Åbning af Galactic Guardians Cases - Hvad fik I af figurer?

Started by Caliban1968, 19 April, 2012, 13:18:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Caliban1968

Hej allesammen!

Jeg fik købt 2 cases og trak de fleste figurer, herunder en bondegård af minions til UCT, Nova Corps, Skruller (JAAAAH!) og de andre soldaterfigurer.

Dog endte jeg med at mangle:

#045: Thanos (Super Rare)
#046: Doctor Doom (Chase)
#049: Thanos (Chase) samt
#G01: Galactus (i skrumpeudgaven) - Det er helt ok, da jeg har en i forvejen (som jeg kun kan se som den RIGTIGE SUPERSEJE Galactus!). :-)

Det var en rar oplevelse ifm. åbning af pakkerne, at der var så mange soldaterfigurer og at det lykkedes at få een af hver. At der så mangler 1 super rare og 2 chases - hvad kunne man forvente?

Eneste underlige oplevelse var købet hos Fantask, hvor jeg lige ifm. fremtidige køb skal have klappet nogle detaljer af ifm. prisstigninger og Fantasks måde at behandle bundsolide og trofaste kunder på. Men det er jeg ganske sikker på, at Marit (Fantask) og jeg nok skal få afklaret over en telefonsamtale i god ro og orden.

Sporh

Det var da kedeligt med sådan en oplevelse. Du er nok den der lægger ubetinget flest clix-kroner der, så det manglede da bare med noget service  ;D

1 SR og 2 chase-figurer er vel ok at mangle, når du har fået alt det andet? Hvor mange dubletter er det så endt med? Og hvad med de store figurer. Hvilke af dem skal du have/har fået?

Bartok

Hej Jan!

En god høst, du har fået dig! GG er et overdrevent fedt sæt!

Hvad har Fantask dog udsat dig for? Hvad koster en GG-case hos dem nu? Får du ingen rabat?

Jeg har købt et fuldt sæt (minus chases og LE) på nettet,, men har allerede solgt nogle af figurerne: Ziran the Tester, Mistress Death, Lord Mar-Vell og SR Gladiator. Ellers har jeg resten.

Du og Jan R er selvfølgelig velkommen anytime til spil i Kbh. Jeg forstår godt, at I laver noget spil i jeres nærområde, men husk, at I skal da bare komme med i Kbh, når vi finder på noget.

Bartok

... glemte helt, at jeg også har solgt Mr. Fantastic og Thing

Caliban1968

Hej Per!

Jeg er overmåde tilfreds med indholdet af de 2 cases. Og at mangle 1 SR og 2 Chases er helt i orden. Det havde jeg også forventet rent statistisk, så ingen kvaler med det. Det er jo heller ikke sjovt, hvis man ikke kan bytte sig til resten vel? Det er jo næsten halvdelen af fornøjelsen! Hehe.

Fantask tog - rent uventet i forhold til en lovet pris på 3200 kr. for 2 cases - pludseligt 4000 kr for 2 cases. Og det er da bestemt en prisstigning, som Fantask mangler en rigtig god og fornuftig forklaring på.

Men nu er jeg et meget tålmodigt gemyt og har indtil videre kun haft rigtigt gode oplevelser ifm. Fantask, så derfor vil jeg rigtig gerne lige høre Fantasks (dvs. reelt Marits) begrundelse for en ret uventet prisstigning midt i en handel. Der er sikkert en god og rimelig forklaring på prisstigningen, som Fantask nok lige skal lære at formidle rettidigt og korrekt til sine faste Heroclixkunder.

Og i min verden er en uvarslet og uforklarlig +20% prisstigning for et produkt en væsentlig ændring i en allerede aftalt og indgået handel. Der er nemlig en aftale mellem 2 parter, som skal gensidigt overholdes, så begge parter føler sig godt behandlet. Og i dette tilfælde føler jeg ikke helt, at Fantask har levet op til det kriterium, hvilket for mig er usædvantligt ift. den normale oplevelse af at købe hos Fantask.

Men igen, der er helt sikkert en sober og fornuftig forklaring, som jeg nok bare ikke har fået endnu. Det er nok bare en lille smutter i en strøm af gode kundeoplevelser hos Fantask.

Bartok

Der er forhåbentlig en god forklaring på det. Ikke mindst når du er så god en kunde! Kan det mon være, at GG-sættet er dyrere end vanligt pga. de seks colossals? Det er selvfølgelig ikke dit problem, hvis du er blevet lovet en bestemt pris. Marit har jeg oplevet give en god service, så I finder jo nok ud af en løsning.

