News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Vejby's Imperie

Started by vejby, 23 March, 2012, 21:58:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

vejby

Quote from: princelarming on 22 March, 2013, 15:33:51
Hvordan går det med malingen af dine kære små blå??

Tja, med flere omgange familietamtam, sygt barn og turnering så er det faktisk gået ret meget i stå. Men når 'vallen er overstået og hverdagen har indfundet sig skal der nok svinges mere med penslen igen.
Maling 2023: 28/41 modeller

vejby

Nå, jeg må jo hellere skrive om den sidste kamp, som var den største nitte, til turneringen. Det var mod necrons og listen inkluderede 2 x necron warriors i ghost arcs, 2 annihilation barges med tesla, nogle immortals, 2 x 2 heavy destroyers, en lord og så ham characteren, der hopper over i en ny krop, hvis han dør. Og nå ja, en DOOM scythe.

Opstillingen var i table quarters og missionen var tre objectives med variabel værdi.

Alting så egentlig fint ud til at starte med, jeg havde første tur og night fight. Jeg var i mit hjørne med så meget cover som muligt og han var i sit med scythen i reserve. Han havde stillet fint op i en firkant med destroyers i venstre og højre hjørne, foran dem en barge og så igen foran dem en arc med siden til, så alt var fint dækket. I midten havde han så en klump med de to karakterer og nogle assorterede immortals.

I første tur stryger de to flyrants frem og finder, det eneste, de rigtig kan skyde er immortals eller AV 13  :( Efter en masse skud er der røget en eller to immortals og turen går videre. Hans tur er dog ikke værre end at begge tyrants overlever, dog med færre wounds end før, men jeg tænker, nu skal han have da. Dumt.

Jeg får både zoanthropes og devilgaunts ind. Begge placerer sig bag hans linjer. Zoanthropes med frit skud mod den ene flanke med immortals, barge og arc og devilgaunts med skud mod klumpen i midten.

Devilgaunts gør ikke rigtigt noget, der ryger måske endnu 1-2 stykker i midten. Zoanthropes klarer både psychic test, to-hit og to-wound med to lanse-skud på de to immortals. Da de prompte ruller to 6'ere for deny bliver der dog ikke noget ud af det. Så meget for den shooting phase. Alt ander rykker en smule rundt eller får ikke noget ud af skydningen.

I assualt phase charger zoans de to immortals og de beskæftiger hinanden resten af kampen.

Den ene tyrant assaulter en arc mens den anden assaulter klumpen i midten og det er så her, vi når til nitten. Den første tyrant pøler arc'en og så står der nogle warriors og glaner. Den anden tyrant får til gengæld lov til at slå ld på 3d6 pga mind shackles, fejler og dræber sig selv :( Det er ok, jeg havde ellers assaultet sådan, at han ikke var i b-t-b kontakt med karakteren med shackles, men min meget venlige modstander kan så oplyse mig om, at det er nok at tyranten bare er i kontakt med den unit, karakteren er i. Jeg undrede mig ellers højlydt, men det var han meget sikker på passede. Fair nok, min fejl, jeg ikke vidste det.

Anyway, næste tur. Hans DOOM scythe kommer ind. Pøler warriors. Den tilbageværende tyrant dør og devilgaunts dør en masse til skydning. Jeg tager min næste tur, bare for at se, om hive guards kan være heldige og pille DOOM scythen ned. Det sker ikke og jeg opgiver. Jeg har ingen chance mod resten af hans hær. Dårligt spil fra min side, da jeg egentlig bare burde have taget hans ene flanke og så rullet ind over hans hær fra den ene side i stedet for at spilde muligheden ved at rykke ind i AV 13 muren.

Anyway, det nager mig lidt med de shackles, så jeg tjekker codex og FAQ dagen efter og rigtigt nok, så kunne han ikke have brugt dem på den måde, som han gjorde. Jeg havde uden tvivl tabt kampen stort under alle omstændigheder, men jeg kan ikke have nogen tvivl om, at min modstander bevidst snød på det punkt, hvilket i den grad pisser mig af og sætter en ellers fornøjelig dag i et lidt dårligere lys. Han var ellers flink og venlig hele vejen igennem og jeg ville med fornøjelse spille mod ham igen. Vel at mærke med adgang til codex og FAQ'er hele vejen igennem.

