kampbilleder...

Started by Kloen, 16 April, 2012, 23:39:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

Jeg var på besøg hos Henrik her mandag aften, vi havde aftalt at få spillet 4x300SA med for os ikke ofte keywords, som forsøg på at få up'et spilantallet lidt. Det var en hård aften med uheld i vitale slag - og jeg måtte gå hjem med et 3-1-nederlag i tasken, men det var rart at få spillet så mange spil, så nederlaget var håndtérbart.
Først var det mit Brightest Day-hold med
BD Hawkgirl 71
SM Maxwell Lord 99
BD Osiris 127
297

mod Henriks League of Assassins
JL Merlyn 55
BB League Assassin 22
IO Ra's Al-Ghul 79
BA Talia 20
BB Damian Wayne 42
CR Batgirl 70
288
Vi spillede på et af de nye maps ved navn "Alien City"

Jeg fik stillet Maxwell Lord fint, men Hawkgirls bonus mod fliers hjalp mig ikke meget, og hun failede sit første charge mod batgirl, hvilket ellers havde givet 5 skade, og stod så åben for Merlyns pile og Ra's Al-Ghuls 6 range skud som jeg lykkeligt havde glemt. Hurtigt blev Hawkgirl skudt ihjel, og langsomt men sikkert gik resten af Henriks hold mod Maxwell Lord, der egentlig ikke fik gjort meget andet end at MC'e Talia til at gå væk, og kampen endte med at Henriks lavtskadende tropper måtte forsøge at kæmpe sig gennem Osiris' Impervious, hvilket han desværre selv gjorde muligt ved at hamre Batgirl ned på sit outwit-click. Inden det havde han klaret 5-6 Impervious-rul i træk, men uden den var han prisgivet og blev hurtigt sablet. Sejr Henrik.

Så kom turen til mit Sinestro Corps

SM Manhunter Grandmaster 172
AA Manhunter 64
AA Manhunter 64
300

Mod Henriks Agents of Atlas
Venus 125
Jimmy Woo 46
M-11 59
Gorilla-Man 61
291

Vi spillede på "Realm of Death"-map'et, hvor jeg rykkede stille og roligt afsted og til fulde udnyttede mine manhunters gratis 3-move, til sammen med grandmasterens HSS at tage pænt imod Gorilla-Man der måtte lade livet som den første, og herefter endte jeg i de snævre gange med at gå i vejen for mig selv og med manhunternes lave Av ikke kunne gøre så meget overfor M-11, som sammen med Venus' Incap og Jimmy Woos Perplex endte med at have tygget mine tropper så meget at den usle Jimmy Woo kunne sætte dødsstødet ind på Manhunter Grandmaster og afslutte spillet med sejr til Henrik.

I 3. spil var det mit "The Hand"-hold
IH Daredevil 93
GX Psylocke 74
CA Viper 91
3x ATA 21
279

mod Henriks "Teen Titans"-hold

AN Beast Boy 60
SM r Supergirl 100
CR Hawk&Dove 88
OR e Atom 52
300

Henrik valgte klogt det noget vægløse Metropolis-map, hvilket gjorde mine ATA'er til spildte point, han rykkede hurtigt Beast Boy ud som T-rex, mens jeg kom til at fokusere lidt for meget på at få nytte ud af Vipers Poison, som Atom selvfølgelig bare outwittede, så derfor rykkede Daredevil op for at slås lidt med dinosauren og fugleduoen, men Henrik lod sig ikke afskrække af Mystics-skaden og gjorde hurtigt kål på ham, nærmest inden Psylocke kunne nå at komme med i kampen. Mod en helt frisk T-rex og Supergirl havde min tyggede Viper og friske Psylocke ikke nok chance til jeg gad trække det ud, så jeg foldede. Sejr Henrik. 3-0

I det sidste spil blev det mine X-Men
WS Wolverine 105
GX Cyclops 110
Infinity Gauntlet med Power, Soul og Time Gems 25
SN e Sage 60
300

Mod Henriks blandede Underworld-tropper

WM Mask-Killer 60
WM Knot Top Leader 37
Knot Top 25
Moloch the Mystic 79
Big Figur 49
Larry and Mike 33
283

Henrik valgte at vi skulle fortsætte på Metropolis-map'et, men denne gang kom åbenheden mig til fordel, da jeg kunne udnytte Cyclops range maksimalt, han startede med at TK'e Wolverine ud i kamp med Mask-Killer, som Sage fik outwit'et, og mens Wolverine og Mask-killer kæmpede sneg Cyclops sig op, og kunne med sin Time Gem-givne RCE plukke løs blandt Henriks tropper mens Sage nåede til sit Phasing/PC-click og straks gemte sig på en afsats med udsyn over hele banen, og Henrik var der forsvarsløs mod den konstant healende Wolverine, og den helt friske og 6Dav-sharpshootende Cyclops. Sejr mig, reducering til 3-1

En hyggelig aften med 4 spil på 3 timer - rart at få spillet en masse.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Sporh

Tak for nogle gode spil!

Det var utroligt at jeg vandt over dit Sinestro-hold med mine Atlas agenter. Generelt havde jeg lavet meget svage hold, som ofte kun gav 1-2 i skade. Vores hold var dog rimelig godt matchet, så det var jo fint.

Det var dog frustrende at angribe Wolverine med 1 i damage, når han healer hver omgang. Det krævede en større indsats, som jeg ikke lige magtede.

Men sjovt og hurtigt afviklede spil!

Bartok

kanon battle report. Fedt at kunne læse om, når man ikke selv kan være med. Så er der vel ikke nogen, der er friske på lidt spil i morgen formiddag.

Kloen

Haha, jeg tænkte nok du ville blive sulten efter spil når du læste den, Per, men nej, jeg kan desværre ikke imorgen. :-(
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Sporh

Formiddag? Jeg er da på arbejde der, din hippie :)

Jeg kan først i starten af næste uge, men der er jeg frisk!

Bartok

nogen af os selvstændig kan selv bestemme, hvornår vi arbejder ;O) Skulle også bare mangle, når man knokler fra morgen til nat