News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

CLASH OF THE TITANS 2012, ROUND I

Started by Septimus, 29 April, 2012, 09:56:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Septimus

Så fik vi taget hul på årets første Clash runde, denne gang på 1850 point.

Jeg havde taget Minotaurne med, som bestod af følgende:

195   Caleb the Vicious (Shrike rules)

130   Chaplain: JP + fist

400   10 Terminators: 10X TH/SS

280   7 Terminators: 7X TH/SS

250   10 Tacticals: 1 meltagun + 1 MM + 1 combi-melta + 1 fist + meltabombs + drop pod

245   10 Tacticals: 1 meltagun + 1 MM + 1 combi-melta + meltabombs + teleport homer + rhino + dozer blade

110   5 Scouts: 1 combi-melta + 1 fist
110   5 Scouts: 1 combi-melta + 1 fist

65     Land speeder storm: MM
65     Land speeder storm: MM

1850 point.

Jeg nåede det ikke, men rhino tacticals skulle have haft en lascannon i stedet for deres MM (pointene ville komme fra at slagte meltabombs på sergeants).

Idéen med hæren er at smide en hel marine hær i hovedet på modstanderen i tur 1 - problemet er bare at jeg før turneringen i samtlige 5 trænings kampe endnu ikke har prøvet at starte med min alpha strike hær. Det skulle jeg så have gjort i de første 3 spil, men blev seized hver eneste gang  ::)

Indtil Clash har listen, eller små variationer af den klaret sig fint med 5 wins ud af 5, også mod solide lister.

Til første runde af Clash var der flere nye ansigter, man føler sig jo nærmest tvunget til snart at udvide turneringen....  8)

Ifølge parrings programmet  :P   skulle jeg matches med "en af de nytilkomne", Peter, der invaderede DL med en horde af orks.

Fedt! Altid sjovt at spille mod THE GREEN TIDE!

Hans liste kan ses i Clash tråden, men for god ordens skyld:

HQ:
Big Mek KKF
Big Mek, KKF

Elite:
Kommandoes(10), 2x burnas, Snikrot
Lootas(10)

Troops:
Shoota Boys (30) Nob, Power claw, boss pole (x2)
Slugga Boys (30) Nob, Power claw, boss pole
Deff Dread, DCCW, burna, armor plates, grot riggers (x2)

Heavy support:
Killa kans (3) Rokkit launchers (x2)
Killa kans (3) Grotzookas

Rimelig typisk Ork liste - nu er det ikke lige horde hærene min egen liste har det lettest imod grundet manglen på flamers, multi shot weapons eller i det hele taget den totale mangel på long range fire power .... så der bliver ikke så meget andet at gøre end at gøre det Minotaur style, og charge lige i fjæset på horden! (Og krydse fingre for at terminator armour kan tage nogle tæsk...!).

Missionen er den samme i alle 3 spil, med de 3 forskellige deployments fra regelbogen - første deployment var Dawn of war.

Mit deployment:

Jeg satte en Rhino op med et MM combat team - uden for charge range af en centralt placeret ork mob, og håbede at den ville baite ork mob'en til sig (der var 2 skove imellem, så de skulle gerne sænke deres fremrykning).

Ork hordens højre flanke:

Ork mob + Deff dread indtager midfield. Fint nok med mig, de for langt fra de andre orks til at de kan hjælpe dem før det er for sent - well, that's the plan anyway  :)

Der er forresten også en Mekboy joined til mob'en.

Orks tur 1, højre flanke:

2 Killa kan teams og en mob + mekboy løber ind på min højre flanke.

Orks tur 1, midfield:

Ork horden set fra midfield  :)

'Ere we go 'ere we go 'ere we go!

Lootas går i stilling på min venstre flanke:

Overview 1:

Overview 2:

Minotaurs tur 1, venstre flanke:

Drop pod in your face!

10 Tacticals laver rullefald ud af pod'en, og deler sig op i combat teams.

Minotaurs tur 1, midfield:

De 2 storms flyver 12" lige frem fra kanten, disembarker scouts - fyrer 2 BS3 MM shots af, der begge misser. De 2 Scout sergeants med combi-meltaer (som rammer på 3+) misser også.... hvad gør man så? When in doubt, CHARGE!!!!!!

