News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Necromunda - The Cloaks of Smoke

Started by Hjarl, 06 April, 2012, 22:02:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

I øjeblikket hygger jeg mig med Necromunda og spiller så ofte jeg kan komme til det i 9k´s Necromunda kampagne.

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=545.0

Her er et par billeder af Cloaks of Smoke´s leder, der passende har fået navnet "Hjarl".