Påske-clix

Started by the_emil, 29 March, 2012, 15:19:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

the_emil

Hej Jan og alle,

Jan og Jan snakkede i lørdags om et påske arrangement. Er der kommet mere ud om det, ville være rart med lidt info, så som dato osv. hvis man skal kunne planlægge det lidt.

-Emil

BatMiteJr

Hej Emil og alle,

Det er rigtig at vi har snakket om noget etellerandetpåskenoget. Men jeg er altså ikke klar over hvad det blev til helt præcist. Jeg får lige Jan M til at skrive noget om hvornår det så bliver herinde.

Vi ses,
Jan A

BatMiteJr

Hej igen alle,

Jeg fik snakket med Jan M i går og det er altså om onsdagen at der bliver noget. Jan M kommer vist ikke forbi en PC eller internettet de par dage så jeg lovede lige at skrive herinde. Det bliver noget med at vi kan mødes fra om formiddagen og så ellers spille dagen lang. Ikke så overraskende er der ikke umiddelbart noget fastlagt format men det er op til jer.

Vi ses,
Jan A

Kloen

"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Boyer

Jeg kan desværre ikke, men vil gerne. Jeg tror at det muligvis bliver hos Caliban(Jan M).

Jesped

Jeg kan desværre heller ikke.

BatMiteJr

Hej igen alle,

Som Lars skriver er det hjemme hos Jan M i Espergærde. Indtil videre ser det vist ud til at vi bliver Emil (og måske nogle venner), Jan M og mig.

Vi ses,
Jan A

Bartok

Måske kan jeg være med nogle timer. Skal lige se på arbejdsmængden. Hvad tid er det fra?

Sporh

Jeg kan desværre heller ikke. Men god fornøjelse!

the_emil

Jeg kan desværre ikke onsdag. Jeg er i sommerhus fra onsdag, til lørdag. Jeg havde fået indtryk af, at det var på søndag arrangementet var. Sorry.

BatMiteJr

Hej Emil og alle,

Der var spil på Espergærde bibliotek i søndags. Det er den 1. søndag hver måned ligesom Consim. Jeg kunne ikke selv komme og Jan M havde ikke oprettet en tråd herinde.

Vi ses,
Jan A

Bartok

Hvordan går det med at få stablet noget på benene i Espergærde? Kommer der nogen? Og er Jan M ikke online i disse måneder? Sjældent man hører fra ham.

BatMiteJr

Hej igen alle,

Jeg har lige snakket med Jan M og vi bliver vist kun ham og mig. Indtil videre har kun Søren og Per skrevet noget der måske kunne indikere at de ville komme. Vi går dog ikke lige umiddelbart ud fra at I kommer og vi har faktisk også rykket det til eftermiddag og aften. Det kan da også være at vi slet ikke får spillet HeroClix men mere bare mødes og ser noget TV og får spillet på Jan Ms X-Box. Hvis I kommer alligevel så skriv lige herinde eller ring til mig og Jan M. Så kan vi måske får sat et eller andet scenarie i vandet eller aftale et eller andet format alle gider at spille 8)

Vi ses,
Jan A

Bartok

Hej Jan

Jeg gad nu godt, men arbejder her i eftermiddag. Jeg ville have kunnet i formiddags frem ca. kl. 13.
Vi ses en anden gang.

-Per