Sergeants charger ind i Deff dreaden, og de 8 scouts går på horden - 1 af dem er i base to base med en mek-boy. Så vidt jeg husker kunne ca. halvdelen af orkerne slå på scouts, de andre var for langt væk.

Minotaurs tur 1, centre DZ:

7 Terminators løber ind, og Caleb the Vicious joiner, og extender med et jump move.

10 Terminators løber ind lige til højre for dem, og Chaplain joiner, og extender med et jump move. Fleet rullene var desværre på den helt forkerte side af awesome.

Til højre i billedet set et combat team som løber ind for at holde et objective.

Minotaurs post cc:

Det lykkedes scout sgt's at fiste deff dreaden, spejderdrengen, der var face to face med mekboy'en pwn'ede hans fjæs inden han kunne slå igen. Sådan!
Mener omkring 6 orks døde til resten af spejderne.

Selvom alle orkerne ikke kunne slå, og de kun rammer på 4+ og wounder på 5+ var der et forstyrrende antal wounds, der skulle saves - så 5 scouts måtte lade livet.

Minotaurs, højre flanke:

For god ordens skyld, Rhino kører frem - havde orks haft mere end BS2 havde jeg ikke gjort det - og den bliver kun ramt på 6+ i cc, da jeg har kørt den 12" frem.

Halvdelen af Loota team'et blev gunned ned af bolter skud - sergeant spildte naturligvis ikke sin combi-melta på Lootas.

Orks tur 2, midfield overview:

Killa kanz advancer, og resten af ork horden følger trop mod midfield, Deff dread'en styrer mod drop pod'en.

Orks tur 2, post cc:

En enkelt spejderdreng holder stand mod horden. En lille håndfuld orks døde, og orkerne lavede igen et forstyrrende antal wounds.
Min blog: Best served cold http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=299.0

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.

Septimus

Minotaurs tur 2, venstre flanke:

Ja så springer vi lige lidt i det, glemte at tage et par billeder - men det der skete er at Deff dread'en lige nøjagtigt kunne charge drop pod'en og 'splodede den.

Min MM missede Deff dread'en, hey den stod også kun lige foran... de 2 storm speeders missede den også... det lykkedes utroligt nok sergeanten at ramme den, men han formåede kun at skyde en arm af - og derfor var jeg nødt til at charge ind i den (og resten gik på lootas, der er jo ingen grund til at give dem flere skud end allerhøjest nødvendigt).

Minotaurs tur 2, midfield:

Alle 17 terminators og mine 2 boss'er charger ind i mob'en. Og smadrer dem. Spejderdrengen overlevede heldigvis, men denne gang var Peter underligt nok også mere interesseret i at slå på terminators  :)

2 døde fra det "lille" squad, og 1 fra det store. FFS!!!!  ::)

Orks tur 3, højre flanke Minotaur DZ:

Mener det her er tur 3....

Snikrot og co. kommer ind og falder mit combat squad i ryggen.

Orks tur 3, højre flanke:

Ork nob'en klippede desværre min rhino, og turen efter chargede de ind i resterne af mit combat squad.

Orks tur 3, overview:

Orks tur 3, højre flanke post cc:

1 meltagunner holder stand mod Snikrot og co.

Orks tur 3, venstre flanke:

Lootas flygter, men Deff dread'en nægter at gå ned - hver eneste gang jeg får et hit ind nøjes jeg med 1'ere og 2'ere på damage rullet.

Minotaurs tur 3:

Så springer vi lidt igen.

Chaplain og 9 terminators charger ind i 3 killa kanz og ødelægger dem - denne gang uden tab.

Rullede desværre kun en 1'er på consolidate move, og kunne derfor ikke komme uden for charge range af ork mob'en.

Minotaurs tur 3, venstre flanke:

Min marine MM og storm MM misser igen igen.

Så Caleb the Vicious og 5 terminators charger ind i 3 killa kanz - de nakker den ene, og mister selv 3 terminators.... awesome.

SHAKE IT BITCH!!!!!!

Minotaurs tur 3, post cc højre flanke:

Det gik jo som forventet - resterne af de combat teams gik hjem.

Orks tur 4, midfield:

Hvad skete der så lige her?

Jo ser I, først charger en ork mob ind - nå ja, men jeg har jo TACTICAL DREADNOUGHT ARMOUR. Og thunderhammers. Og storm shields.