Bortset fra det, så var det en god lektie i, at TL devourers måske er gode mod mange ting, men det stopper ved AV 13. Hive guards er måske S8, men mod AV 14 vil jeg hellere have zoanthropes, hvilket gør, at jeg beholder dem i mine lister indtil videre.

Jeg ved godt, der er alt muligt psychic defense og at man ikke altid kommer op mod AV 13-14, men så kan de skifte deres powers ud til regelbogspowers, hvilket sagtens kan give en masse. Jeg morer mig stadig over komboen af 2 powers, der først fjernede fearless fra en daemon prince og derefter tvang ham til at tage et morale check, som han fejlede og med sit 3d6 fall back move (niger) fløj af banen.

Lucozade

Ja det var skod med den prins:( Han var en tøs eller fra livgarden :)

Tak for battle- rapporten 
Ligestilling JA TAK!
Flere kvindelige blottere

vejby

Quote from: Lucozade on 28 March, 2013, 19:57:34
Ja det var skod med den prins:( Han var en tøs eller fra livgarden :)

Tak for battle- rapporten

Han skulle nok hjem og have et blodbad alene, mens han overvejede, hvordan det lige gik til.

Selv tak og tak for kampen.

vejby

Så har jeg været til Fastaval med dukkerne, hvilket var en rigtigt god oplevelse. Masser af fine folk at spille med, god stemning undervejs og masser af historier om (andres) ulykker :D

Det var seks kampe med ETC missioner, som jeg ikke fattede hat af i starten, men systemet giver god mening og gør, at man på et eller andet plan altid kan påvirke det endelige resultat. Det giver en lidt mere jævn score hen over en række kampe i stedet for bogens enten-eller system.

Min liste var:

Flyrant med 2 x TL devourers, Old adversary,
Flyrant med 1 x TL devourer, bone sword + whip, hive commander
10 ymgarls
3 zoanthropes i pod
13 termagants med fleshborers
15 termagants med devourers i pod
1 tervigon med 3 psychic powers
3 warriors med talons og devourers samt en med strangler
1 biovore
1 biovore
1 trygon

Første kamp var mod space wolves. Modstanderen hed Satan (blandt venner) og var en flink fyr. Missionen var objectives på primær og kill point på sekundær, deployment var dawn of war. Satan stillede med 2 hold grey hunters, 2 10 mands hold tacticals i Rhinos og 2 5 mands holds i predators med en psyker tilknyttet hver, selvfølgelig med jaws, en dreadnought i pod og 3 store grimme ulve. Der var to 5 objectives, 1 i hver deployment zone samt 3 spredt lidt ud på banen.

Jeg spillede det sikkert og holdt det, der kunne, i reserve. Hans dread var i reserve og resten kom på bordet. Predatoren med hans warlord var nær en skov, som også havde et objective ved siden af, og hvor ymgarlsene tilfældigvis gemte sig. I hans første shooting phase skete der vist ikke mere, end at han skød på nogle termagants i cover, som med night fight og mulighed for at go-to-ground da de ikke var i synapse havde et 2+ cover save. Der skete meget lidt.
Mine biovores tog vist en enkelt hunter, men det var også det.

Tur to kom hans dread ind lige ved siden af mine warriors, som holdt et objective. Not so good, heldig vis havde den flamers og et cc-våben, så de overlevede fint hans skydning. Han ryddede også godt op i termagantsene, som løb væk. Heldigvis var tervigonen lige lidt mere end 24" væk fra hans psyker, så den blev ikke jaw'et. I min tur kom ymgarls og begge flyrants og zoanthropes ind. Zoanthropes stillede sig ved det ene squad hunters og forsøgte at lave blasts på dem, men ulvenes snyderpsykerdefense tillod det ikke. Det blev meget sigende for resten af kampen for 'thropesene, som gjorde ingenting.  Ymgarls derimod kom ud, omringede predatoren, assaultede den og dræbte det hele, da han ikke kunne placere sine mænd. Den ene hive tyrant samt nogle nyligt spawnede termagants og tervigonen tog sig af dread'en, før den kunne gøre mere skade, så det var slay the warlord og first blood til mig.

Derefter gik det jævnt ned ad bakke for Satan. Han kunne ikke pille mine tyrants ned og de åd det meste, mens trygon og stealers holdt det meste af hans hær beskæftiget. Det eneste potentielle problem var ulvene, som heldigvis gik efter nogle termagants i stedet for mine warriors på det ene objective.

