og øvrige penselsvingere i centrum af Fyn...

Det er godt at se at vores invitation af Dig sidste år har givet afkast i form af en Odenseansk motivationsmaleklub med faste ugentlig samværsaftaler. Det nordfynske koncept breder sig og vi har nu skabt vores første celle!!! Vi har født vores første barn!!! Hvad kan dette ikke blive til på verdensplan!?!?!?

Og jeg må jo også rose de lækre terminatormodeller og lefle for Mathias' Scout Sentinels - Mest for det inspirerende malearbejde - men også med den skumle bagtanke at lægge positive tanker i Jer for foreslaget om en fælles maledag med udveksling af teknikker, fif og inspiration, pizzaspisning og udvidelse af replik-repertoiret mht. Monty Python universet...

Keep up the Magnificent work!!

Lasse

P.S. Rigtig lækkert koncept på den Oblit - Men den bolter stikker lidt i øjnene da den er meget imperialsk udseende...Væk med det lille vingede kranie og lav en lille chaos pil på den istedet - så er den bare KAOS.
"Can You hear the sound of an enormous door slamming in the depths of Hell?"

"We deliver faster then a bullit!"

De nordfynske katalysatorer - proud member

Paaschburg

QuoteOg jeg må jo også rose de lækre terminatormodeller og lefle for Mathias' Scout Sentinels - Mest for det inspirerende malearbejde - men også med den skumle bagtanke at lægge positive tanker i Jer for foreslaget om en fælles maledag med udveksling af teknikker, fif og inspiration, pizzaspisning og udvidelse af replik-repertoiret mht. Monty Python universet...
Det var da klart, en oplagt mulighed  :)

Lidt mere fra Jonny. Første batch Berzerkers færdige.

og så blev den første Obliterator malet.

King_Cuttuk

Ser sgu godt ud. Specielt obliteratoren!

Banshee

Ja han er da en gusten fætter!!!

Lasse

Paaschburg

Så fik jeg seks flamers færdig.

merlin

Fandme råhygge det der drenge.... :D

Spiky Norman

De flamers ser sgu rigtig godt ud!

Hvis der er tid mulighed for det, så ville et billede med lidt mindre skygge forfra og lidt mere nede i niveau være herligt. Vil gerne se dem i lidt mere detajle, når de nu er så fede :)

Macmouse

Det ser super godt ud, som altid. Jeg glæder mig til at se hele den malede hær stillet op  :)

Mvh. Tobias

Paaschburg

QuoteVil gerne se dem i lidt mere detajle
Her har du lidt flere billeder der viser detaljer på grundtropperne. Taget med min mobil, så nogen af billederne er lidt overbelyste (forsøgt korrigeret).

og et lille gruppe billede

carstone

Total fedt farvetema du har fået på dine IG'er :)

Hammerfrog

Hej gutter

Fantastisk hyggeligt i går og super fedt at være med  :) jeg har aldrig nogen sinde været så produktiv malemæssigt som i går  :D

Hermed de billeder jeg tog.

Nittepusheren var også lige en tur forbi  ;D

De cool fik et hjørne for sig selv..........

Resten blev forvist til området omkring sofagruppen

"... brændende Broodlord til dit face - Stefan Dahl!"
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56073.0
PF trader tråd
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58253.0

Banshee

Nittepusheren går også under titlen: "Høtyven fra Stavgængerparken" heroppe på Nordfyn!!!

Ser hygsomt ud!

Lasse

warpeye

Ser super godt ud drenge, dejligt at vide der stadig er gang i odense, selv om jeg ikke er der.

Warpeye.
Paw Rasmussen

40K Ork, Pre heresy EC,Chaos DG
WHF Skaven.

Quote from: Frede on 16 March, 2011, 13:01:58
Men ja træk og hiv i den mens den er våd.

- F -

Paaschburg

skide hyggeligt ja. Og tak for at du gad poste billeder  :)