Reaper

Dan Østergaard

Caliban1968

Der er kun een ting i Marvel, som er bedre end Sentinels.

...

Masser, masser af skruller! Er forresten helt vild med den nye Super-skrull i Gal. Gard. serien. Og der er derudover 2 andre skrullkarakterer (Xavin og Lyja the Lazerfist) sammen med "Rebel Skrulls".

Så i skrivende stund kan jeg faktisk fylde et halvt 4-spillers map med enten skruller eller Sentinels.  ;D ;D ;D

Kloen

"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Caliban1968

Hej Søren!

Jeps. Fantask er omsider kommet ud af busken og kom en en faktisk fornuftig forklaring på prisforskellen i Galactic Guardiansserien.

Nu ser jeg lige tiden an og afventer svar fra Arnold Bush (boghandelen i Espergærde Center).

Sporh

Hahaha, Jan! Jeg så følgende situation for mig, efter dit svar:

Søren: Ved du hvad klokken er?
Jan: Ja. (hvorefter du så går din vej uden at fortælle HVAD den er)

Hvad ER forklaringen så på den voldsomme prisstigning, der gør det billigere at gå ind i butikken 10 gange i træk, i stedet for at købe en brick.

Caliban1968

Heh... det var vel et ikke-svar, nu da jeg læser mit indlæg igen. Det kan jeg gøre bedre.

Den korte udgave af Fantasks svar var, at deres leverandør ikke var særlig venlig ved dem og hele tiden skifter rundt på priserne. Så da priserne fra deres
forhandler gik opad uvarslet, blev merudgiften flyttet videre til kunden (dvs. undertegnede i dette tilfælde).

Marit var dog helt afklaret med, at det var en uheldig kundeoplevelse og undskyldte bestemt på en god og ordentlig måde. Hun tog der derfor heller ikke
ilde op, at jeg prøver at se, hvad Arnold Busch kan løse opgaven til. Marit er som indehaver af Fantask meget dygtig og reel og kom med en særdeles fornuftig
pris ifm. "Chaos War"-Marvelsættet ved køb af 2 cases.

At man ved desken i Fantask så lige skal sætte sig mere ind i heroclixproduktet og priser til kunder er så herfra en klar forventning fra min side til Fantask. Og
det tror jeg bestemt også vil ske. Og der var bestemt ingen "hard feelings", hvis Arnold Busch i Espergærde kunne løse opgave bedre end Fantask. Og netop der
synes jeg at Marit virkelig viser godt og sagligt format. Fantask skal helt sikkert nok komme efter det og blive helt gode til Heroclix igen. Det er jeg faktisk ikke spor i tvivl om efter min snak med Marit over telefonen.

Nu har Marit givet en konkret pris på 2 cases Chaos War og hvis Arnold Busch ikke er fremme i skoene, ligger mit Heroclix da også fortsat inde i Fantask. Og jo,
hendes pris for 2 cases var meget mere rimelig og fornuftig end tilfældet var for Galactic Guardians.  Så prisproblemet skulle være klaret på en god og fornuftig måde. Der var en rimelig forklaring og Marit er selvfølgelig med på Heroclixvognen fremover som altid.

Faktisk har jeg lagt en ordre på 4 Sentinels Mark II (jeps - endnu flere Sentinels til min lille Sentinelssamling) hos Fantask og regner da helt bestemt med, at Marit uden problemer kan løfte opgaven på en god og rimelig måde som altid. Og hvis ikke Arnold Busch snart kommer med et svar bestiller jeg bestemt de 2 cases inde hos Fantask i kommende uge.

Så jo, det gik faktisk helt i orden, som det skulle. Marit forstår pointen i at overholde en aftale med en kunde. Det skal et uheldig oplevelse med en - eh... mindre kvalificeret - ekspedient ikke ødelægge. Så jeg er ganske tryg ved Fantask fremover og køber helt sikkert da også Heroclix derinde fremover.

Sporh

Ok, det er da altid noget.

At der kommer så mange forskellige sæt osv gør det også svært for Fantask at købe hjem. Nogle ting er allerede bestilt og udsolgt på forhånd, mens andre nok aldrig bliver solgt i butikken. Jeg kan godt forstå, hun er modvillig i at bestille ting hjem, men hvorfor ikke snakke med dem der spiller Heroclix, så man kan få nogle forudbestillinger til bestemte varer hjem, så de rent faktisk bliver bestilt.