News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

2012 Achievements

Started by Septimus, 13 April, 2012, 23:36:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Septimus

Jeg har tyvstjålet denne humoristiske ide fra en af de andre blogs jeg faldt over herinde.

Så nu vil jeg også have achievements!

Achievements

King of sweden: vinde 10 spil med Kompmallen - http://www.svenska40k.se/forum/download/file.php?id=1893

There is no spoon: vinde 10 spil med NAS -> accomplished.

It's alive! It's ALIVE!: have en rhino til at reparerer sig selv 2 gange i et spil   ->   accomplished til første Clash 2012 :P

A work of art: mal den flotteste hær jeg har malet indtil nu.

Groundwork: selv at male baser inden jeg skal til turnering i Laage 12. maj.   ->   post-poned to next tournament

In the darkness all men are equal, save those that embrace it: vinde 10 spil med Captain Shrike Caleb the Vicious ... so far 9 wins ud af 11 kampe.

Rage quitting: få en modstander til at rage quitte spillet!

Vanilla power!: pwn'e face med vanilla dexet til Clash of the titans.

Fairest general: blive over-all vinder af større turnering (24+ personer) og samtidig tage Fair play prisen.

Byd ind med udfordringer!
Min blog: Best served cold http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=299.0

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.

Belial

Shrike er squ da ikke en Minotaur...

Default snyd... -3 kampe til dig.  ;D

Udfordring 1: Lad en anden stå for missioner og pairing til Clash og stadig pwn'e face.

Udfordring 2: Lav 100 posts uden teenagekommentarer som "pwn'e face" og "fail".  ;)

MVH

Belial

PS: Det gas. Du kan ta' det.

PPS: Pleeeeeease tag imod udfordring 2.

Septimus

Nej, men altså hvad vil du have? FW "snyd", eller vanilla power?  :P

Og selveste GW står inde for at man kan re-name characters som det passer en - derfor Caleb the Vicious! (Shrike passer fantastisk godt til Minotaur fight style fluffet, derfor det lige netop blev ham)

Udfordring 1: har jeg allerede klaret da jeg lader et fikst lille program klare det hele for mig denne gang, inklusiv første runde  :)

Udfordring 2: pwn'e face og fail er vigtige termer at kunne!

PS: du har såret mine følelser...! 

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.

Belial

Jeg bruger også Pask i en Tallarn hær, så no worries. Det var altså bare gas. ;)

Jeg troede dog bestemt, at du var så "hooked" på combat tactics, at Shrike ikke var interessant. Er der en grund til denne ændring?

MVH

Belial

Septimus

Ikke andet end at det fluff mæssigt passer bedst til Minotaurs med en combatty character - jeg havde 2 valgmuligheder:

1. Quote: first deploying a vanguard to pin their enemies in combat, then using fast units to encircle them to ensure there could be no escape before bringing in the full weight of the Chapter's firepower and armour to crush the foe without mercy.

2. Quote: Unlike most Space Marine Chapters some of the Minotaurs' key tactics are partly dependant on the use of superior attrition within a confined area of engagement, and the Chapter's commanders are perhaps less mindful of the fate of its individual Battle Brothers than some, just so long as victory is achieved.

Derudover går fluffet på at de er et brutalt Chapter, large and replenishing stockpiles of tanks and heavy armour, widespread access to Mark VIII armour (desværre svært at få fat i) og at stort set hele deres first company render rundt i terminator armour.

Jeg valgte option 1, da det krævede færrest figurer, og det altid går ret langsomt for mig når jeg starter en ny hær, fordi jeg HADER at fjerne mold lines, samle og rense figurer.
Desværre lider jeg af perfektioni'litis, som gør at jeg ikke kan lade være med at fjerne hver evig eneste mold line, bore alle bolter løb ud, lave seje poses - og naturligvis ikke kan nøjes med "bare" at have normale tacticals som option 2 kræver langt flere af end jeg kan slippe afsted med i option 1.

Desuden har det vist sig at være ret sjovt at smadre løs i cc med vanilla powarr!!! (more teen-comments just for you!) Det er ikke lige det folk forventer når de hører man bruger vanilla dexet  ;)

Option 2 kræver minimum 40 tacticals i rhinos (i en 1500 point liste), så det må altså lige vente lidt...  :)

Sad news: turneringen 28. april er flyttet til 12. maj, hvilket jeg nok ikke lige er hjemme til - dumme tyskere! >:( 

Honsou

Quote from: Septimus on 13 April, 2012, 23:36:14
Achievements

There is no spoon balance: vinde 10 spil med NAS -> accomplished.

Rage quitting: få en modstander til at rage quitte spillet!

Så er den rettet og Rage Quitting er god. :)
Her er en ekstra.