Så bare kom an!

Altså indtil jeg tog 7 wounds fra ork boys, som resulterede i 4 døde terminators.

Min Chaplain havde 1 wound til bage, tog 1 wound fra den ene ork boy, der kunne slå på ham - og døde.

Så kom klo nob'en, 4 hits, 4 wounds - og 3 døde terminators.

AWESOME DICE! THANK YOU VERY FUCKIN' MUCH!

Orks tur 5? Højre flanke:

Så havde orkerne pludselig frit spil, og styrer mod alle de objectives de kan, og resterne af min hær på venstre flanke.

Midfield overview:

Minotaurs tur 5? Venstre flanke:

Jeg chargede MM combat squad'ed fra pod'en ind i den mob, der lige havde lol-smadret mine terminators - men de kunne heller ikke finde ud af at slås, så de sidste 2 løb væk (ja, de sidste 2 terminators er også døde; 2+ saves er ikke sådan lige til at klare).

Orks tur 6, venstre flanke:

1 terminator mere blev klippet af killa kanz inden Caleb og den sidste terminator kunne ødelægge dem.

Deff dread'en har slagtet det combat squad han havde gang i, men den blev da i det mindste immobilized.

Orks tur 6, pre cc venstre flanke:

Showdown!

Orks tur 6, post cc venstre flanke:

Caleb the Vicious bliver overmandet af horden.

Spillet sluttede med at jeg havde en enkelt immobilized og weapon destroyed storm tilbage på bordet  :)

Peter: 39 point
Chris: 17 point

Hvad gik der så lige galt der?

Mine melta weapons failede horribelt, og terminators havde tilsyneladende fået en fejl forsendelse af wanna-be tactical dreadnought armour.

Når jeg endelig fik damage rul ind, var de som sagt heller ikke ligefrem imponerende.

Ville jeg have gjort noget anderledes? Nej, for man pwn'er orks ved at angribe dem, så har de kun S3 og får ikke en masse extra attacks når man deny'er deres charge.
At skyde en horde ned duer ikke, medmindre man har mass multi shot weapons eller flamers. 

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.

Septimus

Game II

Så fik jeg igen fornøjelsen af at spille mod Thomas' GK  :)

Hans liste:

100   Inquisitor Coteaz

120   GK Strike squad: 1 daemon hammer + 1 psycannon

97     Henchmen: 4 warrior acolytes + TL Las razor + search light
97     Henchmen: 4 warrior acolytes + TL Las razor + search light

98     Henchmen: 3 warrior acolytes + TL assault cannon + psybolt ammo + search light 
98     Henchmen: 3 warrior acolytes + TL assault cannon + psybolt ammo + search light 

199   5 Purifiers: 1 daemon hammer + 2 psycannons + 2 halberds + HB Razor + psybolt ammo
199   5 Purifiers: 1 daemon hammer + 2 psycannons + 2 halberds + HB Razor + psybolt ammo

150   Henchmen: 1 Banisher + eviscerator + 8 death cult assassins

136   Dreadnought: 2 TL AC + psybolt ammo
136   Dreadnought: 2 TL AC + psybolt ammo

270   Land raider: psybolt ammo + MM

145   Vindicare assassin

1899 point? Og 4 Elite choices.... noget er galt. Der var nok kun 2 purifier squads.

Thomas må lige være behjælpelig her, jeg er ikke sikker på alle upgrades og har gættet mig frem til listen ud fra billederne.

Minotauerne bryder sig tilsyneladende ikke synderligt om at starte da det nu er 9'ende spil i træk hvor jeg er 2. player....

Deployment er Spearhead.

GK deployment left flank:

Fra venstre mod højre; assault cannon razor, land raider + assassins og Coteaz, Las razor, assault cannon razor, strike squad forrest i billedet og en dread lige til højre for skoven.

GK deployment mid:

Fra venstre mod højre; assault cannon razor, las razor, HB razor, HB razor, og de 2 dreads forrest. Purifiers er embarked i HB razors.

Minotaurs deployment:

Jeg outflankede mine 2 storm speeders, fordi Thomas har mængder af S6-7-8 shooting til at zappe dem med - og jeg stjæler næppe initiativet med Coteaz på bordet (jeg har ikke tænkt mig at gøre forsøget).