Kampen endte 15-5 i mit favør i tur 5, da jeg som den eneste havde et objetive, men førte på både sekundær og tertiær objectives. Hvis vi havde spillet videre, havde jeg dog måske kunnet table ham, for det gik temmelig skidt på det tidspunkt. Højdepunktet var absolut ymgarls der åd både tank og folk indeni ude at tage skade, mens et andet højdepunkt var Satan, der indså at flying monstrous creatures ikke kan jaw'es.

Det var en god kamp og da Satan ikke var helt skarp i reglerne, hjalp vi så vidt muligt hinanden med både at huske at rykke og skyde med alle units samt at spille efter reglerne. God kamp og god modstander.

vejby

Right, spil 2 og 3.

Spil to var mod Asbjørns (Princelarming) onde drop pod salamdendere. Det endte i ren katastrofe - 19-1 til ham, hvor jeg ingen objectives havde og kun en brood ymgarls, som ikke turde gå frem, tilbage. Jeg havde dog fået hans warlord med zoanthropes og lidt andet, så jeg reddede det ene point.

Det grundlæggende problem i denne kamp var nok, at min liste havde et eneste trick, reserves, som hans liste var meget bedre til. Det indså jeg ikke før start, og stillede derfor minimalt op med flyrants, trygon, ymgarls og de to pods med indhold i reserve. Jeg burde nok have stillet begge flyrants og trygonen på banen, dækket dem ind så godt som muligt med de andre enheder, så hans første bølge ikke kunne tage det hele. Det ville muligvis have givet mig mulighed for at tage lidt mere af hans liste med mig i døden, men nok ikke meget. Det var også temmelig pinefuldt, at han kunne bruge sine pods til at tvinge flyrants til at tage grounded tests "gratis" og så derefter pøle dem med sine marines.

En nitte, men også en lærerig kamp, da jeg ikke har spillet mod drop-lister før.

Spil tre var mod Affes orker, hvilket også gik...slemt. Med 3*30 boyz og 3 enheder artillery (kannonz?) kunne jeg ikke rigtig komme igennem nogen steder. Trygon og ymgarls døde en langtrukken sej død mod boyz, mens flyrants blev skudt ned i vildskab, dog ikke før den ene dakkajet (han havde to) var død. Affes store frygt for tre zoanthropes med "dominate" (den hvor de kan skyde med en fjendtlig units skud) bag hans shokk attack gun var ubegrundet, men meget skæg. Biovores gjorde ikke det store indtryk på horderne, så resultatet blev 18-2 til ham, efter vi havde aftalt, hvor meget der ville dø i den tur, vi ikke gad spille pga træthed.

Jeg var lidt træt af set-up'et på det tidspunkt, men det var stadig en fornøjelig kamp mod en rar modstander. Dermed sluttede dag et med 1 sejr og to nederlag, men dog uden den totale og fuldstændige ydmygelse det ville have været, at blive tablet.

vejby

Spil fire var mod de nye daemons spillet af en lettere tømmermandsramt Bo, som dog både kunne gå lige og snakke rent, så helt galt har det nok ikke været. Bo's liste bestod af en soul crusher (eller hvad den der mangebenede tingest hedder) med noget skyfire-værk, 2 store units pink horrors med en herald hver, 2-3 units plague bearers og et kæmpe handicap på tre flyvende greater daemons. Bo var blevet tablet i alle tre kampe den foregående dag, så hvis jeg ikke skulle tabe (mere) ansigt måtte jeg se, om ikke jeg kunne gentage tricket.

Hans deployment bestod mest i at skjule crushere i terræn og så ellers positionere horrors, så de kunne begynde at pille mine termagants ned. Alt andet startede i reserve.

Min egen deployment var lidt mere konservativ. Warriors og biovores stod i en ruin uden vinduer og var dermed helt udenfor LoS mens tervigons og termagants gemte sig sammen i en skov på midten af min baglinje. De to tyrants gemte sig bag ruinen med warriors og trygonen var helt ude på den ene flanke. Opstillingen var ret meget et resultat af gårdsdagens lektion i, at andre hære er bedre til at deep strike ind end min liste, så for at undgå at få problemer på den konto blev der stillet så meget på bordet som muligt.

Første tur så lidt spredt skydning på begge sider uden den store effekt. Vi glemte dog både soul fire og reglen om, at overlevende fra horrors'enes skydning får +1 på deres FnP, men det havde nok ikke gjort det store.

