Prisstigning på Avengers Movie set?

Started by Sporh, 20 April, 2012, 13:02:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sporh

Er det bare mig, eller er priserne meget høje?

Jeg ville købe de forskellige Aser igennem Woolverine, men de ligger på 2-6$ for commons. Er det fordi der ikke er kommet nok ud endnu, eller hvad sker der??

Bartok

Er de overhovedet udkommet? Jeg har lige købt en stor sending, men kunne ikke få fat i  figurer fra kerne-Avengers Movie-sættet. Priserne falder jo altid, når der er gået nogle dage efter release.

Godt at høre, at du skal have nogle aser - jeg troede lige, at du ikke var helt rask, forleden da du skrev, at du ville gemme dine penge til det kommende Batman-sæt og dermed ikke ville købe noget fra Avengers Movie :D

Avengers Movie er lidt anderledes bygget op, end vi er vant til. Som noget nyt indeholder sættet nogle tre-figurs-pakker imellem, såkaldte team packs, fx Johann Schmidt + 2 Hydra minions eller Skrull General + Skrull Warrior + Skrull Saboteur.

De $2-6 pr. figur er nok ikke urealistisk. Se denne ebay-søgning: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=heroclix+avengers+movie+team+pack&_sacat=0&_odkw=heroclix+avengers+movie&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Sporh

Lige når jeg troede, at 100 kr for 5 figurer (i boosters) var så dyrt som det blev, laver de 3-pakker til samme pris. De er fandme ikke kede af det!

Bartok

En del af Avengers Movie-figurer kan man få til $1 stykket på ebay. Sikkert også andre steder. Har lige købt Destroyer for $10 + Black Widow 007 + Thor 004 + Howard Stark á $1 på ebay.

Kloen

det er fordi de stadig roder rundt med et udsolgt sortiment som enkelte Targets og Wal-Marts har fået, men ikke B&M-butikkerne endnu.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/