Mine characters har begge joined det store terminator squad.

Sgt. med teleport homer til fods, og Rhino med MM.

Det andet terminator squad DS.

GK tur 1, left flank/mid DZ:

GK gør hvad de plejer, rykker en anelse frem og pew pew'er.

Minotaurs tur 1, right flank:

Drop pod lander næsten on target - så jeg nøjes med at bolter så mange purifiers af banen som muligt. 3 af dem måtte lade livet.

Det objective ved drop pod squad'ed er det jeg har valgt at sabotere.

Minotaurs tur 1, midfield:

3 terminators døde, og Caleb tog 1 wound.. ikke videre fantastisk taget i betragtning at det kun var halvdelen af Thomas' hær, der skød på dem.
Fleet rullet var hellere ikke i den awesome ende (terminators havde infiltreret så tæt på som muligt, hvilket gav omkring 4" tættere på GK da de selvfølgelig havde servo skulls.... og her er det så lige at jeg kommer i tanke om at der ikke var en Banisher i Thomas' assassin squad, det var en normal inquisitor med servo skulls - som er indikeret af de sorte baser på bordet).

Minotaurs midfield:

Sergeant med teleport homer løber alt hvad han kan for at få den så tæt på GK som muligt inden terminators ankommer.

GK tur 3? Left flank:

Fik ikke taget alle de billeder jeg havde planer om, der var en del spørgsmål fra de andre, blandt andet pga. en del "nye" folk.

Men, Stormen kom ind og missede Land raideren, Scouts blev i speederen - og Scout sgt. failede også med sin combi-melta.

Land raider læssede assassins af, klar til at charge indholdet - hvad der immobilizede stormen kan jeg ikke lige huske...

Septimus

Minotaurs tur 3? GK mid DZ:

Mine tacticals bliver mejet ned, MM døde vidst til Vindicare. De 3 marines i skoven er fra MM combat squad'ed. Sergeant, der står alene foran Purifiers 'splodede en razor, og mistede selv 2 marines i eksplosionen... de sidste 2 blev gunned ned turen før.

Minotaurs tur 3? Midfield:

Har desværre ikke billeder af det, men i Thomas' tur 2, nailede han først 6 terminators pga. seriøst lousy saves (2+ saves ffs...!), så var der Caleb, Chaplain og 1 terminator tilbage .... 1 dread shooter og laver 3 wounds .... terminator død, Chaplain instant gibbed, Caleb instant-gibbed......................  ::)

Det andet terminator squad kom dog ned i tur 3, men mistede da også lige 3 terminators på trods af 2+ saves.

De resterende 4 er langt om længe ved at være inden for hammer-range, hvis jeg kan rulle et rimeligt fleet move...

Mine Tacticals i skoven, som der nu kun er 2 tilbage af, kunne med 4 bolt skud ikke formå at slå en eneste henchman ihjel.

Minotaurs midfield overview 1:

Den anden storm kommer ind fra den forkerte side, og krydser fingre for cover saves.

MM combat squad fra rhino extender så langt som muligt, så de kan nå både centre objective og det ved skoven i min DZ.

Minotaurs midfield overview 2:

Det andet combat squad jumper ind i Rhino.

GK tur 4? Left flank:

Assassins har smadret mine scouts, og GK sidder nu tungt på venstre flanke - mener det lykkedes mig at skyde et våben af den forreste razor med et opportunistisk long range melta skud.

Resten af GK liner up til at skyde gråspurve ... jeg mener terminators - same save  :P

GK tur 5, right flank:

Storm scouts hopper ud i tur 4, og prøver at smadre en razor, men det lykkes ikke rigtig, fleetede for at kunne charge - men hverken granater eller fist kunne formå andet end at immobilize skidtet.

Purifiers tager hævn om lidt...

GK tur 5, left flank:

Wee....! Det lykkedes at charge med 4 terminators!!!!! Finally!

2 ind i en razor til venstre for dread, 1 på dread (skulle jo gerne blive i cc!) og 1 på razor til højre for den. Dread slår først, og tramper naturligvis en terminator ihjel. Jeg ødelægger kun 1 arm på dreaden.

Minotaurs tur 5, left flank:

Awesomeness! Endelig er der et melta skud, der rammer OG ødelægger noget. 1 razor down.

Vindicare gemmer sig forresten i den skov som henchmen står ved.