I anden tur kom der 3 flyvende dæmoner ind, som straks satte kurs mod den svage flanke, udgjort af trygonen. Der skulle dog kun lidt ommanøvrering til før begge tyrants samt et mindre hav af gaunts var klar til at tage kampen op og i løbet af et par ture var alle tre dæmoner væk. Her gjorde to ting stor nytte: han fejlede et par grounding tests og den tyrant med lashwhip. Termagantsene kunne via poison fra mor også give et par wounds i cc, samt fasrholde dem til tyrants kom til hjælp. Det store hit var dog muligheden for at instakille dem med smash attacks før de kunne slå igen takket være lash whippen.

I tur to kom mine ymgarls også ind i nærheden af den ene gruppe horrors. I slutningen af min tur to var der ingen horrors tilbage, men til gengæld stod de bare og glanede uden cover overhovedet.

Tur tre kom den ene af hans grupper plague bearers ind tæt ved et objective. De døde dog turen efter da den ene hive tyrant kunne pumpe 12 s6 skud i dem og derefter assaulte. I samme tur døde mine ymgarls grundigt til pink horrors skydning. Min tervigon benyttede sig af lejligheden til at bruge gate of infinity til at komme tættere på den anden gruppe horrors og derefter spawne gaunts (jeg er senere kommet i tvivl om, om det rent faktisk er et lovligt move, men jeg er uafklaret indtil videre). Under alle omstændigheder døde de til skydning og derefter cc fra de nye termagants. I samme tur fik han en gruppe horrors gratis via storm of chaos (?) tabellen, men de kom ind ved et objective tæt på min tervigon. Jeg fik også mine devilgaunts ind ved siden af, så de var klar til at dø. Jeg valgte dog ikke at skyde på dem, da det var bedre at tervigonen gik i flæsket på dem. Hun vandt og de fejlede deres instability flot og røg tilbage til the warp. Da der nu ikke var flere ting for biovores at skyde på uden at risikere at ramme mine egne gaunts, skød de i stedet på crusheren (som indtil videre ikke havde gjort noget fornuftigt udover ikke at dø) i håb om at scatter langt nok væk til at begrænse Bo muligheder for at deep strike ind. Det gav pote, da hans sidste gruppe nuglings landede lige oven i en pga et langt scatter. Jeg fik lov til at repositione dem. Efter kort tids overvejelse, og kravet om at table ham, blev de placeret mellem masser af termagants, en tyrant og devilgaunts. De døde ganske grundigt i shooting phasen. Tak til den ydmyge spore mine, der stod i vejen.

Til sidst havde han kun crusheren tilbage, som min tervigon var kommet i cc med. Tervigonen formåede ikke at dræbe den i løbet af et par runder og mistede flere wounds. I min sidste movement phase havde den kun et wound tilbage og brugte derfor gate igen til at komme ud af cc. For at gøre det bedre, deep strikede den tæt nok på et objective ganske få tommer fra crusheren til at kunne løbe derhen i shooting phasen. Crusheren selv døde til en tyrant med lash whip, som var kommet til undsætning.

Jeg har glemt, hvad zoanthropes gjorde i den kamp, så nok ikke så meget, og sikkert en eller to ting om Bo's hær, men kampen endte med total sejr til mig og total udslettelse af Bos hær.

Det var nok den kamp, hvor jeg huskede flest af de små ting, så som at skyde med biovores for at gøre det sværere for Bo at deep strike ind, da der ikke var flere oplagte mål for dem, men han havde også handicappet sig selv meget ved at bruge ca. halvdelen af pointsene på tre dæmoner. Godt nok flyvende og psychers med invul saves i det ene tilfælde, men stadig for meget til at være rigtigt effektiv.

Bo tog det dog i godt humør og jeg håber, han synes kampen var lige så sjov som mig, uanset resultatet.

