Heh... det var vel et ikke-svar, nu da jeg læser mit indlæg igen. Det kan jeg gøre bedre.
Den korte udgave af Fantasks svar var, at deres leverandør ikke var særlig venlig ved dem og hele tiden skifter rundt på priserne. Så da priserne fra deres
forhandler gik opad uvarslet, blev merudgiften flyttet videre til kunden (dvs. undertegnede i dette tilfælde).
Marit var dog helt afklaret med, at det var en uheldig kundeoplevelse og undskyldte bestemt på en god og ordentlig måde. Hun tog der derfor heller ikke
ilde op, at jeg prøver at se, hvad Arnold Busch kan løse opgaven til. Marit er som indehaver af Fantask meget dygtig og reel og kom med en særdeles fornuftig
pris ifm. "Chaos War"-Marvelsættet ved køb af 2 cases.
At man ved desken i Fantask så lige skal sætte sig mere ind i heroclixproduktet og priser til kunder er så herfra en klar forventning fra min side til Fantask. Og
det tror jeg bestemt også vil ske. Og der var bestemt ingen "hard feelings", hvis Arnold Busch i Espergærde kunne løse opgave bedre end Fantask. Og netop der
synes jeg at Marit virkelig viser godt og sagligt format. Fantask skal helt sikkert nok komme efter det og blive helt gode til Heroclix igen. Det er jeg faktisk ikke spor i tvivl om efter min snak med Marit over telefonen.
Nu har Marit givet en konkret pris på 2 cases Chaos War og hvis Arnold Busch ikke er fremme i skoene, ligger mit Heroclix da også fortsat inde i Fantask. Og jo,
hendes pris for 2 cases var meget mere rimelig og fornuftig end tilfældet var for Galactic Guardians. Så prisproblemet skulle være klaret på en god og fornuftig måde. Der var en rimelig forklaring og Marit er selvfølgelig med på Heroclixvognen fremover som altid.
Faktisk har jeg lagt en ordre på 4 Sentinels Mark II (jeps - endnu flere Sentinels til min lille Sentinelssamling) hos Fantask og regner da helt bestemt med, at Marit uden problemer kan løfte opgaven på en god og rimelig måde som altid. Og hvis ikke Arnold Busch snart kommer med et svar bestiller jeg bestemt de 2 cases inde hos Fantask i kommende uge.
Så jo, det gik faktisk helt i orden, som det skulle. Marit forstår pointen i at overholde en aftale med en kunde. Det skal et uheldig oplevelse med en - eh... mindre kvalificeret - ekspedient ikke ødelægge. Så jeg er ganske tryg ved Fantask fremover og køber helt sikkert da også Heroclix derinde fremover.