GK tur something, left flank:

Terminators vs. dread: cc-fasen efter de chargede trampede dread'en endnu en terminator ned, og terminators gjorde ingen skade.

Min tur, dreaden tramper igen en terminator ned, og jeg gør ingen skade.

GK: HAH! In your face! Endelig missede dreaden! HAMMER TIME!

KA-BOOM!!!!

Og så døde den fjerde og sidste terminator en heroisk død til et S3 'splosion hit  ::)

Det her er vidst bare ik lige min dag  :)

Fast forward til tur something. Der er stadig 1 dread tilbage og en banzillion GK fuckers på bordet, som castler på home objective.

Minotaurs tur something, left flank:

Tank shock! Men hench-mænnerne klarer deres LD, så ingen point at hente der.

GK end game, at centre objective:

Assassins og shooting afliver mine tacticals i midfield.

Drop pod'en er smadret.

Minotaurs end game:

Men hvad er det? TANK SHOCK!!!!

Desværre er de ikke ret meget for at løbe de der Grey knights, men det er de selvfølgelig heller ikke ligefrem vant til når deres eneste taktik går ud på at stå og castle  ;)

Det lykkedes ikke for ridderne at gøre det af med min Rhino.

Så igen endte spillet med at jeg har en enkelt weapon destroyed og immobilized vehicle på bordet  :)

Thomas: 26 point

Chris: 20 point

Trods det ret ensidige spil kom Thomas alligevel først frem sent i spillet, og det kostede ham point. Alt hvad jeg prøvede gik heeeelt galt - melta'er missede eller gjorde negligible damage, terminatorne kunne ikke save for the life of them - og fleet rul var også rather fesne i det her game.

Men okay, Thomas havde så også en revanche til gode...  :P

joakim balsgaard

fed læsning tak fordi du vil lægge det op
MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

Septimus

Takker  :)

Game III

Chris vs. Mathias!

Mathias' army:

180   CCS: 3 plasma guns + 1 medic + chimera

65     Guardsman Marbo

165   Veterans: 3 meltaguns + 1 AC + chimera

180   Veterans: 3 plasma guns + 1 AC + chimera

140   Veterans: 3 flamers + chimera

100   Veterans: 3 melta (i Vendetta)

80     Veterans: AC

140   Vendetta: HB

120   3 Scout sentinels: 3 AC

225   3 Armoured sentinels: 3 PC

160   Manticore

140   Medusa: bastion breacher shells

150   Leman russ battle tank

1845 point?

Minotaurs deployment, right flank:

Jeg har igenigen ikke tur 1, men Terminators så langt frem som muligt - de sidste 7 DS ned på bordet når de engang kommer ind.

Mit Rhino squad deler sig op i combat teams.

Characters joiner terminators.

Minotaurs deployment, mid DZ:

Planen er at svinge højre rundt om skoven i midfield, og få fat i hans sentinels hurtigst muligt.

Guard deployment, right flank:

Fra venstre mod højre, vet chimera (melta/plasma?), vet chimera (melta/plasma?), Leman russ, melta chimera, armoured sentinels og scout sentinels.

Alle Mathias' vehicles har HF i hull mounts.

Mathias var lige ved at give mig en god sandsynlighed for at gennemføre et tur 1 charge... da han scoutede sine sentinels direkte frem mod mine fleeting terminators - synes ikke jeg ville være bekendt ikke at spørge om han var helt sikker på om det nu også var nødvendigt med en 48" gun  :)

Guard deployment, midfield/left flank:

Vendetta og vets scouter frem i midfield på venstre flanke.

Manticore og Medusa anes bag bygningen.

Guard deployment, mid DZ:

CCS chimera og AC veteranerne.

Minotaurs tur 1:

Igen blev terminators mejet ned. Ja, guard har en del guns - men så mange skud gik der altså heller ikke ind på dem. Savede af lort til, og mistede 6 af dem.

Det ligner bare "one of those days"...  ::)

Nå, men drop pod'en DS aggresivt ned, og jeg satser på at mine marengez snart har fundet ud af hvilken retning man egentlig peger dem i...

Resterne af mine terminators spæner fremad sammen med characters.

Rhino kører 12" og popper smoke.

MM combat squad'ed spæner også fremad, i retning af centre objective.