Edit: Asbjørn gjorde mig under deployment opmærksom på en ting, som jeg ikke havde tænkt over. I de foregående kampe havde warriors ikke bidraget med noget ud over at babysitte andre units. Til 100pts sammenlignet med 50 for en minimal gruppe termagants synes jeg egentlig, det var lidt ringe, især når jeg nu havde købt en strangler til dem for at de kunne støtte lidt. Til gengæld er det en 100% sikker unit, som bliver på sin plads til den bitre ende. Sammenlignet termagants, som kun skal miste 3 mand i en minimal unit og derefter skal slå morale på ld 6 (eller er det 5?) og derfor behøver en babysitter, så er den gruppe warriors jo fundet for pengene. Jeg tror dog ikke, jeg vil give dem en strangler en anden gang, men Asbjørns råd fik mig til at se på dem på en noget mere positiv måde, selvom de bare stod i cover ved et objective hele kampen.

vejby

Hehe, jeg er ikke væk, bare langsom ;)

Det kan godt være, det snart er jul, men Frosty the Snowmand er stadig en luder. Jeg har endelig fået malet den sidste gargoyle, som også blev ret fin:

Eller, fin indtil man kigger på ryggen, hvor wow-effekten gerne skulle være:

FROSTING!!!! >:( Lige omkring fingrene i vingerne og det sorte på carapacet er ødelagt. Argh! Jeg har før kunne skrabet det forsigtigt af langs fingrene - det skete også med den forrige, men ikke i samme grad - men den er sgu nok at regne for under middel i det store hele alligevel.

Jeg har brugt Vallejo Mat Spray, som stort set aldrig har givet problemer før, men det er måske på tide at skifte til noget flydende, der kan pensles på indendørs. Jeg kommer ikke til at male noget om, udover stangen under den, da den nærmest er grå nu, da den alligevel gerne skulle forsvinde blandt de næste 20, der er på malebordet, men jeg gider ikke risikere det samme en gang til.

Nogen der kan foreslå noget lak, der ikke randomly dør i det danske vejr?

Belial

Jeg kan ikke helt se det, men hvis det der er galt, så er der intet håb for mine male skills.  :'(

vejby

Selve malearbejdet er efter egen standard i top, det er slet ikke det. Lakken har bare ødelagt det gode arbejde til dels. Og jeg kommer aldrig til at kunne forme flamingo som dig, så du har intet at være ked af;-)

SMF

Det frosting er et helvede uden lige, så med mindre man kan spraye indendørs et lunt sted, så er vinterhalvåret i DK bare ikke særlig egnet til matt spray! Selvom det er frostfrit, skyfrit osv, kan luftfugtigheden taeg røven på en.....

Jeg havde selv noget af en krise med nogle fugurer, du kan læse indlægget her:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=72172.0

Det hele lykkedes fuldstændig med at redde dem med rapsolie(!) men jeg vil tro man kan pensle det væk med matt varnish også...
Jeg er selv gået helt over til kun at pensle matt varnish nu, tager længere tid, men det bliver bare pænere og man er helt ude over Frosting.

Håber du kan bruge det til noget og det lykkedes at få det frost væk!

vejby

Quote from: SMF on 16 December, 2013, 09:02:35
Jeg havde selv noget af en krise med nogle fugurer, du kan læse indlægget her:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=72172.0

jeg har godt fulgt med i den tråd og var meget imponeret over olietricket. Jeg tror bare ikke, det hjælper her, da jeg kan tage en syl og skrabe frostingen af i flager. Det er ligesom om, det slet ikke har berøring med malingen. Det gør også, at jeg tænker en pensel ville være bedre.

Hvad bruger du af mat lak til pensel?

SMF

QuoteHvad bruger du af mat lak til pensel?

Det er faktisk bare Army Painters, den billigste jeg kunne finde :-)
Jeg har netop smidst et billede på min blog af mine færdige twin-linket Autocannons, de er netop blevet penslet, så kan du se forskellen lidt oppe på side 3 fra da de var blanke, og så til det færdige resultat. Mine Stormtalons er også penslet i øvrigt.

Quote...Det er ligesom om, det slet ikke har berøring med malingen.
Jeg tror luftfugtigheden har været det forkerte den dag..... :-/ Jeg er hverken kemiker eller meteolog, men læste mig til på nettet at det er det som spiller mest ind. I Army Painters manual er der jo en meget pædagogisk tegning af en snemand med et forbudt skilt på, men jeg er selv overbevist over at det er luftfugtigheden der knalder det op... Et eller andet sted læste jeg også at en eller ander gut på Fillipinerne (tror jeg) kunne aldrig bruge spray, pga vejret/fugtigheden hele året rundt, så han kunne kun bruge pensel metoden. Og i mit hoved, er det jo så ikke kun pga af frost men fugtigheden...(aha)!