Skill above army list: Vind 3 kampe med lister med mindst 2 enheder (Mindst 20% af hæren i pts) du ellers aldrig bruger fordi de FAIL'er. ;)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Septimus

Quote from: Honsou on 07 May, 2012, 07:36:34
Skill above army list: Vind 3 kampe med lister med mindst 2 enheder (Mindst 20% af hæren i pts) du ellers aldrig bruger fordi de FAIL'er. ;)

Det er ikke skill, det er bare fjollet - svarer jo til at sende syklubben fra plejehjemmet i kamp i Afghanistan...  :)

Skills starter i army listen  ;)

Tæller det at jeg jævnligt spiller med units, som jeg synes er gode, men som internettet siger er fail?

Andreas 2.0

Hvis du snakker om DE - Warriors, så nej.. Hvis du mener Krootoxes og Vespids så - jo :D
Læs mere på min blog Bitter Old Painters

Septimus

Quote from: Andreas 2.0 on 07 May, 2012, 11:00:59
Hvis du snakker om DE - Warriors, så nej.. Hvis du mener Krootoxes og Vespids så - jo :D

Blandt andet. Altså DE Warriors.

Og Leman russ tanks, hellhounds (alle varianter), sentinels, storm troopers, infantry platoons, storm speeders, scourges.

Det var bare lige et hurtigt udpluk  :)

Jeppe Sejer

I drunk better when I'm play!: Vind et spil mens du er under påvirking af mindst 8 genstande.

alternativt 3 spil i streg - bare for at gøre en lang aften ud af det.
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

Honsou

Gør det så ORDENTLIGT, som mig: Vind et spil efter at have drukket en hel flaske whiskey alene.... og drik et par øl under kampen også. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Septimus

Quote from: Jeppe Sejer on 08 May, 2012, 13:09:16
I drunk better when I'm play!: Vind et spil mens du er under påvirking af mindst 8 genstande.

alternativt 3 spil i streg - bare for at gøre en lang aften ud af det.

Det var sådan jeg vandt Randers figurfestival sidste år  :P

Med noget mere end 8 genstande i blodet...  :)

Septimus

QuoteIt's alive! It's ALIVE!: have en rhino til at reparerer sig selv 2 gange i et spil

Accomplished til Imperial Meisterschaft 9. i Laage  :)

Belial

Septimus' nye bæltespænde:

MVH

Belial

Septimus

Det er sq da taktik!  ;)

Lasse

Lidt blandet:

1: Vinde et slag uden skydning

2: Dræbe modstanderens general i første tur

3: Dræbe 10  af egne tropper med plasma våben i samme slag

4: Give modstanderen et godt råd, der koster dig sejeren

5: Få 2 terninger til at balancere i et 2 terningers rul (uden raflebærger ;))

..
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Septimus

Quote1: Vinde et slag uden skydning

Achieved: jeg spillede pure close combat daemons første gang vi var i Sverige, og vandt mere end en gang til den turnering  8)

Quote2: Dræbe modstanderens general i første tur

Tæller det hvis der er mere end en HQ? Til første Clash runde i år nakkede mine scouts en ud af 2 Big Meks i første tur...

Quote3: Dræbe 10  af egne tropper med plasma våben i samme slag

Den der kender jeg en der har achieved  :)

Quote4: Give modstanderen et godt råd, der koster dig sejeren

Det er allerede sket en del gange i år, men det achievement tæller måske kun hvis det er et turneringspil?

Quote5: Få 2 terninger til at balancere i et 2 terningers rul (uden raflebærger )

Det skal jeg vidst lige have øvet lidt på...

Belial

Jamen så vil jeg give dig en rigtig udfordring:

Bliv over-all vinder af en større turnering (24+ personer) samtidig med, at du også vinder fair play prisen.

Kræver lidt af turneringsformatet, men for en som kan genstarte ikke bare en rhino, men den samme rhino 2 gange i et spil, så må det være nemt at finde. ;)

MVH

Belial

Septimus

Det betragter jeg udelukkende som et "vind større turnering" achievement. Jeg har aldrig fået andet end max point i fair play, i alle de turneringer jeg har deltaget i som har inkorporeret fair play point.

Det havde de for eksempel også i Laage, og så vidt jeg ved fik alle deltagere max point - der var intet drama, eller bad feelings  :)

Men okay, jeg sætter "over-all vinder af større turnering (24+ personer)" på listen.

Belial

Tjah. Det turneringsformat er nok lidt svært at finde mere.

Jeg betvivler skam heller ikke at du er en fair spiller. Det skulle i hvertfald ikke forstås anderledes.

MVH

Belial

Martin Iversen

Der står jo ikke at dine mål SKAL være 40K relateret - så jeg vil godt byde ind:

-Vinde en landkrig i Asien

-Blive Præsident i USA

-Omvende alle muslimer til Jehovas vidner.

-Føde et barn

Og der skal da også være lidt 40k stuff.

Gennemfører et spil 40K/1500 pts. i et S-tog i myldretiden i Kbh.

Male en unit Space marines (10 modeller) under en fodboldkamp, hvor du er placeret imellem 2 rivaliserende hold football-hooligans.

Lave en turnering på (24+deltagere) hvor 60% af deltagerne er kvinder.

Jeg skal nok prøve at finde flere ..  ;)

:)

M.

Waaaaay behind .....