Storm speeders er selvfølgelig på outflank duty igen.

Guard tur 2, midfield/guard DZ:

Hvad s.... fik man zappet en senti? Huzza!!!!

Det objective, der står til højre for pod squad'ed er det jeg vil sabotere.

Guard'erne vender chimeras for at øhh... det har måske været et flamer squad der var i dem? Eller også har de været lige uden for range.

Armoured sentinels trækker sig lidt tilbage.

Guard tur 2, mid DZ:

CCS kommer frem.

Minotaurs tur 2, højre flanke:

Rhino kværner kører full speed mod objective og disembarker marinerne.

Combi-melta'en ramte igen ved siden af.

Septimus

Minotaurs tur 2, midfield:

Caleb the Vicious er ikke joined til tacticals, der disembarkede ud af rhino'en (Marbo kom på banen i tur 2). Marbo kastede sin granat på terminators, mener han missede..

Caleb flænsede Marbo, og massacre mover derefter hen til tacticals.

Terminators fik fingrene i scout sentinels, og min chaplain de-joinede og jumpede lige i fjæset af armoured sentinels.

Mit pod squad blev udslettet. Saves? What's the point?

Og mistede 2 marines (inklusiv MM) fra MM squad'ed, der løb mod midfield.

Guard tur 3, venstre flanke:

Vendetta disembarker veteranerne, som efter shooting går efter at sabotere det objective, der ses på billedet.

Guard tur 3, midfield:

DRIVE ME CLOSER SO I CAN HIT THEM WITH MY SWORD!

:)

Storm kommer ind, og står lige til et money shot på vendetta'en .... men kan den ramme? Bare én gang idag? Pretty please? Nej?

Le sigh.

Scouts charger ind i veteranerne, og performer ikke videre fantastisk. 2 døde guardsmen ud af 4 bolt skud, 12 normale attacks, og 3 fist attacks.

Mistede selv 2 scouts, og så stod det lige.

Eneste lyspunkt var at jeg fik trukket veteranerne væk fra at gennemføre saboteringen af mit objective.

Minotaurs tur 3, højre flanke:

Meltaguns? Hvordan gør man? Hvad er den røde knap til?

Så sergeant, 2 tacticals og rending claws charger ind i chimera'en - og napper tårnet.

Minotaurs tur 3, midfield:

På en eller anden måde havde Mathias glemt at der stod 7 terminators og trippede for at lege med i kulissen...  :)

Det første terminator squad, fik endelig pwn'ed scout sentinels - men 1 døde til et 'splosion result.

I tur 3 charger jeg chimera'en som primary target, men sørger for at stå langt nok væk til at jeg kan få 1 ind i armoured sentinels og hjælpe min chaplain (og forhåbentlig blive trukket i cc så de er sikre fra shooting).

Yeps, min rhino blev smadret.

Guard tur 4, midfield:

GAH! MORE TERMINATORS?! DRIVE ME BACK!!!! I DON'T WANT TO HIT THEM WITH MY SWORD!

Guard tur 5, venstre flanke:

Veteranerne slagter de sidste scouts, og vendetta'en skyder storm'en ned. Stormen ramte naturligvis heller ikke med andet skud efter at den på mystisk vis overlevede første tur den var på banen.

Minotaurs tur 5, midfield:

Chaplain og terminators smadrede de sidste sentinels, og chimera'en.

De 7 terminators chargede 6 af dem ind i CCS chimera'en og 1 mand ind i AC squad'ed (det guard squad, der står til højre for dem, er dem der blev hammered ud af chimera øverst i billedet). På den måde skulle jeg gerne blive i cc, og smadre dem i Mathias' tur.

Minotaurs tur 5, højre flanke:

Den anden storm kommer ind, tager sigte på russ'eren .... og misser.

Scout sergeant prøver lykken med sin combi-melta .... og misser.

Der er seriøst nogen der skal op skydebanen når I kommer hjem drenge....!

Scouts charger ind i russ'eren, og shakede den vist.

Tacticals og Caleb fik endelig savet chimera og indhold.

Så har jeg ikke flere piccies af det game, men det gik hurtigt ned af bakke for guarderne da det andet terminator squad gjorde sin entré, og susede rundt på banen og smadrede guardsmænner til højre og venstre.

Chris: 24 point

Mathias: 7