De figurer der gik galt for mig var meget meget være end disse:
http://www.dakkadakka.com/wiki/en/How_to_recover_from_a_Spray_Sealer_disaster

Dem jeg reddede var min Commander (mit profilbillede) og så mine 3 dreadnoughts, så det er jeg sluppet godt fra.. Ttor faktisk ikke engang jeg kunne se øjenfarven på min Commander, det var jævnt slemt!

Håber du finder ud af det!

vejby

Nå, jeg har taget en tudekiks, søgt lidt på nettet og fundet ud af, jeg kan få den samme lak på dåse. Ergo, frem med pengene, mal igen og laker indendørs.

Her er et par billeder, jeg har glædet mig meget til:

Dun dun dun dun, dun dun dun dun, dun dun dun dun, dun dun dun dun ;D

Modellen i front er testmodellen, men den kommer altså med i spil. Grim eller ej - basta!

vejby

Bumbumbum, hvad skal man gå i gang med her en lille måned før det nye codex? Warriors? Raveners? Flere gaunts i alle afskygninger?
Rygterne peger indtil videre på, at man skal frem med pungen, hvis man vil det nyeste vilde mens alt det gamle bare er en gang omrystet bæ i posen, so to speak.

Jeg er forvirret og lidt angst for, om det kommer til at kræve en stort set helt ny hær at få gang i nidderne, når det nye codex først har ramt hylderne.

vejby

Hmm... Princelarming erklærer FastaWar og der har lydt rygter om malekrav. For at svare på mit eget spørgsmål skulle jeg måske bare få renset støbelinjer og klargjort noget af lageret, så det er klart til maling når codexet kommer og man kan skille skidt fra kanel.

princelarming

Jeg regner med at stille Tyranids - både til FastaWar og til LoA - dagen efter det nye codex kommer ud! så må vi se om det giver mening ;)

God male-lyst!
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

vejby

Dagen efter får du det måske lidt svært, men jeg er nu svært tændt på nogle af rygterne. Er bl.a. begyndt at rense warriors fordi.... ja det ved jeg ikke, jeg vil bare gerne bruge dem.

Jo tak, det bliver tiltrængt ;)

princelarming

Jeg har 4,5k malede Tyranids - der må da være 1500 brugbare points derimellem! Ellers er det op ad bakke...
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

vejby

Quote from: princelarming on 19 December, 2013, 21:00:36
Jeg har 4,5k malede Tyranids - der må da være 1500 brugbare points derimellem! Ellers er det op ad bakke...

Tjo, det kommer an på, hvor mange af de nye dyr man skal have for at kunne være med  ;)

Men hvis fasta kun bliver på 1.500pts, så er det jo lidt lettere at nå et eventuelt malekrav.

vejby

Heh, jeg har skrevet til GW med en række små spørgsmål til deres fine nye udgivelse. I bedste corporate asshole-stil har de skrevet tilbage med "tak for dit værdifulde input. Vi vil overveje at tænke på det til næste FAQ".

Jeg er ikke sikker på, om jeg skal være glad for at de trods alt opfører sig som om, der er nogen i den anden ende eller være sur over at det er et typisk svar, som blot betyder de har auto-svar på den adresse og ellers bare er helt ligeglade.

Anyway, nye nidder. Skal man være glad for at man kan fortsætte i nogenlunde samme stil som før eller sur over det?

princelarming

Hvilken mail skrev du til?

vejby

Quote from: princelarming on 15 January, 2014, 11:41:02
Hvilken mail skrev du til?

Gamefaqs@gwplc.com, hvis jeg husker rigtigt. Det er den, de selv angiver på siden inden man kommer til FAQ'erne.

princelarming

Jeg kunne ikke finde ud af hvilken email-adresse man skulle skrive til som dansk kunde, der bare ville brokke sig sådan mere generelt - jeg har ikke så mange andre spørgsmål end: "hvorfor?"

vejby

Quote from: princelarming on 15 January, 2014, 11:47:48
Jeg kunne ikke finde ud af hvilken email-adresse man skulle skrive til som dansk kunde, der bare ville brokke sig sådan mere generelt - jeg har ikke så mange andre spørgsmål end: "hvorfor?"

Jeg tror ikke de er åbne for brok på den måde, så skal du nok ringe til deres salgsafdeling.

Prøv i stedet deres FB-side, ham der styrer den har ry for at være langt mere åben omkring mange ting end GW normalt er.